2013. január 11., péntek

Díj.!

Sziasztok..
*Megígértem, hogy a hétvégén fogok hozni fejezetet A Love In The Alps -ból. Szigorúan véve még nincs hétvége.. :$
Na de holnap hozom is, de ma muszáj volt pihennem. Egész héten rosszul vagyok.. Itt betegeskedem.. Ma is inkább aludtam.. :D :|
Remélem nem haragszotok meg rám! Holnap ígérem jövök!!

*Most pedig beszéljünk a Díjról amit kaptam.. 
Nia &Mona KÖSZÖNÖM NEKTEK! :)




Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Mercii. :D 

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Huha.. JB~As Long As You Love Me, megkönnyezem, ha olyan a kedvem,ugyan ez vonatkozik a 1D~Little Things -re.. Utoljára pedig amin bömböltem az Selena Gomez~Hit The Lights. 

3. Félsz a sötétben?
Egyáltalán NEM.! Imádom a sötétet! :$ :D 

4. Szerelmes vagy valakibe?
NEM! ;)

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Nem emlékszem olyanra, ami nagyon nagyon ciki lenne..

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem is egyszer.! :DD

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Régen ebben nagyon hittek.. Ma is hisznek benne a nagyon babonás emberek.. Nekem különösebben semmit sem jelent, ugyan olyan nap, mint a többi.. Túl van drámázva az egész.. (szerintem).!

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Van.! De szerintem ez így természetes.. Vannak olyan dolgok amikről nem kell tudniuk..

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Ha ciki, ha nem hallgatom, és bevallom! Ez vagyok Én így kell elfogadni! ;D 

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Irtózok az injekciós tűktől a mai napig.. Ma már nem sírok, de képes vagyok egy oltás, vér vétel után elájulni.. :$ 
*6 évesen oltásnál hárman fogtak le, annyira nem akartam az oltást.. :'D*

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Azonnal elköltöznék külföldre.! Valószínűleg egy shoppingolással meg is ünnepelném! :')

12. Szoktál álmodozni?
Szinte minden percemet azzal töltöm.. :$ :)

13. Járnál Chace Crawforddal?
Hm.. Nathaniel! Nate Archibald.. SIMÁN! :P

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Nagyon sokáig nem akartam gyereket, de ma már ott tartok, hogy oké legyen.. Mindig azt mondogatom, hogy Nekem lányom NEM lehet.. Nem tudom miért.. 
Én fiút szeretnék, és a neve pedig BENTLEY lenne.! :D (Tini Mamikból vettem.:$) 

15. Adni vagy kapni jobb?
Szeretek ajándékot kapni.. Sőt.. :D Viszont olyannak aki nélkülözik, és látod az arcán, hogy egy kis csekélységnek mennyire örül.. Adni is jó.!  Szóval mindkettő. ;D

16. Titkom:
Majd el is árulom, mi? Azért titok, mert TITOK.. Na jó ez Tautológia.. :'D A lényeg, hogy NEM mondom el! :P

17. Bakancslista:
*Leérettségizni, és tovább tanulni..*
*Eltévedni egy New Yorkban..*
*Bejárni Álmaim helyeit*
*Megtanulni Szörfözni*
*Hosszú haj..*
*Találkozni azokkal a hírességekkel akiket igazán szeretek..*
*Részt venni egy FBI ~ CIA akción..*
*Külföldre költözni..*
*Találkozni a Királyi Családdal..*
*Sztár lenni.. Szerepelni egy Filmben..*
*Örökké élni..*
*Megtanulni lőni, fegyvert tartani..*
*Hinni a szerelemben..*
*Megtanulni több nyelven..*
*Kijutni egy Real Madrid ~ Barcelona meccsre..*
*Megnyerni a JACKPOT- ot Vegasban.. Egy örült Buli után valaki idegenhez hozzá menni..* ~ *Vegas -i Esküvő..*
*A Forma 1-ben dolgozni..*
*Egy tökéletes Nyár..*
*A Rodeo Dr.- on vásárolni..*
*Sweet Sixteen Party.. (bár 16 elmúltam..)*
*Elszökni.. és megkerülni..*
Azt, hiszem ennyit épp elég leírnom.. Mert Lenne még..! :D

Akiknek tovább adom:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése