2012. december 18., kedd

Rich and Famous 15.


Nina Ricci Ross.

-Telefon! –kiabálok Nolan –nek, de rendszerint nem hal. Gondolom épp a másikon, beszél, vagy valami mást intéz.
-Halló. –veszem fel a telefont.
-Jó napot kívánok Mr. Ross- t keresem. –szól bele egy férfihang.
-Sajnálom, de jelenleg nem tudom őt adni, hagyj neki valami üzenetet? –kérdezek rá illedelmesen, ha már maga a férfi nem mutatkozott be. Mondjuk, lehet azért, mert Nolan ismeri!
-Igen, kérem, mondja meg Mr. Ross –nak, hogy a kért adatok, amelyeket Nina Ricci –ről kért készen állnak! –meghökkenve halottam a nevemet. Mégis mit nyomoz utánam? Azt hittem megbízik bennem! Ez mit jelentsen?
-Oh persze átadom. Viszhall. –teszem le a telefont.

niiiAzonnal magamra kapom a kinti időjárásra tekintve a kis kabátomat, a táskámat és a kocsi kulcsot felkapva indulok a kocsihoz, hogy meglátogassam Emilyt.
Már majdnem ott vagyok mikor eszembe, jut, hogy Nolan és Emily mennyire jobban vannak!
Nem mehetek hozzá ilyennel. Valaki más kell. De hát nincs senki, akit tudnék, így haza hajtottam. Nolan még mindig nem fent volt, így a telefonjába könnyen bele tudtam nézni. A számot, amely hívta a saját telefonomba írtam, ezek után visszasiettem a kocsimhoz, közben, pedig már hívtam is a számot.

-Ben Rhode. –szül bele a telefonba az előző hang.
-Jó napot kívánok Mr. Ross kért meg, hogy hívjam fel önt, nem tud el menni az íratókért, engem kért el, hogy menjek el, és szeretne egy beszámolót is, amit fel kell, hogy vegyek. Esetleg rá ér most? –muszáj volt valamit kitalálnom. Nem állíthatok úgy oda, hogy ’Hello én vagyok Nina Ricci.’
-Oh persze, lehet róla szó, nekem igazából most lenne jó. Ide tud jönni Ms.. ?-persze, hogy gyanakvó!
-Ms. Philips. – mosolyodok el, csodásan tudok hazudni- természetesen, máris indulok. –még lediktálta a címet, amit én beírtam a GPS- be, és már hajtottam is.

Út közben meg álltam egy kisbolt előtt, ahol vettem egy fekete parókát, és szemüveget. A parókát még a kocsiban magamra vettem, ahogyan a szemüveget is.
Végül egy kisebb irodaház előtt álltam meg. Hihetetlen! Mikre nem képes Nolan? Egyre kíváncsibb lettem! Mégis mit akar Nolan? Mit tesz, és tett eddig?
Belépve az épületbe, a megfelelő emeltre mentem, az ajtón ez állt: ’Mr. Ben Rhode magánnyomozó.’ –tudhattam volna! –megy fel a pumpa bennem, de mégis mit nyomoztat utánam?
Benyitva egy igen szolidan berendezett helység tárul elém, jobbra egy nagy ablak, ami előtt egy íróasztal foglal helyet, ami mögött egy fiatal csinos lány ül.
-Hello –köszönök rá –Mr. Rhode- ot keresem. –mosolygok elbűvölően.
-Ms. Philips? –kérdez rá.
-Igen. –meggyőző színészi alakításomért akár Oscar díjat is kaphatnék.
-Kérem, kövessen. –azzal a hatalmas ajtóhoz sétálunk, amit kitár, egy nagy irodába érkezünk, egy hatalmas íróasztal, jobb és baloldalon hatalmas szekrények –tele íratókkal.
-Mr. Rhode megjött Ms. Philips. –mosolyog a lány, és magunkra hagy.
-Ms. Philips. –mosolyodik el a férfi-, Örülök, hogy megismerhetem.- nyújt kezet.
-Oh én is. –mosolygok vissza –Tehát akkor Nina Ricci adatai?! –veszem elő a telefonomat, hogy rögzíteni tudjam a beszélgetést.
-Igen. A hölgy neve Nina Ricci Ross, aki történetesen Mr. Ross felesége. A hölgy leánykori neve Nina Ricci. Az Egyesült Államokban született, de tizenhat éves korában végleg visszaköltözött a család Németországba. Nina mikor húsz éves lett a nővérével Svájcba költözött, ahol egy kisebb birtokot vett nekik édesapjuk. Rita Ricci jelenleg Kimi Räikkönen forma 1-es versenyzőnek a barátnője, a hölgy egyes állítások szerint terhes, de ezt pontosan még nem tudjuk. Mr. Ross sikeresen kiderítette, hogy feleségét tizenhat éves korában elrabolták, öt napig volt fogva tartva, illetve többször szexuálisan is bántalmazták ez idő alatt, erről csak Emily Thorn tud, aki a család jó barátja, illetve Ms. Ricci nővére. Ezek az FBI- os akták titkosítva vannak. Mr. Ross nagy küzdelmek árán jutott csak hozzájuk.
-Tehát akkor Mr. Ross ezeket megszerezte? –kérdezek rá, hihetetlen, hogy Nolan ezt meg tudta szerezni, és hogy tud róla! Ám nem mond semmit.. Ez hihetetlen! Hogy jön ő ehhez, a férjem!
-Igen, Ms. Philips. Mr. Ross tökéletes munkát végzett. Sőt sikerült több dolgot is kideríteni Mr. Vettel –ről akivel a felesége szoros kapcsolatba került, már fel is kereste Mr. Vettek élettársát Ms. Prater –t.
-Hogyan? Mármint miért? –Nolan.. Csak érjek haza, én kiherélem, esküszöm!
-Szeretné, ha Ms. Prater is megtudná milyen emberrel él együtt, és hogy ha figyelne rá, mert nem szeretné még egyszer Mr. Vettel –t a felesége közelében látni. Mr. Ross állítása szerint akkor képes lenne megülni.
-Értem. Tehát ennyi? –nézzek az előttem ülő férfira üveges tekintettel.
-Ennyi Ms. Philips. Köszönöm. –nyújt kezet, amit el is fogadok, majd átnyújtja a mappát.- Viszlát. –mosolyog rám.
-Viszlát Mr. Rhode! –halvány mosoly, és sietve távozok, magam mögött akarom hagyni ezt az épületet.

A kocsiban leveszem a szemüveget, és a parókát. Teljesen hihetetlen számomra ez az egész.. Amit Nolan –ről tudtam meg! Miért tette ezt? És miért keresi fel Hanna –t? Képes lenne szét rombolni egy kapcsolatot? Mit akar ezzel? Na és..? Miért nyomozott utánam? Hát nem bízott meg bennem? Ki is valójában Nolan Ross és mit akar?

Nolan Ross.

-Te ezt tényleg jó ötletnek tartod? –kérdez rá Emily.
undefined
-Jaj Ems. –nevetek fel- Miért jönne rá Nina, hogy nyomozok utánam és az után a kis ficsúr után? –dőlök előre.
-Nem érdekel Nolan, hogy mit akarsz és mit nem, de engem hagyj ki ebből! –szól rám.
-Em.. Kérlek! Miért buknék le? Ninát nem érdekli, hogy mit teszek és mit nem.. Soha nem tudja meg mik is a céljaim!- mosolyodok el.
-Ne mond el, kérlek! –áll fel –Az olyan lenne, mintha a bűnös társad lennék, és nem akarok az lenni, elég az, hogy ennyit is tudtam! –ahogy nézz rád, a szemével ölni tudna-, Most megyek Nolan. Azt ajánlom, gondolkodj el azon, amit akarsz. Szia.- ezzel magamra hagyj, de csak nem tudok szabadulni. Elvégre semmi rosszat nem teszek! Csak megtudok olyan dolgokat, amiket a feleségem nem mondana el magától, én meg csak tudni akarom. Sebastian Vettel –t pedig fő célom tönkre tenni! Hogy jön ő ahhoz, hogy hitegesse Nina –t, ráadásul még meg is döngette volna, miközben ott van neki Hanna Prater. Aki volt oly szíves, hogy találkozzon vele, így a jövő héten megbeszélt találkánk van. Hurrá nekem! 

Sziasztok! 
Itt is lenne a folytatás. Tudom, hogy nem olyan hosszú, de legalább jött nem de?
Meg hát nem is nagyon tudtam mi legyen.
Viszont Csütörtökön jön a Love in the Alps folytatása!!! (Tekintettel arra, hogy holnap megyek Bécsbe!)
Na az már hosszabb lesz! ;)
Most ehhez a részhez Jó Olvasást. :)) Remélem kapok hozzá kommikat.! :D 
xx. Mercii.

3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Lehet hogy rövid lett a rész, de annál izgibb!
    Ez a Nolan srác nekem már a kezdetektől nem volt szimpi és most direkt örülök, hogy végre megmutatta, hogy ő a gonosz és Ninának lesz miért utálnia :)
    Mert a magánnyomozás azért nagyon durva...
    De Emily miért vesz részt ebben az ügyben? Mit segített Nolannek?
    Szegény Nina a végén még mindenkiben csalódni fog?
    Most erre kíváncsi vagyok és a Love in the Alps-ra is, örülök, hogy hamarabb jön a rész :)
    Neked meg jó utazást Bécsbe :)
    Puszii.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az a lényeg, hogy nagyon jó legyen, nem pedig az, hogy milyen hosszú!!
    Nolan nekem sem szimpatikus. Bár elképzelni sem tudom, hogy ki mondja azt, hogy neki szimpi.
    Szuper rész lett, mint mindig és nagyon reménykedem benne, hogy azért Nina-nak nem kell majd csalódnia szinte mindenkiben!
    Jó utazást és nagyon várom a folytatást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kicsit rövidke rész lett,de annál ütősebb.Tudtam én,hogy sumákol valamit ez a Nolan figura,de azt hiszem,hogy ezzel a kis magánnyomozós akciójával végképp negatív karakterré nőtte ki magát.Em-ben picurkát csalódtam,mert hisz tud Nolan ügyleteiről és mégsem szól semmit Ninának..Ez azért nem épp egy legjobb barátnőhöz méltó viselkedés.
    Jó szórakozást Bécsben és már nagyon várom a folytatást.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés