2012. november 14., szerda

Rich and Famous 9.


Sziasztok!
Itt is lenne a friss!
 Annyit kell tudnotok, hogy a dőlt betűvel írt rész az elején az, az utóbbi egy hónapban történtek, azaz az eljegyzés előzményei! 
A részben kiderül az is, hogy KI kéri meg Nina kezét. 
Jó olvasást a fejezethez! A végén még beszélek! ;) *


-Nolan. –mosolyodok el.
-Nina. –nevet fel.
-Jó újra látni. –ölelem át.
-Tudtam Én, hogy nem tudsz nélkülem élni. –mosolyodik el.
-Egoista vagy. –nevetek fel.
-Az lehet, de Te ezzel együtt szeretsz, pont úgy, ahogy mondtam. –öleli át a derekam, és kifelé visszük az irányt a reptérről.
-Tessék ez a Szálloda címe, ahol szobát foglaltam. –ad a kezembe egy cetlit.
-Erre nem lesz szükséged- dobom el. –Mond csak le, nálunk fogsz lakni. –mosolyodok el.
-Hmm mik a terveid. –kezdi el simogatni a combomat.
-Vezetni próbálok. –emlékeztettem.
-Oké. –veszi el a kezét.

~°~

-Nolan ne.. –nevetek fel, és leszaladok a lépcsőn, de amint leérek, nem tudom hová is, kellene mennem, amíg pedig gondolkodok, Nolan leér, és elkap a derekamnál fogva.
-Meg vagy! –nevet fel, és leheletét érzem a nyakamon.
-Biztos?! –mosolyodik el, és el kezdi csókolgatni azt.
-Én.. –mondanám tovább, de hirtelen olyan pontot talál meg, hogy felnyögök. –Nolan! –sóhajtozok. Megfordulok ölelésében, és letámadom, de szó szerint.
A kanapén találunk egymásra, és leljük örömünket egymásban.

~°~

-Nina.- hallom meg Rita hangját.
-A konyhában. –kiáltom ki. Mire meghallom a hangokat.
-Túl sok. –szólok rá Nolan-re, akivel épp főzők.
-Oké, értettem. –bólint, és puszit nyom az arcomra.
-Szia.. sztok. –lép be a konyhába Rita, Kimi és Sebastian.
-Sziasztok. –köszönök nekik, és Nolan is így tesz.
-Nolan. –pillantok a srácra. –Ő a névérem Rita Ricci, a barátja Kimi Räikkönen, és Sebastian Vettel. –mutatom be őket. –Srácok Ő itt Nolan Ross. –Miután üdvözlik egymást el kezdenek beszélgetni, közben én és Rita is kellemesen elbeszélgetünk. Én érdeklődök a babáról, Ő meg Nolan-ről.

~°~

-Boldogok vagytok? –kérdez rá Sebastian. Nolan két napja ment el, két hetet töltött itt.
-Igen. Nolan rendes srác. –mosolyodok el. -Öt nap múlva utána megyek Hampton-ba. –mosolyodok el.
-Ennyire komoly? –lepődik meg.
-Seb.. Ez bonyolult.. Én és Nolan.. Nem vagyok belé szerelmes, de szeretem. Egyébként meg nem csak miatta megyek Hampton-ba, hanem Emily miatt is. –indokolom.


~°~

-Végre itt! –szállok le a helikopterről Hampton-ban, Nolan küldte értem a New York-i Reptérre.
-Végre itt vagy! –lép hozzám az említett és forrón megcsókol.
-Na menjetek szobára! –ugrik elém Emily és átölel.
-Em! –mosolyodok el. –Rettentő volt nélküled ez a majd egy hónap. –nevetek fel.
-Tudom. Nélküled is. –ölel át újra, és fel nevettünk.
-Szerintem ránk nincs is szükség. –hallom meg Daniel hangját.
~°~

-Nem vagy vicces Grayson! –lépek elé.
-Hello Ricci. –nevet fel, és átölel.
-Na akkor mehetünk? –mosolyog ránk Emily.
-Persze.- mosolyodok el a két srác, pedig készségesen vállalja a csomagjaimat.

~°°~

-Akkor mi a válaszod? Hozzám jössz feleségül? –újra a gyűrűre pillantok majd rá, az arcán mosoly ül.
-Én.. Igen hozzád megyek! –mosolyodok el, és átölelem.


-Minden rendben? –pillant rám Nolan.
-Persze, hogy ne lenne. –mosolyodok el. –a feleséged leszek, és minden rendben lesz. –csókolom meg.
-Akkor jó. –ölel át.
-Igen. Most átnéznék Emily-hez. –állok fel. –Két napja láttam utoljára, és hiányzik.. –mosolygok Nolan- re.
-Menj csak. –mosolyog rám. –De várj csak. –áll fel, és az asztalához sétál. –Ezt add át neki. –nyújt át egy lezárt borítékot.
-Oké. –mosolyodok el, nyomok egy csókot a szájára, és már megyek is.


-Szia Emily. –lépek be mosolyogva a házba.
-Nina. –ad két puszit.
-Ezt Nolan küldi neked. –nyújtom át neki, és azonnal ki nyitja.
-Nolan. –nevet fel.
-Mi az? –kérdezek rá, majd elém, tolja a lapot.
-Nolan vet egy New York- i lakást nektek? –nézek végig Emily-n.
-Daniel jövőre vissza szeretne menni az Egyetemre.- magyarázza. –Gondolkodtunk, hogy nézzünk valami lakást, ezt, pedig Nolan is hallotta. Nézd csak levelet is csatolt. –emeli fel Em.

Emily Thorne és Daniel Grayson!
A lakást nektek szánom, gondoltam ez lesz a Nászajándékotok!
Remélem tetszeni fog majd a lakás, ami egyébként New York legjobb környékén található.
A lakásavatóra meghívni.
Nolan.


Állt a levélben. Elmosolyodtam, ez olyan Nolan- es volt. De Ő így tökéletes.
-Ő Nolan. –nevettem fel.
-Igen Nolan. –mosolyodik el Ő is.
-Na mutasd csak. –veszi észre az ujjamon a gyűrűt. –Hát meg tette, megkért.- mosolyodik el. –Helyes, gratulálok. –ölel át.
-Köszönöm. –ölelek vissza, és ha csak halványan is, de elmosolyodok.

~°°~


-Biztos, hogy ez jó ötlet? –pillantok Nolan- re.
-Mármint vajon mit fog szólni Rita, és a szüleim! –jut eszembe. –Nolan a szüleim nem is tudják, hogy van valakim. Csak állítsak úgy oda veled? –ijedek be.
-Hé nyugi! –nyugtat meg. –Minden rendben lesz. Megnyerő a külsőm, gazdag vagyok. Az egyik legjobb Parti Hampton- ban.- ahogy elő adta magát, muszáj volt nevetnem. Milyen igaza van.. Ő a legjobb Parti!


 *Most, hogy tujátok, hogy Nolan kérte meg Nina kezét. 
Ne! -legyetek elkeseredve, ez csak egy dolog.. 
Majd megtudjátok! 
Remélem tetszett, ha IGEN kérlek komit írjatok, vagy pipáljatok! 
puszii.


3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nem, nem ő legjobb parti és ezt Nina is tudja. Persze, hogy nem szerelmes, mert neki Seb kell. Ugye?? Hát én nagyon szeretném, ha Sebbel lennének boldogak és nem kéne a kis szöszinek elkenődnie és Ninának is lenne egy egészséges, óriás mosoly az arcán!!
    Siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Huhh,ez nem volt semmi,az biztos.Miért Nolan?!Most egy világ dőlt össze bennem és bár tudom,vagy legalább is remélem,hogy a végén Sebbel lesz,akkor is ez egy szálka marad bennem,hogy mégis a hemptoni srácot választotta a mi szöszink helyett.
    Kicsit húzom itt a szám,de tudom,hogy még csak most jön a java,szóval mikor elküldöm a komit már egy hatalmas,gonosz vigyor ül az arcomon.Nagyon igyekezz a folytatással,és ha lehet az legyen kicsit hosszabb.
    Addig is,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Úristen! :D Hát mit mondjak, nem húzták sokáig a dolgot, máris összeházasodnak? De miért Nolannel?
    Ő a legjobb parti? Na ne már! :D Ezt Nina se gondolhatja komolyan és remélem majd lesz valami mocskos dolog, amit Nolan tesz, vagy kiderül róla, hogy vége legyen ennek a házasságnak :D
    Bocsánat, hogy ilyen gonosz vagyok, de szerintem érthető, hogy NEM ŐT akarjuk Nina mellé :D HANEM Sebet :)
    Remélem a következő rész kicsit hosszabb lesz, mert kíváncsi vagyok a történésekre :)
    Puszi ^^.

    VálaszTörlés