2013. január 12., szombat

Love In The Alps 9.


 Lyn Hamilton.

Kimi nem beszélt velem, és én sem vele. Nem volt okunk a másikhoz szólni. Ez persze a többieket már kezdte zavarni, de mi mit sem törődtünk velük, és egymással..

Szilveszterkor fel mentünk a hegyre, ahol egy igen nagy bulira készültek, amihez természetesen mi is csatlakoztunk.
Kimi és én még mindig nem beszéltünk, már több napja, még egy „szia” –val sem méltatjuk a másikat.

Sebastian és Ana Cristina sülve-, főve együtt vannak. Egyrészt, hogy kihasználják az együtt töltött időt, más részt, pedig azért, hogy Billy még véletlenül se férkőzhessen Ana közelébe.
Engem nem volt, aki megvédjen.. De úgy éreztem nem is, kell. Volt mikor Billy késő este elkezdte ütni az ajtómat, hogy nyissam ki, de én nem tettem, helyette ráhívtam a biztonságiakat, ez többször is így történt.. Nappal nem, mert a közelembe férkőzni, hiszen tettem róla, hogy ez így legyen. Soha nem mutatkoztam egyedül, mindig próbáltam azt mutatni, hogy Ő nem bánthat engem, mert ez így is volt!

A Szilvesztert a rengeteg ember, buli, pia és jó kedv jellemzi. A mi társaságunk egy része mégis fagyós hangulatban ült az asztalnál. Én és Kimi.
Ana Cristina és Seb teljesen jól elvoltak egymással, ahogyan Nicky és Heikki is. Kimi –vel szemben ültem, de nem néztem –ez, pedig nagy erőfeszítésembe telt.
Egyszer csak Billy –t láttam bejönni, a hideg futkosott a hátamon tőle, amint észre vett gúnyos mosoly ült ki az arcára, tisztában volt vele, hogy Kimi és én nem vagyunk jobban..
Mikor bement a mosdóba a pulthoz siettem egy italért, mivel sokan voltak várnom kellett, ám ekkor két kar fonódott a derekam köré.
-Evelyn Hamilton.. –suttogta a fülembe a hang, hirtelen rémület futott át rajtam.
-Billy.. –suttogom.
-Gyere csak velem! –ragadta meg a kezemet, és kirángatott a hátsó ajtón. Ott álltunk ketten, egymással szemben. Fogalmam sem volt, hogy mit tehetnék ellene.. Hirtelen fegyvert rántott, és egyenesen rám fogta. Ám ekkor az ajtó kicsapódott és Kimi jelent meg, hálát adtam az istennek.
-Te szemét! –ordított rá és elkezdtek dulakodni, a fegyver a földre került, én, pedig rémülten álltam ott. Nem tudtam, mit tehetnék, túlságosan is féltem, hogy Kimi –nek baja esik, de a saját életemet is féltettem, de maradtam sokáig egyedül, mert megjelent Sebastian és Ana Cristina. Seb szétválasztotta a két férfit, Ana Cristina pedig közéjük állt.
-Ana Cristina Rivera Hill végre köztünk.. –kapja el a Ana kezét Billy, és rávicsorít. Ana Cristina arcán semmi érzelem nincs, azt hiszem velem ellentétben Ő nem fél Billy –től..

Ana Cristina Rivera Hill.

Seb és én tökéletes párt alkotunk, mindig megértsük egymást, szerelmesek vagyunk, és ez az, az érzés, amit még nem igen éreztem, legalábbis nem ennyire intenzíven.
Tökéletes Szilvesztert szerettünk volna, ám mikor megláttam Billy- t kicsit megijedtem, és mikor Lyn is eltűnt be pánikoltam . Nem tudtam mire is képes pontosan Hilton, de azt igen, hogy örült! Kimi is láthatóan észre vette Evelyn eltűnését, és nem sokára távozott a hátsó ajtón, mikor öt perc múlva sem tért vissza, szóltam Sebnek, hogy menjünk, nézzük, meg mi folyik ott!
Mikor kiértünk megláttuk a verekedő Kimi –t, és Billy –t, Seb azonnal oda ment és szétválasztotta őket, ekkor láttam meg a rémült Evelyn –t, és egy fegyvert is. A srácok közé álltam és próbáltam lenyugtatni őket, de ezzel csak azt értem el, hogy Billy elkapott.
-Tudod, mit kell tenned.. –suttogja a fülembe.
-Nyár óta tudom, mit kell tennem Billy. –fejelem meg olyan erővel, amiről nem hittem, hogy bennem lakózik. Billy elveszti az egyensúlyát, és megszédül. Kimi ekkor már Lyn –t nyugtatja és szorítja magához. Sebastian ott áll, kissé döbbentem, de büszkén is. A fegyverét nyúlok, és egyenesen Billy –re fogom.
-Úgysem mersz lelőni.. –nevet fel.
-Szerinted azok után, amit tettél, nem merlek megölni? –nevetek most én- Tönkre tetted az életemet, miattad szenvedtem, és te minden egyes alkalommal erre emlékeztetsz.. Nem vagy más, mint egy rossz emlék, amit nem lehet elfelejteni, pedig én el akarlak, mindennél jobban! Billy itt a játék vége.. –kibiztosítom a ravaszt, ujjamat, pedig a ráhelyezem.
-Nem teheted meg, mert nem mered! –mondja tovább és tovább.. Bennem, pedig dúl a háború.. Döntök! Tudom mire képes.. Mit tett Nicky –vel, velem.. és kitudja minek kellett most neki Evelyn..
Lövök.. Egyszer.. Kétszer.. Háromszor.. Billy a földre zuhan.. Vér lepi el a havat. Sebastian azonnal átölel. Eközben Kimi már a mentőket hívja..

Két héttel később.

Billy Hilton meghalt. Ezzel vége szakadt az ördögi körnek, amit miatta játszottunk mindannyian. Kimi és Evelyn kibékültek, és valószínűleg most már minden rendben lesz köztük, és boldogok lesznek..
Nicole és Heikki részt vettek a temetésen, de ezek után visszautaztak Svájcba, most mi is itt vagyunk.
Engem letartoztattak, de a bíróságon fel mentettek. Nicole a testvére ellen tanúskodott, Evelyn elmesélt mindent, amit Billy vele tett, és én is elmondtam mi történt. Így egyértelmű volt a felmentésem..


Sziasztok! :)
Hát ez lett volna a fejezet, tudom, hogy nem valami hosszú, de elég eseménydús -saját véleményem szerint.-
Remélem ezért tetszett, és megajándékoztok, pár kommental! :D 
xx. Mercii. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát nekem nagyon tetszett ez a kis rész, mert tele volt akcióval!
    Imádom a bűnügyi sorozatokat és ez is kicsit olyan lett, mióta Billy bejött a képbe! Ana Christina azt tette, amit tennie kellett, és jó hogy volt elég bátorsága hozzá!
    Remélem ezek után mindannyian boldogok lesznek :))
    U.i.: itt is köszönöm szépen a díjat, nagyon örültem neki :*
    Puszi.

    VálaszTörlés