2013. január 13., vasárnap

Love in the Alps 10.


 Lyn Hamilton.
 
Billy Hilton halálával mindegyikünk élete rendeződött. Egy újév, új életet és lehetőségeket adott mindenki számára.
Nicky tovább léphetett az örült öccsén, aki sokszor bántotta őt, és végre felhőtlenül boldog lehet, hiszen nem fogja a múltja és az öccse sem üldözni Őt.
Ana Cristina elfelejtheti mindazt, ami 2012-ben történt vele, Billy pedig nem fogja többet bántani, sem kísérteni. Ő volt közölünk a legbátrabb. Megtette azt, amit egyikünk, sem mert volna azon a végzetes estén. 2012 utolsó estéjén. Nem akart többet szenvedni, új életet akart egy olyat, amelyben Billy nem bánthatja többet, boldog lehet a szeretett férfival, és tett ért. Ha meg is ölt egy embert.. Egy olyan embert, aki mindenkinek ártott, és kitudja miket tett még.. Drog, prostituáltak, és a többi piszkos üzlete Billy Hilton- nak amiről, mi nem tudhatunk..

Ana Cristina Rivera Hill.

Hogy megbántam e, hogy megöltem Billy- t? Nem.
Hogy gyilkosnak érzem e magamat? Nem.
Hogy érzek e bűntudatott? Nem.
Mit érzek? Semmit sem.
Csak felhőtlen boldogságot, nyugalmat, és azt, hogy minden rendben lesz most már.. Élhetjük az életünket, és nem kell ezen túl majd Billy –n görcsölnünk. Boldogok lehetünk, akár hová mehetünk, nem fog minket utolérni..
Ez egyelőre hihetetlen, és túl tökéletesen hangzik. Ha már mondaná, hogy Billy meghalt, nem hinném el! De a két szememmel láttam meghalni, ráadásul Én magam tettem! Én lőttem le, három golyót eresztettem be.. Az a három golyó, pedig a kiutat jelentette egy életből.. S egy új élet kapuját..
 
Sebastian Vettel.

A barátnőm.. Ő életem szerelme, ebben már a legelső pillanatban biztos voltam.. Az sem érdekel, hogy megölte Billy –t, mind tudjuk, hogy miért. Ő csak segített rajtunk, és az, hogy megölte, még nem azt jelenti, hogy gyilkos! De, ha azt is jelenti, én mellette maradok, mert szeretem..
Kimi és Lyn is megbékéltek végre. Billy halála jót tett mindannyinknak, tudom nem szép ezt mondani, de ha egyszer ez az igazság..

Kimi Räikkönen.

Sosem kellett volna megbántam Evelyn –t, de hülyén viselkedtem. Mikor a nap éjjel megláttam, hogy Billy kirángatja a sírba kívántam a srácot. Majd minden olyan gyorsan történt. Seba lefogott, Ana Cristina közénk állt, Billy magához rántotta, de ő nem félt tőle. Aztán hirtelen olyan erővel fejelte meg az a törékeny lány Billy- t, hogy a valami hihetetlen. Aztán a pisztolyért nyúlt.. Úgy kezelte, mint aki tudja, hogy kell, és tudta is.. Ráfogta, és lőtt.. Három golyó távozott a tárból, és mindhárom Billy –be, fúródott. Egyikünk sem, ítéli el az óta sem Ana –t, miattunk tette, és maga miatt, sokkal inkább hálásak vagyunk neki..
Maga Nicole sem haragszik rá, pedig aztán az ő testvérét ölte meg, az egyik legjobb barátnője, de rajta is csak a megkönnyebbülés jelei láthatóak..
 
Nicole Hilton.

A testvérem meghalt. Mikor kiértem Heikki –vel az oldalamon a gyilkosság helyére, és láttam Billy –t nem éreztem semmit sem. Billy sosem volt ideális testvér, vagy éppen magában testvér. Sosem szerettem őt igazán, és ő sem engem.. Az, hogy meghalt olyan, mintha nem is élt volna. Sokkal inkább érzem testvéremnek Ana –t, és Lyn- t, és őket bántotta Billy, ezért kellett neki bűnhődnie, ezért kellett meghalni.. Én, pedig örülök neki, hogy meghalt..
Akár hihetetlen.. Akár nem..
 
Heikki Huovinen.

Sebastian barátnője gyilkos, ám mégsem az.. Egyfolytában ezt magyarázza, mikor én már elfogadtam ezt az egészet. Ha maga Nicky nem haragszik rá, én miért haragudjak? Mindenkinek ártott ez a Billy gyerek..
A saját nővérét majdnem megfojtotta.. Örült volt, és az örültek helye a diliházban, van, ha csak meg nem halnak előtte, Billy pedig meghalt.. Tiszta sor! 


Sziasztok! :)
Tudom, hogy nem valami hosszú, és nem valami nagy szám.! 
De most erre volt szükség- én szerintem- hiszen Billy meghalt, és Ana Cristina ölte meg. 
A hat szereplő érzéseit írtam le.. 
Remélem azért tetszik..:| Kapok kommit. :) 
Hogy a héten tudok e fejezetet hozni nem tudom.. De majd rajta leszek! 
Minden esetre a legkésőbb a hétvégén jövök.! ;)
xx.Mercii. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó volt végigolvasni mindenkinek az érzéseit, és a fekete-fehér képek meg nagyon illettek ehhez a részhez :)
    Billy halálával kapcsolatban az előző részhez már mindent leírtam, ezek után kíváncsi vagyok, mi lesz majd a hat hősünkkel :)
    Puszi.

    VálaszTörlés