2012. augusztus 7., kedd

Andy és a Száguldás 20.Fejezet

Hali! :)
Folytatást. Jó olvasást hozzá.
Puszii.

Még két és fél hét van hátra a Monacói Nagydíj-ig, melyre kilátogat Ashton és Celia is, Sam és Silver.  Végre ott lesz az egész családom, azok akik számítanak. 
Telefon csörgés zavarta meg a medencében való meditálásomat, kiúsztam a partra és a készülékért nyúltam a "Vettel" név díszelgett rajta. Mosolyogva vettem fel a telefont és szóltam bele.
-Máris hiányzom!? -nevettem fel.
-Hát.. A fenébe most lebuktam! -nevetett fel Ő is.
-Te szegény. Viccet félre téve, mond csak. -úsztam a lépcsőhöz, hogy le tudjak ülni. 
-Csak gondoltam fel hívlak, egyedül vagyok itthon a hatalmas Svájci házamban.. 
-Jaj Sebastian! Nem kell fel vágni. -mosolyodtam le. -Én is egyedül vagyok itthon a medencémben, a hatalmas Austin-i házamban.. -nevettem fel, tudtam jól, hogy őt utánzóm, és élveztem a helyzetet. 
-Uh te szegény. -nevettet fel, a nevetése.. Olyan, mint egy kisgyereké, édes és ha hallod, már mosolyra húzódik az arcod. -Na szóval igazából megakartam kérdezni nincs e kedved pár nappal előbb Monacóba jönni, mondjuk még a hét elején és velem mármint velünk, mert Kimi is ott lesz eltölteni pár napot?! 
-Nem rossz ötlet. Benne vagyok. Akkor a hét elején, hétfőn találkozunk. Csók Seb. -teszem le a telefont válaszát meg sem várva. 

Ki szállok a medencéből megtörölközöm. Be megyek a házba és az emeleti fürdőbe veszem az irányt, letusolok, és meg mosom a hajam. 
Fel öltözök, és eldöntöm, hogy kora este ki megyek és megöntözöm a virágokat, melyeket pár hete ültettem. 
Addig is DVD-zek, fagyit eszem és lazítok. A pihenés mindig jót tesz nekem.
Két filmmel és egy doboz fagyival később eljött a nyolc óra,magamra kapok egy karigánt, mivel Texas-ban le tud hűlni az idő. Majd ki megyek és meglocsolom a virágokat. Már épp a ház előtti virágokat locsolom, mikor valaki rám köszön.
-Hello Andy. -oda fordulok és Ő áll velem szemben, egy pórázt fog a kezében, mely egy kutyához vezet.
-Szia Scotter. -vettem oda, és vissza fordulok a virágokhoz. 
-Hogy vagy?! -jön közelebb. 
-Kösz egész jól, de ha megbocsájtasz nem érek rá veled foglalkozni. Dolgom van. -jelentem ki nemes egyszerűséggel. 
-Elutasító vagy. -jegyzi meg. -És nem is értem miért vagy ilyen. Ami megtörtént, megtörtént Andy! Zárd le a múltat, és lépj tovább! Mégis csak én voltam hosszú ideig a legjobb barátod. -szent beszéd.. Itt prédikál! Miért nem a kis barátnőjével van!? Miért kell megjelennie mindig amikor boldog vagyok?! Neki mindig mindent tönkre kell tennie.. Még akkor is, ha az amit mond igaz.. 
-Scotter - fordulok felé. -Akár mennyire is igazad van, hagyj engem békén. A legjobb barátom voltál! De csak voltál, a hang súly szívi a voltálon van! Meny és foglalkozz a barátnőddel! Megérdemlitek egymást, jó pár éve együtt vagytok. Legyetek boldogok, én is az vagyok! -oktatom ki, és zárom el a locsolót, majd egy utolsó pillantást vetve rá ott hagyom őt, és besétálok a házba. 

Monacó. Esküszöm annyira szép hely és csodás.. A sok yacht. Tetszik a hely, de nem tudnék itt lakni.. túl kicsi! 
-Na milyen lesz itt versenyezni?! -lök oldalba Silver, aki a jobbomon jön, balomon pedig Sam, akik velem tartottak már most, mivel szívesen jöttek ők is körbe nézni a mini Államban.
-Hello. -integet Seb.
-Szia. -lépek oda hozzá, és köszöntöm két puszival. -A bátyám Sam, és a nővérem Silver. -mutatom be őket.
-A múltkor ott voltak az egyik versenyen ugye?! -mosolyog rám, már a kocsiban ülve a vissza pillantóból, meghagytam az "élményt" Sam-nek, hogy előre üljön.
-Igen ott voltak. -mosolygók rá. -Kimi merre?! -érdeklődöm a finn barátunk felől. 
-A yacht-án. -válaszol csapattársam, innentől én Silver-rel beszélgetek, Sam pedig Vettel-el. 
A szállodába érve megbeszéljük, hogy délután találkozunk Monacó egyik legszebb homokos strandján, addig mi lepakolunk a szobáinkban, pihenünk egy keveset, és eszünk is. Én mindenféle képen, mivel farkas éhes vagyok! 
Délután öt körül jelenünk meg a parton, a fiúk már a bár-ban isznak, Seb csak sört, Kimi valami töményebbet, ahogy ő fogalmaz "emberesebbet". 
-Olyan hülye vagy! -jegyzem meg neki, mire a válassza csak egy hülye fej. 
-Én is szeretlek Kims. -mosolyodok el, és a part felé nézek. A víz tökéletesen hullámzik, a tenger csodás.
Lepakolunk a fiúk a vízbe rohannak, elég jól egymásra találtak mind a hárman! Mi Silver-rel még lepakolunk és csak utána megyünk be.
-Na kivel találkoztam Austin-ban!? -hozom fel a témát.
-Kivel!? -nézz rám Silver, az a kíváncsi fej..
-Scotter-rel, biztos otthon volt, mivel nem volt versenye. Szerinted?! -nézek rá. -Jött a sok hülyeséggel, miszerint én miért nem tudok tovább lépni meg ilyenek, hiszen mégis csak Ő volt a legjobb barátom. 
-Na és erre te?! -vág a szavamba Silver, mindig érdeklik a sztorijaim, bár szerintem mindenkinek a kicsit is "izgalmasnak" mondható sztorija érdekli.
-Elküldtem melegebb éghajlatra, hogy Ő csak volt a legjobb barátom, meg mennyen vissza a csajához. -fejezem be a mondandóm.
-Jól tetted! Büszke vagyok rád, végre oda mondtad neki amit kell, most végre megérti, ha már a szép szóból nem értett.
-Nehéz eset. -jegyzem meg. 
-Az tuti. Bár nem hittem volna, hogy idáig valaha is eljuttok Scotter-rel. Hisz tényleg LB-k voltatok mindig is. Aztán jött a barátság extrákkal rész.. Csak a tietek nem úgy fejeződött be, mint a film.. -fűzi hozzá. 
-Milyen film?! -nézek rá, értetlen arccal.
-Többet kéne moziba járnod, vagy premierekre. Az amelyikben Mila Kunis és Justin Timberlake egymásra talál, kizárólag csak a filmben. -mosolyog rám.
-Oké. -mosolygók rá, és beljebb úszom. 

A csütörtök délelőtti szabadedzésen a tizenharmadik helyen értem célba, míg Seb a kilencediken, az edzést pedig Alonso nyerte. 
A másodikon már próbáltam jobban teljesíteni, és oda tenni magam, amennyire az csak megy! Így ott már a hetedik helyen zártam, Vettel viszont csak tizedik lett, eme edzést a brit Jenson Button nyerte meg. 
A paddock-ban sétálgattunk vissza a szállodába Seb-bel és a mögöttünk haladó Silver - Heikki, és Sam - Grace párossal, amikor a Caterham instáló, boxánál megláttam az ott fotózkodó Scotter-t és persze miért is ne, vele volt Pénelopé is. Próbáltam takarni magam, és Seb-re figyelni, hogy ne vegyenek észre, ami most nagy szerencsémre be is jött! 


Pénteken nem volt semmi dolgom kivéve a csapat megbeszéléseket. Amikor pedig végre net közelbe kerülök minden Scotter-rel és Pénelopé-val van tele! 
Azt hittem megörülök, kedvem sem volt őket nézegetni, így kinyomtam a gépem, és lepihentem. 

Este hatkor  örült kopogásra kelek, nagy nehezen fel kellek, és az ajtóhoz sétálok, melyben Sonja és Silver vár rám.
-Mi van már!? -nézek rájuk komás fejjel.
-Az, hogy jelenésed van egy jótékonysági divatbemutatón Vettel-el. -húzza pimasz vigyorra a száját nővérem. Én erre csak a szememet forgatom.
-Nekem jó hírem van, tudtam Silver-nek is belépőt szerezni! -mosolyog rám Sonja.
-Az jó, de Sam hol lesz!? 
-Ő ki megy Celia-ék elé a reptérre, és elhozza őket a szállodába, és pesztrálja őket míg te a dolgod végzed. De most nyomás! -terel be Silver. 
-Meghoztuk a ruhád. -mosolyodik el Sonja is. Silver  be terel a fürdőbe, én pedig lezuhanyzom. 
A lányok elé veszik az ezüst színű estélyimet, amelyben az este pompázni fogok, a hajamat azonnal kezelésbe veszi Silver és kontyba fogja, míg Sonja a sminkemmel bajlódik, majd bele segítenek a ruhámba is, fel veszem ezüst színű  magassarkúm, majd megcsodálom magamat a tükörben, mint egy hercegnő. -mosolyodok el. 
Kopognak, Sonja nyit ajtót melyben Seb áll öltönyben rá mosolygók, ő pedig kezet nyújt.
Együtt érkezünk a rendezvényre, ahol rengeteg vakú kattog. Silver egyszerű kinézete pedig hódít a vörös szőnyegen. 

Szombaton már Ashton és Celia is ott van és úgy, mint Sam és Silver ők is a box-ból nézik a harmadik szabad edzést, amit a tizedik helyen zárok. Majd egy gyors interjú adás, ebéd, egyeztetés Ciaron-nal, jó tanács Ashton-tól, és újra be a kocsiba, kezdetét veszi az időmérő.
Nem tudom, hogy Ashton jó tanácsa vagy mi tette,de az időmérőt második helyen zártam, így holnap az első sorból rajtolhatok. 
Adtam még interjút, egyeztetett a csapat, és én külön Ciaron-nal, és csak ezek után mentem a családomhoz.

Vasárnap megnyertem a futamot, így az idén már a második győzelmemet ünnepelhettem. Seb pedig negyedik lett, a családdal, és a csapattal pedig egy nagyot buliztunk Monacó-ban! 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Jaj, annyira örülök! Először is újabb győzelem, aztán pedig Ashton is ott volt a futamon és Sebiékkel még a tengerparton is volt. Remélem, hogy egyre több időt fognak együtt tölteni és egyre jobban megkedvelik egymást!! Siess a folytatással!!
    Puszi Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszi a komit! :)
      Sietek a folytatással, hogy össze jönnek e az a jövő zenéje! :D
      Puszii.

      Törlés
  2. Szia!
    Most értem utol a történetet és nagyon teszik.Tetszik az,ahogy megformáltad a karakterek és az is,hogy csak természetesen írsz,semmi cicoma és mellébeszélés.Imádtam,hogy nem egyből azzal kezdted,hogy találkozik Sebivel és a nyakába veti magát,hogy "Gyere a tied vagyok!",hanem leírtad Andrea küzdelmét míg eljut a csúcsra és még tovább.
    Csak így tovább és siess a folytatással.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Köszönöm a dicséretet, próbálok sietni a folytatással. :)
    Puszii.

    VálaszTörlés