2012. augusztus 13., hétfő

Andy és a Száguldás 22.Fejezet

Sziasztok! 
Meghoztam Andy folytatását! :) 
Nem fecsegek sokat, mert sietek vissza Teen Wolf-ozni! ;) 
Jó olvasást kívánok mindenkinek hozzá! 
Puszii.

Késő estig nálam maradt Erica. Ez alatt az idő alatt az egész eddigi életünket át beszéltük, és azt is, hogy mi miért nem voltunk jobban a Gimiben. 
Végül rá jöttünk! Én voltam Scotter Buffalo legjobb barátja, egész nap együtt lógtunk, sokat is pletykáltak arról, hogy együtt vagyunk, meg hasonlók. De ez nem volt igaz..
És Erica?! Ő bele volt esve Scotter-ba.. 
Másnap reggel már nyolckor fent voltam. Vissza aludni pedig nem tudtam.. Ez az én szerencsém! 
Át mentem a fürdőszobába, ahol fogat mostam és lezuhanyoztam. 
Majd a gardróbba mentem, ahol kerestem az időnek megfelelő ruhát. 
Leérve a nappaliba, elpakoltam a tegnap este ott hagyott dolgokat, a konyhában bepakoltam a mosogatógépbe, elindítva azt, láttam, hogy alig van itthon valami. Vagyis boltba kell mennem. 
Fel vettem egy kardigánt,csizmát, sapkát és napszemüveget. Beültem az autómba, és a bevásárló központ felé hajtottam. 

Oda érve egyből az édességeket céloztam meg, jó pár zacskó chipset, pop-cornt, csokikat, gumicukrot. Aztán jöttek az üdítők, kóla, bór, sör, vodka.. 
Vettem pár gyors kaját, mivel nem vagyok az a főzős típus, ráadásul a tudásom, egy tészta megfőzésénél, vagy a rántottánál tovább nem ér.. 
Végül fizettem, és jó pár megpakolt szatyorral jöttem ki a boltból. A kocsimnál bepakoltam mindent a csomagtartóba, és haza felé vettem az irányt. Ahol mindent kipakoltam, majd el a helyére. 
Reggeli gyanánt narancslevet, és müzlit ettem. Miután megreggeliztem elindítottam a mosogatógépet, majd az össze szennyesemet a mosógépbe dobáltam és azt is elindítottam.

Este elnéztem abba a Bárba, amelybe Erica dolgozik. Fekete felsőt, és farmert viselt a haja pedig ki volt vasalva. Furcsa volt egy ilyen Bárban a pult mögött látni, és dolgozni látni őt.
Leültem a pult előtti bár székre, és mosolyogtam ahogy elnéztem, hogy milyen jól el van, és mennyien ismerik, nevetett, és boldognak látszott. Majd kiszúrt engem és oda jött hozzám.
-Hali csajszi. -adott két puszit amit viszonoztam. -Mit hozhatok neked?! -mosolygót rám.
-Whiskyt jéggel. -mosolyogtam rá, szinte azonnal megkaptam a rendelt italomat, amit egy húzásra meg is ittam. 
-Hé emberek! -vet elő hirtelen egy megafont, a pult alatt lapult eddig talán?! -Be mutatom Andy Clark-ot! -mosolygót rám. Mindenki rám nézett, én pedig csak intettem. -Ugye mindenki ismeri őt!? -tette fel a "nagy" kérdést, mire mindenki kiabálni kezdte, hogy igen. -És ki büszke erre a Texasi lányra?! -folytatta Erica. Mire mindenki kiabálta, hogy "én! én!"
Nekem erre csak könnyek szöktek a szemembe és mosolyogtam.
Egész este a bárban maradtam, sokat nevettem, táncoltam, és ittam is.  

Másnap reggel borzasztó fejfájással ébredtem, alig bírtam megmozdulni. Viszont jó pont, hogy mindre emlékeztem ami velem történt az este. 
Elégé leittam magam, így Erica hozott haza a kocsimmal, Ő pedig haza ment gyalog, mivel csak pár utcányira lakik tőlem. Egy biztos, van akit elvesztettem,de van akit kaptam. Talán, ha nincs Scotter akkor én és Erica a Gimiben is jobban lettünk volna. Ki tudja.. 
Mivel a következő verseny Kanadában lesz így, arra gondoltam, hogy még gyorsan  elutazom LA-be, meglátogatom a tesóimat, és onnan fogok Kanadába menni, lehetőleg valamelyiket sikerül is majd magammal csábítani. 
Így hát még reggel foglaltam jegyet a következő Zamperini Field-i járatra, mivel az közelebb van a házamhoz, mint a Város. A repülő téren át kellett esni a szokásos ellenőrzéseken, amelyeket egyáltalán nem szerettem,de muszáj volt elviselnem. 
Boldogan nyugtáztam, hogy LA-ben meleg van, és süt a nap. Ami Austin-ról nem igen volt elmondható. Az időjárás egyszer ilyen, egyszer olyan.. 
Taxival vitettem haza magam, út közben fel hívtam Silver-t, hogy megtudjam mi van vele. Igaz csak pár napja nem beszéltünk, de nála sosem lehet tudni. Pár csörgés után vette fel a telefont.
-Na mizu húgi!? -nevetett bele. 
-Semmi sok, gondoltam fel hívlak, mivel itt vagy Palos Verdes Estates-en. -mosolyodtam el.
-Szuper! -nevetett fel. - Akkor betudom mutatni az új pasimat! -nevetett tovább.  Én meg lefagytam! Silver-nek pasija van!? Mióta?! Miért nem beszélt róla?! 
-Ezt mégis, hogy gondolod?!- nevettem fel. -Hihetetlen, hogy még nem meséltél róla! -"szidtam" le.. -Amúgy a következő futam Kanadában lesz! -céloztam. 
-Oh megyek! De csak akkor ha jöhet Teddy is! 
-Jöhet! -egyeztem bele. -Akkor találkozunk valamikor!? 
-Holnap nálad! Viszem Teddy-t is, de most mennem kell! Pá! -tette le a telefont. 
Furcsa egy beszélgetés volt, de a lényeg az, hogy a nővérem ki van virulva, és pörög, mint az állat! De nem baj! Végre boldog, és talált maga mellé valakit. 
Na majd én megnézem magamnak holnap a srácot!

Haza érve kifizettem a taxit, és becuccoltam a házamba. Rá jöttem, hogy kéne pár új dolgot venni, kicsit stílusosabbá tenni. 
Gyorsan lezuhanyoztam és át öltöztem, valami kényelmesebb, lengébbe. 
Egy fekete buggyos gatyára,farmer ingre, és szandálra esett a választásom. 
Bementem a garázsba, mivel direkt itt hagytam az egyik kocsimat.
Egy nagy áruházba hajtottam, mivel ott biztos lesz olyan dolog, ami elnyeri a tetszésemet. 
Nos igazam is lett. Két órán át vásároltam az Áruházban, ezen kívül be mentem egy boltba is venni, pár apróságot. 
Haza érve, minden elrendeztem, ahová gondoltam. És mivel ma még sokat nem ettem rendeltem egy pizzát, amit fél órán belül ki is hoztak. Megvacsoráztam, fürödtem, és le feküdtem aludni. 

Másnap reggel telefon csörgésre ébredtem. Erica neve állt a kijelzőn.
-Hello.- szóltam bele.
-Bocsi, hogy tegnap kerestelek, de sok dolgom volt. Ma meg hallom, hogy nem vagy otthon! -se szia, se semmi, egyből belevág. Tipikus Erica!
-Jaj igen bocs, hogy nem szóltam! Hirtelen ötlet volt! -kapok a fejemhez. Az új legjobb barátnőmet, nem tudatom! Már most megbuktam, bártanőségből! 
-Semmi baj. -nevet fel. -Csak rád akartam ijeszteni, meg sok sikert kívánni Kanadába, nekem sajnos dolgoznom kell, de ígérem a TV menni fog a bárba, és mindenki neked fog szurkolni! 
-Köszi Erica. Imádlak. -mosolyodok el.
-Tudom, de most le teszem. Még egyszer sok sikert. Puszi.
-Szia Erica. -nyomom ki a telefont és dőlök vissza a párnámra. 
Épp, hogy vissza szunyókáltam újra csörgött a telefonom! Mikor az ember pihenni akar nem hagyják, máskor meg mikor nem tud aludni, sehol senki! 
-Mi van!? -szólok bele a telefonba.
-Neked is jó reggelt. Bár tizenegy óra van, és itt állunk a kapud előtt. -morogja Silver.
-Oh édes istenem! Ne haragudj! Máris nyitom, és adj tíz percet és kész vagyok. Addig gyertek be! -mondom el mondandóm, majd kinyomom a telefont, pizsamában futok az irányítóhoz, ahol rá nyomok a kapunyitásra, majd vissza az emeletre fel öltözni.
Mondjuk arról volt szó, hogy hív majd még a nővérem, de semmi gáz.. Felkötöttem a hajam egy hajgumival, fogat mostam, fel vettem egy lyukacsos harisnyát, rózsaszín nyári ruhát, és kardigánt, illetve egy topánkát, és szaladtam vissza a földszintre. 
Nővéremre, és barátjára a nappaliban találtam rá, a kanapén ültek és beszélgettek.
-Sziasztok!- léptem be a helységbe.
-Szia álomszuszék.- pattan fel Silver, és át ölel,és puszit is nyom arcomra. 
-Hello te biztos Teddy vagy. -lépek a férfihoz, aki nővérem mögött áll. Kigyúrt test, szőke haj.. 
-Teddy Montgomery. -nyújt kezet. 
-Andrea Clark, de csak Andy- mosolygok rá. -Te vagy az a híres teniszes nem!? -pillantok nővéremre, majd a srácra.
-Igen. -mosolyog rám Teddy. 
-Hát ez remek. -ülök le velük szembe. -Jaj kértek valamit inni?! -kérdezem tőlük.
-Egy pohár vizet -mosolyog Silver.
-Kettőt. -helyesel Teddy. 
A konyhába megyek és elő veszem a hűtőből a vizet öntök két pohárba magamnak pedig, narancslevet. Vissza térve a nappaliba, eléjük teszem, én pedig a sajátomat kezdem inni.
Majd elkezdődik a szokásos ismerkedős beszélgetés, ami egészen délután egy óráig tart amikor is én kezdek már éhes lenni. 
-Meghívlak titeket ebédelni. -mosolyog ránk Teddy.- Menjük el a klubba! -veti fel az ötletet. -Nekem úgyis háromkor edzésem van, Silver pedig úgyis megakarja nézni, hát csatlakoz hozzánk, és tudtok fürödni is, meg minden! - mivel jó ajánlatnak hangzik bele megyek. Gyorsan össze kapom magam, és együtt vágunk neki az útnak Beverly Hills-re. 

Alig fél órás volt az út, aminek igen örültem, mivel nem volt dugó, amiket ugye én ki nem állhatok! 
A klubban megebédeltünk, közben most is sokat beszélgettünk. Megegyeztünk abban is, hogy csütörtökön utaznak Kanadába, mivel Teddy-nek szerdán még meccse van. Így én egy nappal előbb leszek ott. 
Míg Teddy öltözött, Silver kért magunknak inni, én pedig ki mentem telefonálni. Pár csörgés után mosolyogva szólt bele a kicsi Német.
-Hiányzom!? -nevet fel. 
-Öhm.. Nem. Csak tudni akarom mikor indulsz Kanadába. -adom a választ.
-Hát ez szomorú.. Amúgy valószínűleg szerda este, vagy délután a csapattal..- jön a kérdésemre a válasz.
-Oké oké.-mosolyodok el.
-Mert te?! -kérdez rá.
-Öhm.. Szerda délután. De csak ennyit akartam, most mennem kell, mert Silver-rel vagyok, meg az új pasijával.
-Oké, jó mulatást. Szia. 
-Kösz, szia. -rakom le a telefont és vissza megyek Silver-hez aki egy üveg vízzel a kezében vár rám. 
-Kösz. -veszem el tőle, és iszok belőle egy kortyot. Ki megyünk a pályára, Teddy már bemelegít, én le ülök a pálya szélére és onnan figyelem az eseményeket. 
-Hello.- intek Teddy-nek aki először nem szúr ki, mert a nap a szemébe süt, így Silver mutat rám, meglátva engem vissza int. 
A hétvégét illetve szerdáig ott maradtam Los Angeles-ben. Szerda délelőtt repültem át Kanadába. 
Délután pedig már a városban jártam. A csapat egyik bérelt kocsiját használtam. 
-Hello. -köszön rám valaki a szálloda előtt. Grace az, aki Heikki mellett jön.
-Hello. -köszönök nekik. 
-Mióta vagy itt?! -nézz rám a finn.
-Öhm pár órája jöttem. -mosolygók rájuk.- Seb?! -kérdem.
-Már a szobájában. -mosolyodik el.
-Na én mentem! -lép el tőlünk Grace, mivel a telefonja csörgőt, Hekki pedig a medencéhez ment. Én meg fel, megkeresni Sebet, de inkább felhívom, mivel nincs sok kedvem ide- oda kóvályogni.
-Hali. -mosolygók rá mikor ajtót, nyit és puszival köszöntjük egymást. 
-Hello. -invitál be, és kibeszéljük az eddigi dolgainkat. 
Másnap már a pályára tartok, halál fáradtan. Ma érkezik a délelőtti géppel Silver és Teddy, még értük is ki kell valakit küldenem, aki valószínű Grace lesz.
-Csini. -jegyzi meg Sebastian a pályára menet. 
-Hagyjál békén! Fáradt vagyok, kivagyok és mérges is vagyok.. -morgolódok.
-Hozzád se szóltam! -szívja vissza. 
-Helyes. -eresztek meg egy halvány mosolyt, és a pihenőmbe megyek... 

3 megjegyzés:

  1. Szia!! Erica-nak nagyon örülök. Végre van Andy-nek egy barátnője!! Ez nagyon tetszik!! És a Sebis részek is nagyon tetszenek, leginkább azokat szoktam várni, remélem most már lesz köztük valami!! Siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök annak,hogy a kis hullócsillag végre megtalálta a helyét és ilyen jó barátja tud lenni Andynek.Silver pasija egy álom,én is el tudnám magamnak képzelni,irigylem is érte.Sebi nagyon ari még ha eddig nem is volt nagy szerepe Andy életében,bár remélem még közelebb kerülnek egymáshoz és történnek köztük...dolgok.
    Nagyon siess a folytatással,
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :)
    Erica ezentúl fel fog tűnni átlagosan minden fejezetben! :D Örülök, hogy tetszik nektek a karaktere! ;)
    Silver pasija.. hát igen. Jó fej, és kedves ilyen is marad! :D
    Seb minden fejezetben fel tűnik, hol többet, hol kevesebbet! :D
    Köszönöm a komit csajok!
    Puszii.

    VálaszTörlés