2013. január 21., hétfő

Díjözön.! :D

Szabályok:
1. Másold át a képet és a kérdéseket a blogodra.
2. Minden kérdésre őszintén válaszolj.
3. Add tovább a díjat 7 személynek.
4. A díjat visszafelé nem lehet adni, viszont többször is meg lehet kapni.

Köszönöm Alexa. Bloodorange és Brigi! :) 

Kérdések:
1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
Őszintén szólva szerintem sokan azt várjátok, hogy az mondjam Sebbel.. Ám a hét folyamán -és egyébként is- egyre jobban megszeretem NICO HÜLKENBERG -et, így Őt mondanám! :) 

2. Miért vele?
Oké, hogy Sebet sem ismerem személyesen, de róla többet tudok.. És valahogy Nico másabb, mint Seb ez pedig tetszik. :D 

3. Milyen az álomrandid? (Hová mész és kivel?)
Szerintem az Álomrandin azzal a személlyel kell részt venned, akire nagyon, de nagyon vágysz -akár legyen sztár is. -Hogy hová? CONY ISLAND- ben a Vidámparkban. :) 

4. Milyen számodra a férfiideál?
Magas jóképű, jó fej, kicsit buckóbb típus -valamiért élek halok értük! ;) 

5. Álomlánykérés?
Párizsban az Eiffel torony tetején. :$

6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Egyértelműen NEM.

7. Miért szereted a Forma1-et? (Ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Képes vagyok ez Időmérőt is halálra izgulni.. :'D 
Azért, mert mindig is imádtam a Száguldást, itt pedig a kocsik csak úgy suhannak. :P Amikor a lámpák kigyulladnak a rajtrácson és megindul a futam, a szívem a torkomban dobog.. Furcsa és különleges érzés- imádom!!!- rendszerint.

8. Van szerencseszámod/tárgyad?
Van egy karkötőm -ami véleményem szerint rengetegszer segített már nekem- illetve a nyakláncomat is annak tartom. :) 

9. Szoktál éjszakánkként álmodozni? Ha igen, ki szerepel benne?
Szinte mindennap. :) Mindig más.. De igen, álmodtam már Forma 1-el kapcsolatosan. ;)

10. Hogy hívják a legjobb barátodat/barátnődet? Miért tartod annak?
EVELIN.! :D Igaz, hogy idén lesz egy éve, hogy LB-k vagyunk, de attól függetlenül szeretem, és feltétel nélkül megbízok benne, sokszor mondom rá, hogy olyan, mintha a pszichológusom lenne. :) 
Sokak szerint remekül kiegészítjük egymást. ;) 

11. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Igen.! :$  Van egy pár cipőm, sminkem is van, bár nem igen használom őket (csak alap, szájfény, szemceruza, púder).

12. Mindent meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Az a magamnak való típus vagyok.. Illetve Evelinnek mondom el inkább. :D 

13. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma1-es futamot? (a legelsőt)
Egészen kicsi lehettem, 4-5 éves, édesapám mindig néztem a futamokat, és szurkolt a Nagy Schumacher- nek,így hát leültem mellé és én is nézni kezdtem. Nekem is ő lett a kedvencem, és mindig neki szurkoltam. :) 

undefined


Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

Rólam:

  1. A napokban nagyon megszerettem Nico Hülkenberg -et. :)
  2. Szombaton lett egy nagyon édes Mini York -ink. :D 
  3. Mikor megtudtam, hogy Kate Middleton terhes nagyon boldog lettem. :D 
  4. Tegnap a Real Madrid 5-0 -ra nyert! Mondanom sem kell, hogy odáig voltam. ;)
  5. Kedvenc focistáim Spanyolok, egyedül Beckham nem.
  6. Nagyon szeretem a One Derictiont. :$
  7. Harry Styles a kedvencem. ;D 
  8. Ma elment reggel a hangom, és egy órán át nem beszéltem.. Mondanom sem kell mennyire örültek a barátaim. :P
  9. Az előzőből adódóan egyfolytában beszélek és beszélek, be nem áll a szám.. :')
  10. Vendéglátói suliba járok, bár tudom, hogy nem ezt akarom majd csinálni.. 
  11. Ott tartok, hogy NEM tudom eldönteni kit szeretek jobban, Nico -t vagy Seb -et. :$ :))
Bloodorange kérdései:

1.Ki áll hozzád a legközelebb?
Öhm.. A telefonom. :'D Nem tudom.. :|
2.Szoktál  lehetetlen dolgokat kívánni?
Folyamatosan! :')
3.Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
Öhm.. Gabriel Mann. Emily VanCamp. és sorolhatnám... :) (sok van)! :P
4.Van olyan film,aminek a vége könnyeket csalt a szemedbe,vagy elérzékenyültél rajta?
A Marley meg én végén rendszerint sírok.. Ilyen még a Hó fogságában. És jó pár.. :)
 5.Milyen típusú könyveket olvasol?
Forma 1 -es, és imádom a William és Kate szerelméről szólókat, ezzel együtt a Királyi családról. :)
 6.Mióta szereted a Forma 1-et:
4-5 éves korom óra. ;)
7.Szoktál vakon belemenni kétes helyzetekbe?
Szoktam hát.. És szinte mindig jól jövök ki belőlük. :D 
8.Milyennek látod magad?
Vicces, kemény, magának való, olyan embernek aki meg áll a talpán, és meg él még a jég hátán is. ;D
9.Ha gazdag lennél,mi lenne az első dolog,amit megtennél?
Beszabadulnék egy Plázába és halálra vásárolnám magam, meg vennék egy álom kocsit magamnak! *.*
10.Hol élnél a legszívesebben?
Svájc. Monaco. Anglia. USA. Thaiföld. Spanyolország.
11.Kedvenc előadod?
One Direction. Pitbull. és a többi.. :))
  1. Kedvenc előadod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése