2012. november 1., csütörtök

Rich and Famous 5.

Sziasztok! 
Igazából nem tudom mit kellene mondanom erre a napra.. Szomorú! De Én úgy hiszem NEM csak a MAI nap kell megemlékezni! :/
 Nina történetének a folytatása pedig itt van! 
Jó olvasást! Pipát vagy kommit tudjátok hová! ;)
xx. Mercii.


Nina. 

-Jó reggelt. -nyit be valaki ajtómon. Én még majdhogynem az igazak álmát aludtam, és sosem szerettem, ha fel keltetek, de most valami megváltozott és nem voltam mérges.
-Jó reggelt. -ültem fel az ágyban. Emily mosolygót rám. 
-Édesanyád üzeni, hogy kész a reggeli. Felhozza vagy le jössz? -kortyol bele a kezében lévő bögrébe.
-Hmm.. -nyújtózkodtam- Le megyek. -adtam be a derekamat és magamra kaptam egy köntöst. Emilyvel karöltve indultunk le a konyhába.
-Szép jó reggelt. -köszönt anya, és a fejem búbjára puszit nyomott.
-Jó reggelt.- mosolygok rá. Ki öntöm a bögrébe a kakaót, a tálba pedig a müzlit és tejet. 
-Hogy aludtál kicsim? -érdeklődik anyu.
-Remekül. Itthon csakis remekül lehet. -mosolyodok el. 
-És te Emily? -kérdezi most meg barátnőmet, aki épp pirítósát kenni.
-Nagyon jól. Az este beszéltem Daniel-el úgy, hogy tökéletes volt az estém. -meséli el, a mosolya pedig igazán boldog. 
-Szerencsés vagy Emily. -mosolyodik el anya. -Van egy férfi melletted aki szeret, és Te viszont. A mai világban ez kész csoda.- megfogja Emily kezét és megszorítja. n csak mosolygok, örülök, hogy anya ennyire szereti Emilyt. Tényleg, mint a saját lányát, és az amit kislányként érte tett. Örülök, hogy ilyen édesanyám van. 
-Ez szép jelent volt. -mosolyodok el. -Örülök, hogy ennyire szereted Emilyt, és hogy ennyi mindent tettél érte. Te vagy a világ legjobb édesanyja. -állok fel és ölelem át anyát, majd Emily is csatlakozik hozzánk.
-Mi ez a nagy ölelkezés? -jön be mosolyogva apa, és Ő is át ölel minket. 


A Passau-ban töltött napok, mind békében és szeretettben teltek, remekül éreztem magamat. Majd kicsattantam a boldogságtól. Tudtam, hogy sikerült tovább lépnem újra a történteken, és azon is amit az a Sebastian mondott. 
Így teljesen nyugodt szívvel mehettem haza, és léphettem tovább a múlton. Egy új jövőbe! 
Négy nap után hagytuk el Emilyvel Passau-t a  szüleim legnagyobb bánatára, de persze örültek is, hogy meglátogattuk őket és ígéretet tettünk, hogy legközelebb már Danielt is elhozzuk! 

-Örülök, hogy ilyen hamar sikerült túl lépned. -simította meg a karomat Emily, már a kocsiban ülve.
-Én is. -mosolyogtam rá. -Jó végre újra boldognak lenni, és kitörni a depresszióból. -végre az lehettem aki voltam. Remélhetőleg már soha többet nem leszek olyan, mint voltam. Többé egy Sebastian féle se fog velem elbánni így.. 

-Otthon édes otthon! -lépek be a házba, Emily mögöttem jön.
-Hát megjöttél? -hallom meg Rita hangját a nappaliból, de már meg is látom Őt.-Úgy aggódtam érted. -ölel át.
-De hát hagytam üzenetet a hangpostádon.- válaszlom, hisz Én tényleg üzentem! 
-Tudom tudom, de akkor is! Aggódtam. Aggódtunk. -válaszolja.
-Kik aggódtak? -kérdezek rá. Mégis miért beszél Rita többes számban? 
-Kimi és Sebastian is. -mondja ki azt a nevet amit soha életemben nem gondoltam volna.. Pont Ő aggódik értem? 
-Kimitől kedves. -mosolyodok el. -De Sebastian? -kérdezem gúnyosan. 
-Igen, képzeld nagyon is sajnálja amit mondott. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz. -próbálja védeni Rita. 
-Jó oké. De nem gondolod, hogy amit művelt az kicsit sok volt? -nevetek fel. -Egyáltalán Nem volt beleszólása a dologba. -kezdem el húzni a bőröndömet a mosó konyhába. 
-Most beszéltem Daniel-el. -fut be Em, nagy mosollyal az arcán.- Meghívott Hamptonba! -mosolyog rám. 
Valahogy nem volt kedvem Ritával veszekedni, és miután közölte, hogy Ők holnap reggel elutaznak Kimivel a nyaralásra, amiről egyenesen Passau-ba mennek, hogy végre bemutassa otthon Kimit, nekem el ment a kedvem mindentől! Nem volt kedvem egyedül otthon lenni, és nézni a négy falat, mikor semmi dolgom nem volt, így nagy örömmel mentem bele az utazásba.
-Rendben megyek. -mosolyogtam. Em annyira megörült,hogy jó szorosan megölelt. Majd vissza szaladt csomagolni. 
-Már megint el utazol? -követett a szobámba Rita. -Mire jó ez? -vont kérdőre.
-Na ide figyelj! -állok meg előtte. -Egy ne vonj kérdőre. Kettő, mert a legjobb barátnőm vőlegénye meghívott, és szeretnék kicsit vissza menni oda ahol felnőttem! -válaszlom neki, és ott hagyom. 

Magamra zárom az ajtót és el kezdek bele pakolni a nagy bőröndömbe  főként lenge nyári ruhákat  rakok el, hisz Hampton tökéletes hely, ahol a nyarak csodásak! 
Már majdnem végeztem a pakolással, mikor az ajtómon kopogtak. Nyugodtan nyitottam ajtót, ám mikor megláttam ki áll ott, felhúztam a vizet. Mit jön Ő ahhoz, hogy ide jöjjön?!
-Mit akarsz? -pillantok rá, szemeim szikrákat szórnak.
-Bocsánatot kérni. -válaszolja nyugodtan. -Sajnálom amit akkor mondtam, Én nem akartam. Nem volt szándékos, nem tudtam, hogy így reagálsz. Rita mondta, hogy volt valami a múltadban ami miatt ez lett.. Figyelj lehet, hogy nem hiszed el, de Én tényleg nagyon, de nagyon sajnálom!- talán tényleg megbánta? Nem direkt tette, ebben biztos vagyok. De akkor is.. Miatta lett az ami. 
-Oké. -sóhajtok fel. El sem hiszem amit mondtam. -Legyen. Megbocsájtok. De! -emelem fel mutató ujjamat. -Nem fogok egyből a nyakadba ugrani. 
-Köszönöm. -mosolyodik el. -Hálás vagyok érte. Szeretném, ha tiszta lappal kezdenénk. -mosolyog. -Persze, ha csak Te is szeretnéd. -teszi hozzá.
-Oké. -bele megyek, egy misét megér. -Nina Ricci. -nyújtok kezet.
-Sebastian Vettel. -fogja meg. Keze puha, és meleg, érintése melegséggel tölt el. 
-Oké. Akkor most mi lesz? -kérdezek rá.
-Mondjuk be mehetek? -mutat a szobámra.
-Gyere.- állok el az útból  és be engedem.  
-Azta. -lepődik meg, és mosolyodik el egyszerre, ahogy belép.
-Mi az? -kérdezek rá, és folytatom a csomagolást. 
-Nem tudom, valahogy nem ezt vártam. -válaszolja, és körbe nézz újra.
-Habos babos csupa pink? -kérdezek rá, és fel nevetek.
-Bocsi. -mosolyog rám.
-Elnézem. -válaszolom, és legyintek. -De ne állj már ott. Ülj le!- mutatok a kanapéra.
-Oh kösz. -ül le, és végig engem nézz. 
-El utazol? -kérdezi meg.
-El. -válaszolom, és el mosolyodok, ahogy eszembe jut hová is megyek. 
-Na és merre? -faggatózik. -Persze, ha nem vagyok túl kíváncsi! 
-Talán egy kicsit. -nevetek fel. -Egyébként meg Hamptonba. Nem tudom mennyire tudod, de mi ott laktunk, illetve New Yorkban, de a nyarakat mindig ott töltöttük, meg amikor csak tudtunk ott voltunk. -emlékszek vissza. Csodásak voltak azok a nyarak! 
-Erről nem nagyon mesélt Rita. Legalábbis nekem nem. -válaszolja. 
-Na igen Rita.-suttogom. 

Az egész délutánt a szobámban töltjük, és beszélgetünk. Igazából Sebastian nagyon kedves srác, és sokszor sikerült a délután folyamán megvetetnie. Bárki is legyen a barátnő szerencsés lány. Sebastiant, ha jobban megismered rá jössz, hogy egy igazi kincs! 
-Akkor megyek. Nem zavarok tovább. -áll fel.
-Nem zavartál, és legalább sikerült tisztázni a dolgokat. -emlékeztettem.
-Igen, ezért mindenképp megérte. -mosolyodik el.- Örülök, hogy megbocsájtottál. Én tényleg sajnálom amit akkor mondtam. -simít végig arcomon. 
-Mondtam már az a múlt. -nézek bele a szemébe, és csak most jövök rá milyen kékek a szemei. Arca igen csak közel van az enyémhez.
Grayson Ház.
-Igen, mert egy csodás lány vagy.- hajol közelebb, és lágy csókot lehel ajkaimra.
-Ne kérlek. -húzódok el. -Ezt nem kéne! -állok arrébb.
-Miért? -kérdez rá, és hangja szomorúan cseng.
-Mert Te nem ismersz, és nem tudsz mindent! Kérlek most menj el. -nyitom ki az ajtót. Lehajtott fejjel, és szomorúan, de távozik.. 

Emily háza.
Másnap délután indul repülünk New York-ba, onnan pedig a Grayson-ék által küldött helikopterrel repülőnk át Hampton-ba. 
-Nézd az ott a Grayson ház! -mutat egy hatalmas házra Emily a repülőről. 
-Ez hatalmas. -mosolyodok el. 
-Igen az. -mosolyog. -Az pedig az enyém. -mutat a gyerekkori házukra. 
-A kis kori ház. -nevetek fel, és egy-két könny ki szökik a szememből. 

-Daniel! -szál ki a repülőből Emily, és oda rohan vőlegényéhez. Csókot váltanak, majd felém fordulnak. 
-Daniel. -mosolyodok el, és át ölelem. 
-Nina jó téged újra látni. -puszilja meg arcomat.
-Oh téged is. Olyan rég volt.. -szomorodok el.
-De most itt vagy. 
-Igen itt. -mosolyogók. 



Emily.

Jó volt végre haza térni, látni a házamat, Danielt. Boldog voltam, hogy újra a vőlegényemmel lehettek, és láthatóan Nina is örült, hogy újra Hamptonban van, Danielt is kedvesen üdvözölte.
-Emily. -fordul felém Daniel.
-Igen? -mosolygok rá.
-Itt van Nolan is. -pillant a ház felé, és valóban. Nolan ott van. 
-Hé Nolan! -kiabálok oda neki, Ő pedig fel tűnik és megindul felénk. 
-Emily Thorne. -mosolyog rám Nolan.
-Nolan. Mi szél hozott? -térek a lényegre.
-Gondoltam ide jövök, ha már vissza jössz. De látom nem egyedül jöttél. -pillant Ninára.
-Igen. Ő itt a legjobb barátnőm. Nina Ricci. -mutatom be neki.
-Hello Nina vagyok. -nyújtja kezét.
-Nolan Ross. -rázza meg. 


Nina.

Daniel ugyan az a kedves, vicces srác akit megismertem. Nem változott semmit sem. Ő és Emily csodás pár, és összeillenek. 
Megkaptam Emilytől az egyik vendégszobát, ragaszkodott hozzá, hogy maradjak nála! 
Egy cetli várt rám az ajtómon. 
"Elmentünk Daniel-el. A ház a Tied! 
Csak óvatosan! Majd jövünk.
Csók. Em."

Mosolyogva nyugtáztam, hogy egyedül maradtam, így csak egy inget kaptam magamra, és így indultam le.
-Hello. -köszönt rám valaki. Úgy megijedtem! Emily azt mondta egyedül leszek.
-Nolan?- pillantok a srácra.
-Meglepődtél? -mosolyodik el. -Nagyon szexis vagy. -nézz végig rajtam, mire összébb húzom ingemet.
-Mit akarsz? -kérdezek rá.
-Gondoltam körbe vezetlek, de mást is csinálhatunk. -küld felém perverz vigyort. Ez az ember megörült! 
-Nolan ide figyelj! Azt a vigyort töröld le az arcodról. Egyébként meg ismerem Hamptont! -vágom a képébe. 
-Oké, akkor beszélgessünk. -ül le a bárszékre, míg én épp egy teát csinálok.
-Legyen.. -megyek bele. Nolan tipikusan az a levakarhatatlan srác, egyszerűbb lesz így megszabadulnom tőle.. 

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Először is örülök, hogy Nina túllépett ezen a mocskos emléken :)
    Másodszor meg annak, hogy Sebbel kezdenek jóban lenni, mégha az a csókos baki be is csúszott.
    Hát Nolan...kíváncsi leszek ezekre a Hamptonban töltött napokra ennek a srácnak a társaságában ;)
    Siess a folytatással :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Bocsi,hogy mulasztottam,de végig azzal voltam,hogy már írtam neked.
    Szóval ez egy nagyon remek rész lett és örülök,hogy Nina végre megint önmaga és némileg sikerült visszarázódnia az eddigi életébe.Annyira jó,hogy Sebbel kibékültek,de szerintem lesznek itt még akciók.
    Ez a Nolan fickó abszolút unszimpatikus figura nekem,nem tudom miért...Remélem nem mászik rá Ninára,hagyja csak békén...
    Nagyon siess a folytatással,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés