2013. január 2., szerda

Rich and Famous 20.


Nina Ricci. 

-Szóval szerinted? –pillantok Kimi –re. Ő maradt bent velem, hiszen Emily haza mehetett, és amúgy is a kismamáknak pihenésre van szükségük. Nolan pedig.. Már nem sokáig a férjem, így nincs oka itt maradni. Kimi pedig.. Ő itt volt és végig támogatott. Sikerült vele megbeszélnem mindent, ami történt közte és Rita között, ami köztem és Seb illetve Nolan közt történt..
-Szerintem –lapozgatja- elfogadható, bele kellene menned. A vagyona 30% -át neked adja, ezen kívül a kocsit, amit től kaptál, az ékszereket, és minden mást. Neki megmarad a pénz 70%-a, a vállalata, és a háza. –sorolja Kimi.
-Nos én is úgy gondolom, hogy el kellene fogadnom. –bólintok rá, és alá írom a papírt miszerint a fel soroltakon kívül semmi mást, nem követelek Nolan- től.
-Akkor hát holnapra elvált asszony leszel.. –mosolyog rám.
-Elvált, de nem asszony. –nevetek fel- Hanem újra Nina Ricci leszek, egy egyszerű lány. Illetve Kimi.. Szeretnék valamit kérni.. –nézzek rá.
-Mond csak. –fogja meg a kezemet.
-Tehát Rita élet halál közt sínylődik, nincs sok esélye, és én már nem szeretném látni, minden vágyam az, hogy úgy maradjon meg az emlékeimben, ahogyan volt. Boldognak, életvidámnak, és annak amilyennek világ életemben ismertem. Ezért haza sem szeretnék menni, azt a közös házat el szeretném adni, és valószínűleg Svájcot is elhagyom majd. Ám míg ezeket intézik, addig lakhatnék nálad? Nem akarok haza menni és magyarázkodni, és kitudja mi lesz a szüleimmel, ha bekövetkezne a legrosszabb. Szeretnék vele utazni az utolsó két versenyre, ha lehet.. –vetem fel az ötletet, és remélem figyelmesen végig hallgatott.
-Meg tudlak érteni. –szorítja, meg kezemet- Nem lehetnek szép emlékeid érthető, hogy új életet akarsz kezdeni, azt hiszem mindenki mást, ezt tenné. –ál fel és átölel. Végül meggyőztem, hogy feküdjön be mellém, ahol mindkettőnket elnyomott az álom, így a karjai közt aludtam el.

Végül másnap kiengedtek a kórházból, és még az nap aláírtuk a válási papírokat, így hivatalosan is Nina Ricci lettem, nem tartoztam már Nolan –hez, aki egy Svájci bankszámlára át utalta a beígért pénzt, az autót pedig Kimi –hez szállíttatja, a többi holmimmal együtt.

Austin- ba az Amerikai Nagydíjra, pedig már Kimi- vel utaztam. Ahol aztán találkoztam Sebastian- al és rendeztük nézeteltéréseinket. Megbékéltünk egymással, és elmondtunk a bajainkat, de mindezt normálisan, veszekedés nélkül. Én elmondtam, hogy nem akarok tőle semmit, és jobb, ha megmaradunk barátok, mert azoknak tökéletesek vagyunk.
Ő elmondta, hogy sajnálja, amit tett, nem tudja mi ütött belé, csak anno nyáron távol volt tőle Hanna, és Indiába pedig.. Azt hitte azt vártam el tőle, amit tett. Pedig ez egyáltalán nem így volt.. Austin –ban pedig végre megismertem a híres neves Hanna Prater- t is. Annyira egyszerű lány volt, épp ezért különleges. Szinte egy deka smink nem volt rajta, természetes szépség volt. Egyszerű kék kardigánt, és farmert viselt, a haja lágy hullámokban omlott a vállára, a mosolya, pedig lélegzetelállítóan gyönyörű volt. Ez a lány tökéletesen illet Sebastian –hoz, és csakis a legjobbakat kívántam nekik az életben. Ráadásul, míg a srácok nem értek rá, mi tökéletesen elbeszélgetünk egymással, sőt szinte ebben a négy napban, barátnőké lettünk!

Austin után Hanna és Seb egyből Sao Paulo –ba utazott, engem, pedig rá vet Kimi, egy Los Angeles- i útra. Vasárnap este mentünk át az Angyalok városába, hétfőn várost néztünk, kedden, pedig strandoltunk, és vásároltunk, sőt este még egy buli is belefért.
Szerdán egy óra körül keltünk fel, annyira jó volt az a buli.. Ez után nagy nehezen magunkhoz tértünk, rendeltünk kaját, amit meg is ettünk, összepakoltunk, zuhanyoztunk. Ám a forgalom miatt nem értünk ki időben a reptérre, így lekéstük a járatunkat, ami által csak késő este értünk Sao Paulo- ba!

Ám Hanna ezúttal is ott volt nekem, mind a négy nap, hogy ne legyek egyedül, még Kimi nincs, illetve ott volt Marion is, Romain- Kimi csapattársának a felesége. Meg hát Britta –Seb sajtósa- is jött velünk, így négyen egész jól elvoltunk.
undefinedAztán eljött a vasárnap, ami mindent eldöntött. Még vasárnap délelőtt sok sikert kívántam Sebastian –nak, és reméltem ő nyer!

Természetesen Vettel világbajnok lett, ám az FIA gáláról így is késett. Mert bizony ott is, ott voltam, mint Kimi kísérője. Egy egészen egyszerű ruhát sikerült beszereznem, és abban elmenni, mégis csak egy fontos esemény, de nem akartam túl öltözni sem, mint a második helyezett Alonso barátnője, Dasha.
Végül az elveszett bárány Seb is megjött. Hanna –n egy egészen szép és egyszerű ruha volt, csak mosolyogtunk a fiúkon mikor át, vették a trófeákat. El sem hittem, hogy Kimi alig két napja még azt hajtogatta, hogy nem jön el. Aztán a ruhán ment a cirkusz! –de végül sikerült kiegyeznünk, és őszintén szólva igazán szexisen nézett ki, talpig feketében, a szőke hajával!
Talán ez a Gála est volt számunkra meghatározó pont.. Minden bizonnyal.. Ott Török országban beszéltünk meg mindent, hogy talán megpróbálhatnánk együtt. Aztán jött minden egyik pillanatról a másikra..
Míg végül a Szent Estét, már Kimi Finnországi házában töltöttük együtt, ahová a családjainkat is vártuk másnapra. Hivatalosan is Kimi barátnője lettem. Ott hagytuk Svájcot, mivel nekem rossz élmény volt, és Kimi –nek sem a legjobb.

Emily Thorn.

-Vettel a VB. –mosolygok Daniel –re- Jössz azzal a vacsival. –kacsintok rá.
-Nem, mintha amúgy nem vitelek volna el. –kezdi el masszírozni a fájós bokámat.
-Jól van, na! –csapok a mellkasára, majd kezemet a hasamra helyezem. Már –ha kicsit is- de lehet látni a hasamat, ám még a bő ruhák takarják azt.
-Szép jó napot gyerekek! –ront be Nolan.
-Szia Nolan. –intek neki- Te, ha már ott vagy, ide hoznád a csokimat! –kérem meg, mire azonnal adja is a kezembe-, Imádlak. –dobok felé puszit.
-Elkaptam. –nevet fel, és leül velünk szembe –áh.. Gratulálok. –kacsint rám.
-Mihez? –vonom fel szemöldökömet.
-Fogadást nyertél Em.. –emlékeztet, mire csak mosolygok. Hát persze!
-Jaj köszönöm. –mosolygok, rá- Tudod én, tudom kire, kell fogadni, és bíztam a srácban. Bár amikor keresztbe állt a pályán, majd jó nagy lemaradással a mezőnyvégén haladt kicsit megijedtem. –teszem hozzá.
-De ez sem volt elég! Feljött a hatodik helyre és nyert.. –kommentálja tovább Daniel- Úgy, hogy vihetem az asszonyt vacsorázni. –puszilja meg az arcomat.
-Tévedsz Dan, az asszonyt meg a gyereket. –nevet fel Nolan. Sokkal felszabadultabb mióta Nina és Ő elváltak.

Karácsonyra Nina meghívott minket Finnországba hozzá és Kimi –hez. Voltaképp kicsit meglepett, hogy összejöttek, és ilyen önfeledtek tudnak lenni, hiszen még az FIA Gála előtt elhunyt Rita.. A temetésen sajnos nem tudtam ott lenni, de Kimi és Nina is ott volt, illetve a szűk család. Nina szerint most boldog, és úgy érzi, van jövőre, egy jövő képe. Lehet valaki.. Mert Kimi mellett így érez, és csak ez a lényeg, nem de?

Sziasztok! 
És itt a 20. azaz a Befejező rész. :) 
Nos nem tudom mit vártatok a történet végére.. De végül ez lett, remélem tetszik! ;)
Kommikat most is várok. 
xx. Mercii.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azta! Csak ennyit tudok mondani :D
    Nagyon nem erre számítottam, teljes más véget képzeltem el :) Nagyon megdöbbentem hogy Rita meghalt, de főleg azon hogy Nina és Kimi összejöttek! :O Jó nagy fordulat volt :D
    És Seb...hát kevés olyan blog van, ahol együtt marad Hannával :)
    Mindent összevetve nagyon jó kis történet volt és ezek után kíváncsi vagyok hogy mivel jössz legközelebb :))
    Puszi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kicsit meglepett a rész és kicsit be kell vallanom,csalódott is vagyok,hisz végül nem Sebbel jött össze,de így sem volt semmi.Sajnálom,hogy Rita meghalt,de ha ez volt az ára,hogy a testvére végre mindent lezárhasson a múltjával kapcsolatban,akkor csak egy járulékos veszteség.
    Már nagyon várom,hogy mit ötlöttél ki következő történetnek,mert ez zseniális volt.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés