2012. augusztus 14., kedd

Díj!

A blog legújabb díja! Fogalmam sincs hányadik! :) De nagyon szépen köszönöm Nia-nak és Mona-nak, és Dominak! :)))) <3 


 
 Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.

A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell.
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
11 embert meg kell jelölni, és linkelni.
Nincs visszaadás/visszaküldés.

11. dolog rólam:
1, Inkább téli, mint Nyári Párti vagyok.
2, Van egy öcsém, aki nyolc éves lesz.
3,Kedvenc színem a kék és a fekete.
4,Jelenleg a kedvenc sorozatom a: Teen Wolf. 
5,Imádom a Pop-corn-t. :DDD
6,Szeretem a Német sorozatokat.
7,Jobban szeretem a Milkát, mint a Bocit!
8,A chihuahua a kedvenc kutya fajtám.
9,NEM néztem az Olimpiát aktívan, csak néha- néha bele tekintettem.
10,A Velencei- tó partján lakom, így egész évben nyaralok! ;)
11, A kedvenc forma 1-es pályám Monacó.  :DDDD

 

 Amiket mi kérdezünk:
Milyen könyvet olvastál utoljára?
-Az éhezők viadalát kezdtem el, de nem tetszett! Amit ténylegesen elolvastam valószínűleg a Drága Kéj volt Szalai Vivien könyve! :) Azóta is imádom mindkét könyvet! :D
Ki a kedvenc színeszed/színésznőd?
-Színésznőm: Holland Roden, Kate Hudson, Anna Silk és még egy csomó! :)
-Színészem: Tyler Hoeclin, Dyan O' Brian, Brad Pitt, Kris Holden - Reid. stb... :)))
Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd?
-Selena Gomez, Justin Bieber, Pitbull, Shakira.. :)
Melyik a kedvenc együttesed?
-One Direction! ;) <3
Szereted a focit, ha igen melyik a kedvenc focicsapatod?
-Real Madrid! :D
Szereted a Forma 1-et, ha igen ki a kedvenc pilótád?
-Kimi Räikkönen! & Sebastian Vettel. ;D
Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban?
-FOGALMAM SINCS! :D
Mi jut eszedbe Angliáról?
-Királyi Család, London Eye, Big Ben, One Direction.
Ki a kedvenc szereplőd a történetedből?
-Andy mivel Ő egy igazán fantasztikus karakter, imádom a csaj életét és, hogy mindig talál ki utat. Kedves és megértő, mégis kemény csaj, akit senki nem tántorít el a céljától! :DDD
Hol élnél legszívesebben?
-Angliában, Amerikában,Svájcban, esetleg valamilyen eldugott szigeten! :D 
Voltál már szerelmes?
-Fogós kérdés.. :D Egyszer, de a vége csúnya lett.. 

Domi kérdései:

- Olvasol valamilyen újságot rendszeresen?
Meglepetés, Story.
- Van olyan blog amit ha teheted minden nap megnézel?
Megtehetném, de nem szoktam..
- Elutaztál valamerre ezen a nyáron?
Siófokon és Zamárdin voltam. ;)
- Várod már a Sulit?
Nem! :DDD
- Ha iskolába jársz, hányan vagytok az osztályba?
Huha.. Nem tudom! 
- Szerinted van bármi értelme a lávalámpának?
Nekem pl van, de nem szoktam használni, de amúgy szerintem van mivel FÉNYT ad!!!! 
- Kertes házban laksz?
IGEN.
- Vannak berögzült szokásaid?
szerintem mindenkinek van, így nekem is.
- Hány éves vagy?
16.
- Örülsz amikor díjaznak? Ha sokadik díjadat kapod annak is örülsz, nincsen még eleged?
Szerintem mindenki örül neki!!! 

Három embernek szeretném tovább adni a díjat! Ők: Bloodorange. ; Zombori Brigi. ; és Barbi.

Kérdéseim.!: 

1, Mi a kedvenc könyved!?
2,Példaképed? 
3,Kedvenc zenéd amit úgy igazán "szarrá" hallgattál?! 
4,Kedvenc sorozatod/sorozataid?! 
5,Kedvenc sorozat szereplőd/szereplőid?
6,Az a hely ahová egyszer mindenféle képen el szeretnél jutni?! 
7,Ki az a sztár akinek szívesen lépnél az életébe?!
8,Kedvenc horror filmed?! 
9,Karrier vagy család?! 
10,Kedvenc focistád?! 
11, Kis kórod kedvenc meséje?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése