2012. augusztus 4., szombat

Andy és a Száguldás 18.Fejezet

Halihó! 
A nagy Ashton dolgok után itt egy kis Forma 1! :)
A Bahrein-i Nagydíj végeredményénél a harmadik hely nem helyes! (Grosjean nyert, de a történetben Andy)! ;)
Jó olvasást hozzá.
Puszii.


Kínába levakarhatatlan mosollyal érkeztem meg. Jól éreztem magamat a bőrömben, él a bátyám, vettem egy házat, minden tökéletes. Nem utolsó sorban a Forma 1-ben is jól teljesítek! Ashton pedig megesküdött, hogy nézni fogja a futamokat! A Kínai versenyre Sanghajban kerül sor, ahol Sebastian valami Infinity-s filmet fog forgatni, mivel Webber nincs itt, és mint tudjuk mégis csak Ő az első számú pilóta, plusz én csak beugró vagyok, és nem mutatnék jól egy Nő mellett a vásznon. Meg is hagyom neki a lehetőséget! 
Nekem helyette egy Party-n kell majd megjelenem, koktélozás, jó pofizás. Szerencsére ez sokkal jobb, legalábbis nekem jobban tetszik. Szívesebben csinálom ezt, mint valami kun-fu film forgatását! 
El sem tudom képzelni, hogy fog kinézni Seb. Egész biztos vagyok benne, hogy nem fogom kibírni nevetés nélkül, magamat ismerve! 
-Andy Clark! -vettem fel a telefont.
-Ashton Conrad. -na ezt is így akarta, Ashton Condrad-ként bemutatkozik, majd Conrad-nak kell hívnom, hogy Ne gyanakodjanak. Fogalmam sincs miről zagyvál! 
-Szia Conrad. -mosolyodtam el. -Na ne! Ez nagyszerű! Kösz, próbálok mindent bele adni! De Conrad ez még csak a pénteki szabad edzés volt.. Jó oké- -nevettem fel. -Puszi Celia-nak, persze neked is. -tettem le a telefont.
-Megérkeztünk. -mosolygót rám Sonja.
-Oké. -még a tükörben le ellenőriztem a sminkem, és kiszálltam a limo-ból, utánam pedig Sonja. Ő is egy csinos ruhát viselt, neki velem kellett tartani, hiszen Ő a sajtósom! Színes nyári ruhát viseltem, magas sarkúval, napszemüveggel, kis táskával. Megérkezésemkor pózoltam egyet a kamerának, és kezdetét vette a Party! Sonja ruhája fehér tér fölöttig érő, a haja felkötve. Mikor beléptünk a terembe minden szem ránk szegeződött! 
-Ms. Clark. -jött oda a szervező. -Örülünk, hogy megtisztel minket a jelenlétével.
-Én köszönöm a meghívást. -kezdtem a jó pofizást. 
-Oh.. Egy ilyen ki finomult tehetséget meg kellett, hogy hívjunk. -nevetett fel a nő, majd Sonja-ra pillantott. -Ön bizonyára Ms. Adams. -kezet fogtak, mi közben Sonja igenlően bólogatott. 
A Party nem volt nagy szám, szólt a zene, voltak akik táncoltak, pezsgőt ittak, kaviárt ettek. 
Úgy másfél óra múlva kocogtattam meg Sonja hátát, aki bizonyára halálra unta magát, én sem voltam vele másképp. Rengeteg, ismeretlen emberrel kellett beszélgetnem! Ráadásul úgy kellett tennem, mint aki élvezi! 
-Kérlek mond azt, hogy el húzhatunk. -álltam meg mellette a pezsgőmmel, az Ő kezében is volt egy pohár.
-Itt voltál másfél órát, megjelentél. Nem lehet bajuk, ha most le lépünk. Ha szóvá tennénk a holnapra hivatkozunk. -mosolygót rám, koccintottunk. Lehúztuk a pezsgőt, és már ott sem voltunk. A limuzin vitt minket vissza a szállodába, ahol egy gyors zuhany után le feküdtem aludni. 


Másnap az utolsó szabad edzésen elég jól ment alattam a Red Bull, még az idő mérő előtt megbeszéltem mindent Ciaron-al, majd beülhettem a kocsiba, és kezdetét vette a Q1. 
Végül a hetedik helyről fogok rajtolni, nem a legjobb, de megteszi. Bár az év eleji fellángolásomhoz képest, semmi. 
De a pontokat úgyis csak holnap osztják, legalábbis ezzel nyugtattam magam, hogy ne menjen fel a pumpám! 
Bár, mint kiderült Hamilton rajtbüntetést kapott, így a hatodik helyről mehetek holnap. Nem, mintha sokat számítana. Apropó még mindig nem találkoztam sok emberrel a Forma 1-ből. Kivéve a FIA-t, akik, hogy is mondjam.. Nem a kedvenceim! Illetve a Red Bull-t ismerem töviről hegyire. 

Délután Grace meg masszírozott, tuti el aludhattam közbe, mert beszélgetésre keltem. 
-Mi a.. -néztem fel. Sebastian állt az ajtóban, én meg meztelenül fekszem, a törölköző a fenekemet takarja csak. -Szia Sebastian. -köszöntem.
-Neked is szia. -zavarában alig tudott beszélni, folyton nyelt egyet.
-Öhm.. Miért jöttél?! 
-Ja csak tudod.. 
-Ne légy zavarban. -mosolygók. -De fel is öltözhetek. 
-Az jó lenne. -mosolyog.
-Oké. Akkor mondjuk, ha ki mennél az előtérbe! -mutatok az irányba, hiszen a lakosztályomban voltunk. 
-Máris. -azzal ki ment, én meg be a fürdőbe. Lezuhanyoztam, gyorsan felöltöztem, fel kötöttem a hajam. Mire ki mentem az előtérbe, Seb már a tv-t kapcsolgatta. -Látom fel találtad magad! -mosolygót rám.
-Hát nem volt nehéz. -nevetett fel. 
-Azt meghiszem. -mosolyogtam. -De miért is jöttél!? 
-Ja. Vacsorázni hívni. Tudok egy jó éttermet, ahol nem ilyen kínait kotyvasztanak. 
-Hál' isten. Utálom a kínait, és a halat, meg a rizs se a kedvencem.. Megeszem, de nem mindennap! -mosolygók.
-Ezt vegyem igennek!? -nevet fel.
-Ja igen. Megyek a táskámért, meg kéne valami cipő is! -nézek a lábamra. Seb erre csak fel nevet. 
Fel veszek egy bokacsizmát, fehér divat sálat kötök a nyakamba, bepakolok a fehér-fekete táskámba, és kész is vagyok. -Mehetünk. -mosolygók Seb-re. 

Az étterem modern, hangulatos és szolid. Imádtam, egyszerű hely volt. Tele Amerikai kajával(!). 
Jó darabig válogattam is mit egyek. Végül a hot-dog, cézár saláta, kóla párosítást választottam, desszertnek pedig eperturmix-ot, és egy kis fagyit.
-Ennyi mindent megenni. -nevetett rajtam Seb, mikor már a salátát tömtem magamba.
-Kösz. 
-Nem. Nem vagy dagadt, csak fura, hogy beléd fér. Mű nőkkel vagyok körbe véve, akik így meg úgy nyavalyognak a kaják végett. 
-Te szegény. -nevetek fel. -Én imádok enni, hogy ezzel nincs bajom, ja és szinte csak gyors kaját eszek, ha csak nem vagyok hivatalos ilyen olyan családi vacsorára, ami kb egy évbe egyszer van, vagy ha nem hivatalos megjelenésen főznek.
-Miért?! Minek ez a sok gyors kaja, miért nem főzöl?! -itt fel nevettem, mennyire nem ismer. Nem baj, majd most lesz alkalmunk ismerkedni. 
-Nos nem tudok főzni, de ha tudnék se szeretnék! Túl macerás, inkább étterembe megyek akkor már, vagy megrendelem. Ha meg sütire vágyom azt megveszem, azt egyből megkapom, nem kell órákon át sütögetnem. -adtam magyarázatot, melyet figyelemmel hallgatott végig.
-Na ebben van valami. -mosolyodott el. -Nem hiányzik anyukád főztje?! Én az enyém főztje nélkül nem bírnám.
-Anyámmal nem jó a kapcsolatom, alig beszélek a szüleimmel, ők furák és hát.. Na a lényeg az, hogy csak a nővérem és a bátyám fontos a számomra. A szüleim sosem akarták, hogy versenyezek, mint Ashton féltettek, sőt el akartak tiltani, de  nem tudtak, így voltaképpen nem is nagyon beszéltünk. Az időm nagy részét versenyeken, meg a gyárban töltöttem, ahol külön szobám volt olyan igazi modern- mosolyodtam el, vissza emlékezve a kis kuckómra. -Aztán pár éve meg vettem a tökéletes házat Dallas-ban oda költöztem és azóta is ott élek. Persze mondhatnánk azt, hogy a városban maradtam, de Dallas nagy, én meg a szüleimtől jó messze lakok. Tudsz követni?!
-Persze, érdekes. A szüleid furcsák, bár érthető tekintve, hogy az egyik gyerekük meghalt emiatt. -célzott Ashton-ra, istenem ha a világ tudná, hogy életben van! 
-Igen. De így jártam. Ők a szüleim, valamiért őket választottam. Talán így akartam élni. -egy keserűs nevetés szakadt fel a torkomból, olyan értelmetlen.. 
-Na jó, beszéljünk másról. A tesóid hol laknak?! 
-Kaliforniában. -mosolyogtam rá. -Silver Long Beach-en, Sam pedig Venice Beach-en, én pedig két hete vettem egy házat Palos Verdes Estates-en.
-Huha.. Az jó, remélem még nem volt ház avató bulid, mérges lennék, ha lemaradtam volna róla! -nézett rám morcosan.
-Nem nem volt. De igazad van kellene! -milyen jó ötleteket ad ez a srác.- jegyeztem meg magamnak. 
-Mivel ilyen jó ötletet adtam remélem postázol majd nekem is meghívót! -villantott egy szexi féloldalas mosolyt. Huha.. Tényleg ilyen szép a mosolya és a szemei!? Andy fogd be és ne fantáziálj. -kezdtem szidni magam, csak én lehetek ennyire dinka! 
-Mindenféle képen. Ki nem hagynálak a meghívottak listájáról. -Most meg már kacérkodok is! isten ments Andy Clark-tól! 
-Szerencséd. -jegyzi meg. A vacsora közben még rengeteget beszélgettünk, és nevettünk. Egyre jobban megnyíltunk egymásnak, és egyre közelebb kerültünk egymáshoz. 
-Kösz az estét, tényleg jó volt. Tudod nem is vagy olyan nagyképű arrogáns barom! -búcsúztam tőle az ajtómban. 
-Ez kedves. -jegyzi meg, neki támaszkodik a velem szemben lévő falnak, míg én az ajtómnak. 
-Tudom. -mosolygók.
-Te tényleg ilyet feltételeztél rólam!? -pillant rám. 
-Drágám, a kirohanásod miszerint az Andy az Andrea és csaj durva volt.. -nevetek fel. 
-Bocs. De elég ciki lesz, ha egy csak győz le a VB-ben.
-Nos Sebastian drága, nem csak neked lesz az, hanem mindenkinek! -mosolyodok el, majd ki nyitom az ajtót. -Na jó éjt Sebas! -adok egy puszit az arcára, és be megyek a szobámba. 

A Vasárnap hamar el jött ezzel együtt a verseny is. A Kínai pályán Nico Rosberg lett az első, ezzel megszerezve élete első Forma 1-es győzelmét(!) másodikként pedig a két McLaren ért be, én csak a negyedik lettem, Sebastian pedig utánam az ötödik helyen ért célba. 
Mivel Kínában voltunk, onnan pedig van közvetlen járat a Los Angeles-i reptérre, megint nem tartottam a csappattal. Majd talán Európából. Persze a reptérre menet is lefotóztak, és nem úszhattam meg a pióca fotósokat. Egyszerű ruhát viseltem, mint mindig. Nem szerettem túl öltözni, a rendezvényeken és estélyik terén persze én is el tudom vetni a sulykot, de magán emberként fő a kényelem, és az egyszerű darabok. Hisz azok is lehetnek csinosak. 

Szerdán utaztam Bahrein-be ahová végül csak el megyünk, hiába háborús övezet és a többi. Persze volt olyan, aki egy köszönöm nem-el elintézte a dolgot, és ne utazott velünk. 
Nekem semmi bajom nem volt a háborús övezet stb dumával. Ez van menni kell, akkor megyünk! 
Ember ez itt a Forma 1, ha bántódásunk is esne akkor az a valaki nagyon megjárja! 
Kedden még jelenésem volt az egyik Amerikai Show-ban, ahol a Forma 1-ről beszéltem. Igazából az egész nagyon jó volt, remek kérdéseket tettek fel, és végre élveztem egy Interjút. Most mondjam azt, hogy Amerika az Amerika?! 


Bahrein-be érve egyből a szállodába mentem, ez úttal velem együtt utazott Grace. Tényleg ez a csaj hova tűnik mikor nincs velem?! És miért telefonál annyit?! Csak nem talált magának valakit?! 
Mint mondtam 100%-os volt a biztonság, páncélozott kocsik, biztonsági örök, senkinek sem eshet semmi baja! 
Pénteken az első szabadedzést nem zártam valami jól, bosszús is voltam! A második már sokkal jobban ment, mivel a második helyen zártam. 
Szombaton az edzés előtt Ciaron-nal egyeztetés, Grace-el masszázs, majd szabadedzés, harmadik helyes zárással. 
Időmérő előtt csapatmegbeszélés, Ciaron-nal újabb egyeztetés, majd időmérő, melyen harmadik lettem. Első lett Sebastian, második Lewis Hamilton, akit végre megismerhetek! 
-Grat Sebas! -mentem oda hozzá a kötelező interjúk után.
-Neked is. Nem rossz hely a harmadik. -mosolyog rám, és át ölel. 
-Ja nem, és most meg hagyom neked a győzelmet! -célzok az Ausztrál incidensre.
-Oh kösz. Hálám öröké üldözőn! 
-Lehet róla szó! -lépek be a pihenőmbe. 


Másnap a rajt rácson csak is Ashton-ra gondolok, hogy miatta ott kell lennem a dobogón, miatta fogom megcsinálni! 
Végül a versenyt Sebastian nyerte, idei első győzelmével, Kimi másodikként ért célba, én pedig harmadikként. Megcsináltam Ashton büszke lehet rám, bár én magam is az vagyok magamra! -na ezt de jól el mondtam. 
Én megint nem buliztam a srácokkal, helyette haza repültem, pontosítva Ashton-hoz, akinél már ott várt Silver is, végre megtudjuk az igazat.. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!! Te, már megint jó helyen hagytad abba. Végre megtudják az igazat, oké, de én is szeretném tudni, méghozzá mihamarabb, úgyhogy siess vele!! Az eleje pedig, hát Sebi, nagyon kitett magáért a srác!! Remélem egyre közelebb fognak egymáshoz kerülni!! Nagyon siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziia.
    A következő fejezetben kiderül az oka a megrendezett halálnak. A fejezet jövőhéten érkezik! :)
    Sebas és Andy eddig nem voltak joban most pedig barátok! Hogy lesz e több is köztük majd kiderül! :D
    köszi a komit. Puszii.

    VálaszTörlés