2012. december 22., szombat

Love in the Alps 6.


Lyn Hamilton.
undefined 
-Ma lesz egy Jótékonysági Bál. –mutatom fel a kezemben lévő papírt Kiminek –Olyanokat várnak, akik szívesen adományoznak az árvák javára. Elmehetnénk. –vettem fel az ötletet.
lyn-Egy kiöltözős szarságra? –nézz rám felhúzott szemöldökkel.
-Kösz! –dobom le a papírt és a kabátomat felkapva kiviharzok a szobából.

Hogy mondhat ilyet? Én értem, hogy nincsen kedve kiöltözni, de akkor mondja azt, hogy nem akar menni! Ez nem szar! Ez az árvák javára van, akiknek se családja se semmije, ráadásul így karácsony környékén..

Kimi Räikkönen.

Hiába akartam Lyn után menni, már sehol sem volt. Így inkább csatlakoztam a hallban beszélgető társasághoz. Közelebb lépve vettem észre, hogy Seba mellett nincs ott Ana Cristina, pedig aztán sülve - főve együtt voltak mindez idáig.
-Sziasztok! –ülök le a fotelba-, Merre van Ana Cristina? –kérdem meg Sebtől.
-Ne kezd te is! –lesz ideges a hangja- Bocs.. –kér elnézést- Csak, ah.. Hagyjuk! –csap egyet a karfára.
-Oké..
-És te hol hagytad Lyn- t? –kérdez rá Nicky, én meg.. Mit mondhatnék, hogy bunkó voltam, és elrohant? Szép kis story..
-Nos.. Az igazat vagy a hazugságot? –kérdezek rá.
-Kimi! –szól rám Heikki.
-Oké, oké.. Mutatok egy papírt valami jótékonysági bálról, én meg leszóltam erre elrohant, és fogalmam sincs hová ment. –vallom be, igen kudarcot vallottam!
-Nézd Kimi. –fordul felém Nicky- Evelyn –nek mindig is fontos volt a Jótékonyság, világ életében rengeteget adományozott. A hallottak alapján az iskolában az ebédjét inkább egy szegényebb gyereknek, adta akinek nem volt rá pénze, mint sem, hogy megegye. Hogy miért ennyire mániás, azt nem tudom csak azt, hogy most valami olyat tettél, amit nem kellett volna! –még ilyet sem halottam soha. Eddig is tudtam, hogy Lyn teljesen más, mint a többi nő, akivel eddig dolgom volt. Benne tényleg van szeretett, és ezt ki is mutatja, gondoskodik az emberekről.
-Hát ezt most jól elcsesztem.- ismerem be.
-Ana Cristina kidobott reggel, miután megtudta, hogy itt van Nicole testvére, akivel egész nyáron kavart, csak ennyit tudok. –szólal meg Sebas. Hát öcsém neki sem lehet könnyű. De még én magam rontottam el, őt kidobták!
-Sajnálom! –állok fel és hagyom őket magukra. Ezt helyre kell hoznom amilyen gyorsan, csak tudom.

Ana Cristina Rivera Hill.
undefined 
Mielőbb rendeznem kell ezt az egész dolgot Billy –vel, nem fogja elrontani a nyaralásom, a kedvem, és legfőképp azt nem, ami Seb és köztem kezdett kialakulni!
Még reggel felhívtam és megbeszéltem vele egy találkát, így most épp rá várok. Soha nem volt híres a pontosságáról, de szerencsémre most csak tíz percet késett!

-Szia Drágám! –jön oda egyből, és nem hogy átölel, de meg is csókol.
-Ezt még egyszer meg ne próbáld! –tolom el magamtól.
-Nyáron, pedig élvezted. –ül le a velem szembe lévő székbe.
-Csak azért viseltelek el, hogy az a felvétel ne kerüljön napvilágra! –sziszegem.
-Nos akkor azt hiszem rossz hírem, van. –dől hátra a székben.
-Miről beszélsz? –fut ki a szín az arcomból, és holt sápadt leszek.
-Arról drágám, hogy az a felvétel a mai napig biztos helyen van. Te sem lehetsz olyan naiv, hogy azt hidd nem tartottam meg. Nézd Ana Cristina, te mindig is tetszettél nekem és tudom, hogy te soha nem kezdtél volna velem, és az, az éjszaka is csak azért volt, mert sokat ittál, no meg amit az italodba csempésztem, de ezen már túlléptünk! Viszont valamit jegyezz meg. Mostantól újra él a fenyegetésem! Tehát, ha nem hagyod ott azt a Vettel gyereket, akkor minden napvilágra kerül, a felvételem a neten végzi! –hogy lehet ekkora szemét valaki, mint ő? Mégis mit ártottam én neki? Nem volt elég neki az, amit a nyáron tett velem? Azt várhatja, hogy újra megteszi..
-Tudod mit! Nem érdekel! Tedd fel a nettre  tegyél azt, amit akarsz, de engem innentől nem érdekel! De egy valamit jól jegyezz meg, a legjobb ügyvédeket állítom rád, ha a fenyegetésed beváltod! –azzal fel állok, és magára hagyom.

Kétség sem fér hozzá, hogy miért van itt. Tönkre akar tenni, de én nem fogom hagyni magamat! Nem hagyom, hogy tönkre tegyen engem, és azt, ami Seb és köztem indult meg, mert abból még bármi lehet. Tehát döntöttem! Elmondok Sebastian –nak mindent, és majd ő eldönti, hogy így is hajlandó velem maradni!

Nicky Hilton.

Furcsa. Rám mondják, hogy ilyen meg olyan vagyok.. De egy valamit elfelejtenek. Világ életemben igazat mondtam, és nem hazudtam. Ami a szívemen, az a számon.
Soha nem hazudtam semmiben, akármennyire is volt bármi komoly, vagy épp bűn én bevallottam, és nem hazudtam, felvállaltam!
Lyn életében soha nem történt olyan, amit rejtegetnie kellett volna, de ő tipikusan az a nő volt, aki menekült a problémái elől, mert –szerinte- azt egyszerűbb volt, mint megbeszélni a dolgokat!
Ana Cristina pedig inkább megtette azt, amit az öcsém ’kért’, mintsem hagyta volna, és élte volna az életét. Soha nem értettem miért tette meg azt a nyáron, amit.. Billy olcsó fenyegetőzései semmit sem értek, egy olyan név mellett, mint az övé. Ráadásul mindenki tudja, hogy milyen életet él az öcsém, a Hilton család fekete báránya  Emberek millió álltak volna a mindig tiszta Ana Cristina Rivera Hill mellé.

-Min gondolkozol? –ölel át Heikki.
-Csak a lányokon, hogy menyire másak, mint én –dőlök mellkasára-, és mégis valahogy mindig én voltam az okosabb.. –mosolyodok el.
-Ezt hogy érted? –kérdi meg.
-Tudod nagyon jól, hogy Billy mit tett Ana –val, én nem tettem volna, meg amit az öcsém két.. Lyn pedig örökké elfut a problémák elől, ahelyett, hogy megbeszélné. Azt, hiszem, még sokat kell tanulniuk!- adok egy puszit az arcára.

Sebastian Vettel.

Ana Cristina még mindig nem adott jelet magáról. Tudom, hogy a reggel történtek után ne várja csodát, de akkor is! Hiányzik.. És ezt már nem tudom letagadni, sikerült ennek a lánynak pár nap alatt teljesen elvarázsolnia..
Már azt hittem egyedül lehetek, mikor kopogtak az ajtómon, nagy nehezen rá vettem magamat arra, hogy kinyissam azt, mivel látogatom, majd betörte az ajtót!
-Kérlek, bocsáss meg! –ugrott Ana Cristina a nyakamba, jó reflexeimnek köszönhetően megtartottam magunkat, de semmit nem értettem.
-Magyarázattal tartozol. –suttogtam, hiába próbáltam haragudni rá, egyszerűen nem ment, úgy öleltem magamhoz, mintha az életem múlna rajta.
-Tudom. –vált el tőlem- Seb, én.. –nem hagytam, hogy ki mondja bármi is volt az, meg kellett, hogy csókoljam, szükségem volt a csókjára..
Talán most mentünk el a legtovább, mikor sikerült józanul gondolkodnom, azon kaptam magamat, hogy már csak a boxerem van rajtam, míg rajta csak egy száll bugyi.
Ám jelen pillanatban ez sem érdekelt, valami megváltozott, akartam őt, mindennél jobban.
Nyakát harapdáltam, és csókoltam, ott simogattam, ahol csak értem.
-Seb.. –karmoltam bele a hátamba, mikor megérezte kezemet, legérzékenyebb pontjánál- Nem úgy volt, hogy várunk.. –sóhajtozta.
-Szerinted ezek után tudok várni? –néztem bele szemeibe, mire a válasza egy csók volt.
Innentől pedig már tényleg nem volt megállás..

Lyn Hamilton.

-Szia. –suttogtam, mikor Kimi kinyitotta az ajtaját.
-Szia. –mosolygót rám halványan –Merre voltál? Ugye nem esett semmi bajod? –halmoz el kérdéseivel, miközben beljebb terel.
Ana Cristina Rivera Hill.-Jól vagyok, semmi bajom. Csak azért jöttem, hogy bocsánatot kérjek, amiért úgy eltűntem, és megértem, ha semmi kedved ehhez az egészhez.
Nicole Hilton.-Ugyan, nem neked kellene bocsánatot kérni, hanem nekem. Én tehetek róla! Nem kellett volna azt mondanom amit.. Egész nap miattad aggódtam! –húzz magához, és átölel-, Van egy meglepetésem. –nyom puszit az arcomra, és utasít, hogy menjek a szobámba.

Így hát úgy is teszek, ott, pedig nagy meglepetés vár. Nicole és Ana Cristina állnak ott, kisminkelve, tökéletes hajjal.
-Jó estét. –mosolyog rám Ana- Van egy meglepetésünk. –azzal bezavarnak lezuhanyozni.
Lyn Hamilton.
Ezek után minden olyan gyorsan történik, sürögnek, forognak, majd a kezembe adnak egy dobozt, amin egy masni van, hogy a benne lévő ruhát vegyem fel, a cipővel együtt.
Egy csodálatosan szép piros ruhára leltem, olyan szép volt, és olyan tökéletes, mikor fel vettem úgy éreztem magamat, mint egy hercegnő, vagy a tinédzser lány, aki a báljára készül..
Mikor felöltözve a lányok elé léptem, azt vettem észre, hogy ők is ugyan úgy fel vannak öltözve. Nicky –n egy pánt nélküli kékes – fehéres ruhavolt, ami nagyon is illett hozzá. Ana Cristina pedig egy rózsaszín ruha volt, amelyen mell alatt egy csillogó ezüst pánt húzódott.
-Mégis hová megyünk? –most már tényleg kezd érdekelni, hogy hová akarnak el rángatni ilyen ruhában!
-Ma egy jótékonysági bálra akartál menni, így elviszlek, és ők is jönnek. –jön a válasz a hátam mögül. Kimi áll ott, öltönyben fehér inggel, nyakkendővel, a ruhámhoz passzoló piros virággal, ugyan így Seb, és Heikki is..

 Sziasztok! :) 
Mos ez lett volna a fejezet. Holnap vár ható a Rich and Famous -é. :) 
Szép hétvégét mindenkinek.! :D 
xx. Mercii. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó kis rész lett, volt benne esemény :D
    Szegény Ana Christina, Billy egy seggfej, de jól tette, hogy megmondta Billynek hogy csináljon amit akar. Amennyire illenek Sebbel, így is úgy is együtt fognak maradni, videó ide vagy oda :D
    Kimi olyan rendes volt Lyn-nel a végén, remélem ezek után jól fog elsülni a bál is :)
    Várom a folytatást!
    Puszii!

    VálaszTörlés