2013. január 18., péntek

Díj.

Újra megkaptam a Liebster Award -ot.! ;) 
Köszönöm Domi.! <3 :) 

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

11 Dolog rólam: 
1. Imádom a havat. :) 
2. Már nagyon várom a Márciust (F1.) :D 
3. Egyetlen egy tantárgyból vagyok JELES.! (történelem.) 
4.Valószínűleg megyek februárban Velencébe a Karneválra. Illetve lehet nyáron is megyek 3 hetes gyakorlatra.
5. Jelenleg a kedvenc sorozataim: ~Revenge. ~Ringer. ~Once Upon a Time. ~The Kennedys (minisorozat).
6. Kedvenceim mostanában JB és a 1D zenéi. :) 
7. Imádom a 'kis kütyüket' mint a telefon és TAB.
8. Minden reggel Class Fm -et hallgatok.
9. Decemberben voltam a Bécsi Vásárban, és haza sem akartam jönni. :')
10. Jelenleg két tetoválásom van, de még szeretnék. :D 
11. Már az egész életemet megterveztem, úgy hogy remélem bejön! ;D

Kérdéseim:
1.Mióta írsz blogot?
2010. Augusztus óta.. 
2.Van testvéred?
Egy öcsém. :)
3.Ki(k) a kedvenc énekesed(id)?
Lady Gaga. 1D. JB. Rihanna. Pitbull. Shakira. STB.
4.Ha van kedvenc blogod melyik az?
Amit olvasok azt mind szeretem, nem tudok kiemelni egyet sem, mert az nem lenne fair a többivel. ;)
5.Sok barátod van?
Nem igazán, akik körül vesznek azokat mind szeretem, nem vagyok barátgyűjtő! 
6.A barátaid olvassák a blogod?
Egyetlen egy, az LB-m. :) 
7.Van bakancslistád?
Részlete olvasható is a blog, egy másik díjánál. :)
8.Vezetsz naplót?
Vezettem, de már nem..
9.Szeretnél népszerű lenni?
Oh.. Én már most az vagyok.! :')
Viccet félretéve elég sokan ismernek, és tudják ki vagyok szóval.. 
Döntsétek el.! ;D
10.Laptop vagy számítógép amiről írsz?
LAPTOP. (vagy TAB.) :P
11.Babonás vagy?
Nem mindenben, de van amiben igen.. :)

Még egyszer nagyon köszönöm a Díjat, sajnos már mindenki megkapta akinek adhatnám, így nem adom tovább senkinek. :) 
Én magam is csak a kérdésekre válaszoltam, illetve magamról írtam. :) 
xX. M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése