2013. január 3., csütörtök

Rich and Famous ~ Befejezés.


Nina Ricci.
undefined

*1év múlva*

Kimi és én boldogok voltunk, úgy éreztük, hogy a nagy csalódásunk, és csalódásaink után megtaláltuk a másikban az igazit. Nem vágytunk másra, mint szeretettre és megértésre, ezt, pedig egymástól meg is kaptuk, így teljes mértékben boldogok voltunk egymás mellett.

A következő év Novemberében nagy volt az öröm. Kimi megcsinálta! Világbajnok lett, a Lotus pilótájaként! Hihetetlenül boldog voltam, és ez által sokkalta csinosabban öltöztem fel az FIA Gálájára, mint a tavalyi évben. Hiszen ebben az évben az én –immáron vőlegényem, hiszen még Brazíliában, újdonsült világbajnokként megkérte a kezemet-lett a világbajnok!


*5 év múlva*

Kimi még mindig a Lotus csapatánál versenyez, hisz ebben a csapatban megtalálta azt, amit az összes eddiginél nem talált. Boldog a csapatnál, és én is az vagyok mellette. Bár már nem járok vele a versenyekre.
Sebastian, Kimi világbajnokságának az évében az FIA Gála után elvette Hanna –t, a következő évben, pedig már megszületett az első Vettel baba is.
Én és Kimi pedig a következő nyáron házasodtunk össze, a következő év áprilisában született meg az első gyermekünk, mikor összeházasodtunk már terhes voltam, ám akkor még nem tudtam róla. Most pedig nem csak a négyéves kisfiamra kell figyelnem, hanem a másik babámra is, akit most várunk. Nyolc hónapos terhes vagyok, és Paula –Kimi édesanyja- rendszerint itt van nálunk minden verseny alatt, hogy besegítsen, hiszen nyolc hónapos terhesen egy négy éves eleven kis sráccal nem épp a legkönnyebb.

*10év múlva*

Kimi végleg befejezte a versenyzést, és csak a családjának él. A tizennégy éves Matti –Kimi édesapja után, aki sajnos nem ismerhette meg az unokáit- remekelt versenyzés terén, amin persze meg sem lepődtünk, volt mit örökölnie az édesapjától, és már most tudja, hogy bizony ő is Forma 1-es versenyző akar lenni, mint az édesapja volt. A lányunk Leena tízéves. Ha megkérdezzük tőle, mi szeretne lenni, ha nagy lesz, mindig azt mondja, hogy hercegnő!
Természetesen nem csodálom. Melyik lány ne vágyna egy szép ruhára, koronára, egy hercegre, és a fehér lóra?!

Sebastian és Hanna boldogok együtt, és élvezik az életet. Nem sok esetben jön össze az Igaz Szerelem. Az, amikor egy Gimis szerelem örökre szól.. Hiszen ebben a mai világban erre oly csekély az esély, kevesen vannak, akiknek összejön. Ám Hanna és Sebastian ők azon kevesek közé tartoznak, akiknek ez sikerült! Ők az élő példa arra, hogy lehetsz bármilyen messze is attól, akit szeretsz, ha szereted, és kitartasz mellette bármi lehetséges! Nem de?
Két gyermekük, a tizenöt éves Vivianne és a kilencéves Michael. Ahogyan mi is a mai napig, úgy a gyermekeink is összejárnak, és élvezik egymás társaságát. 

*20év múlva*

Matti huszonnégy évesen már Forma 1-es pilóta, négy éve versenyez a Száguldó Cirkuszban, jelenleg pont úgy, mint anno az édesapja Lotus pilótája. Leena húszéves, és megtalálta a hercegét, de szó szerint! A Svéd Királyi család hercegével jár jegyben, és a jövő év tavaszára van kitűzve az esküvőjük. Kimi persze fortyog magában, hogy az ő kicsi lánya férjhez megy, de ha egyszer szereti, azt a fiút, és a srác is őt, akkor miért ne?!
Hiszek a lányomban, és abban, hogy helyesen dönt. A szüleim teljesen oda vannak, hogy az unokáik boldogok és valóra váltották az álmaikat. Hiszen egy tízéves kislány álmán ki ne mosolyogna, mikor azt mondja, hogy ő bizony hercegnő szeretne lenni, és alig négy hónap múlva felnőtt nőként ez az álma valóra válik!

Sebastian is felakasztotta a staféta botot páréve pont, mint Kimi. Átadták a fiataloknak a pályát, mutassák, meg ők mit tudnak.
Legnagyobb megdöbbenésünkre, alig pár hónapja jelentette be Matti és Vivianne, hogy ők bizony együtt járnak! Azt, hiszem elég nagy sokkot kapott Seb, mikor megtudta, hogy a kicsi lánya Kimi Räikkönen fiával jár együtt. Persze Kimi ezt tudta, hiszen a fia mindent elmond neki, így én is tudtam. Vivianne pedig, ahogy Matti az apjának, ő ugyan az anyjának –Hanna –nak- mond el mindent, így Han is tudott róla. Seb arca fal fehér lett, majd teljesen kiakadt, hogy ő tudta meg legutoljára. Persze utána boldogan gratulált a fiataloknak!

~*~

Emily Thorn és Daniel Grayson a következő év Tavaszán házasodtak össze. Emily jó nagy hassal mondta ki a boldogító igent, majd a Nyáron megszületett, első és egyetlen gyermekük. Alisha Amanda Grayson. Akiből mára a Grayson Vállalat feje lett, remekül végzi a dolgát, és virágoztatja fel azt. Emily volt a tanúm, és nyoszolyólányom az esküvőmön, ami ugyan a második volt, de sokkal másabb volt, olyan Igazi. Mondhatni nekem az volt az első.

Nolan is megállapodott végül, egy rendkívül csinos modell lányt vett el, akitől három gyermeke született. A legidősebb –aki fiú- vette át Nolan –től a NolCorp –ot, ezzel, pedig a Cég feje lett. A két másik gyermek –mindketten lányok- a nagyobbik tovább vitte az édesanyja pályáját, és modell lett, míg a kisebbik, olyan annyira kicsit, hogy még csak bölcsődébe jár. Tehát végül Nolan –nek is sőt, mindannyinknak bejött az élet végül. 

 
Mattias Räikkönen. ~ 24.

 
Leena Rita Räikkönen. ~ 20.

undefined 
Vivianne Vettel. ~ 25.

 
Michael Vettel. ~ 19.

 vanessa hudgens 1920 1200 oct212009 500x315 Vanessa Hudgens
Alisha Amanda Grayson. ~ 25.


Sziasztok! 
Nos akkor ez volt a BEFEJEZÉS.! Remélem tetszett nektek. Kapok kommit, és úgy egy 'kis' összegzést magáról a Történetről. ;)
xx. Mercii.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Remek kis történet volt és annyira örülök,hogy végül megtalálták a boldogságot.Szeretem a boldog befejezéseket és lehet mondani,hogy ez egy abszolút Happy End lett.
    Nagyon várom,hogy mivel rukkolsz elő a folytatásban,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Őszintén szólva nem is számítottam egy ilyen jövőszerű befejezésre, pedig az Andy sztori után számíthattam volna rá :D
    Jó kis történet volt, bár a végét illetően én abszolút nem ilyenre számítottam :D Valamit nagyon tudsz ha az utolsó résszel is meg tudsz lepni :))
    Ninával nem igazán tudtam azonosulni mert sose értettem mit miért csinál, de örülök, hogy a végén boldog lett és Kimi nem volt a legrosszabb választás :) Sebastian és Hanna története egy igazi love story lett, Matti és Vivianne szerelme pedig nagyon jó döntés volt. A két barát, Kimi és Seb gyerekei összejöttek :D
    Bízok benne hogy a kövi sztori is hasonlóan jó lesz ;)
    Puszi.

    VálaszTörlés