2012. december 16., vasárnap

Love in the Alps 4.


Nicky Hilton.
 
-Ilyenkor kell vissza érni a szobánkba? –hallom meg Ana Cristina mosolygós hangját.
-Zúg a fejem.. –nyávogom el neki, remélem ez majd sikeresen, eltéríti és békén fog hagyni.
-A –a – áll meg előttem –én ezt bizony nem veszem be. Ne ittál te tegnap sokat, no és az a Heikki gyerek.. Mert így hívják! –okoskodik.
-Jól van oké.. Nincs semmi bajom, és lefeküdtem vele. Örülsz? –nézzek bele a szemeibe, amelyekből semmit nem tudok kiolvasni. Idióta Svéd! –fortyogok magamban.
-Örülök hát! –ölel át-, Kérlek, ne törd össze a srác szívét, még valami komoly is lehet! – biztat.
-Azta köszönöm!- ölelem vissza jó szorosan-, na és mi volt veled meg a Vettel gyerekkel? –érdeklődöm, közben, pedig már be is lépünk a szobámba.
-Pont olyan, mint amilyennek mutatja magát. Rendes, és megértő, kedves, de ennyi. Semmi több. Még csak ismerkedünk, nem t vagyok. –jegyzi meg, és ő tényleg az a kivárós típus. A legnagyobb baj az vele, hogy csak addig érdekli egy srác míg meg nem kapja..
-Na és Lyn merre van? –kérdezek rá.
NICKY-Remek kérdéseid vannak. –pillant ki az ablakon, a hó födte hegyekre- a helyzet az, hogy fogalmam sincs, tegnap este óta nem láttam, és Kimit se! –fűzi hozzá, nekem, pedig felcsillan a szemem.
-Na a mi kis prűdünk bedobta magát? –húzom fel a szemöldökömet.
-Ezt te se mondtad komolyan!- nevet fel- Mindegy is. Adok húsz percet utána, megyünk is, megkeressük! –megy ki az ajtón, és magamra hagy. Húsz perc.. Ajaj!
Besietek a szobába, gyorsan lezuhanyzom, hogy aztán neki lássak valami ruhát keresni. A bőröndöm előtt állva rá lelek egy egyszerű zöld pólóra és nadrágra, amit magamra kapok, majd a csizmámat, és a hozzá illő kabátomat is fel veszem, és már készen is vagyok! Huh.. Kevesebb, mint húsz perc! 

Ana Cristina Rivera Hill.

Aurora. - Ana.Mivel én már lezuhanyoztam és, csak a melegítőmet kell át vennem –mert én már reggeliztem is- nagyon jól nyomom! Át kellene öltöznöm. A táskámhoz lépek, és kiveszek egy színes virágmintás farmert, fehér hosszú ujjút, fekete mamusz csizmát. Gyorsan fel teszek egy kis sminket, a frufrumat oldalt eltűzöm. Fekete kabátomba belebújok, szürke sapkát és sálat veszek még fel, hisz odakint hideg van, és hát fő a védekezés, ha kell, beöltözöm!

Mire végzek, addigra már majdnem letelik a húsz perc, így hát kilépek az ajtómon –épp akkor lép ki Nicky is.
-De pontosak vagyunk!- dicsérem meg- Legközelebb is így kéne. –mosolygok rá, széles vigyorral.
-Haha! –indul meg, én, pedig követem őt –Tehát hová is megyünk? –kéri meg a liftben állva.
-Tehát a tegnapi bárba, tudsz jobbat az eltűnt barátnőd keresésére? –érdeklődök, de ő csak nemlegesen rázza a fejét. Gondoltam!

Tíz perc múlva már ott is állunk az épület előtt, a nyitva tartás szerencsére angolul is ki van rakva –ebből, pedig rájövünk a hely éjjel – nappal nyitva tart.
Belépve nem alig találunk bent embert, a csapos áll a pult mögött, két fiatal srác egy asztalnál. A pultnál ülve viszont ott van két szőke fej.

-Hello Hello!- rohanok oda hozzájuk.
-Ana Cristina! –mosolyog rám Lyn.
-Eltűntél! Kerestelek reggel, de nem találtalak. Tudod te hány óra? Szólhattál volna, hogy itt maradsz vele! –mutatok a mellette ülő Kimi- re.
-Hé hé, állj!- állít le- Egy. Nem tűntem el, mert te megtaláltál, és tudtad, hogy hol vagyok. Kettő. Kimi remek társaság volt, és végre valaki normálissal voltam, és ő megértett. – kapom meg. Ezt érdemlem? Ezt érdemli egy rendes barátnő?

Lyn Hamilton.

-Tehát akkor, hogy is van ez? –pillantok Kimi –re. Nem sokat beszéltünk, talán végig csak a piákról.. Aztán pár perce már egymáshoz se szóltunk. Nicky és a szőke srác –mint később megtudtam Heikki –elhúztak.. Nicole –nak tuti jó estéje lesz. Sebastian és Ana Cristina nem sokkal ezelőtt mentek el, a kicsi Németnek már kevesebb siker élménye lesz, ez egészen biztos!
-Mégis mi? –pillant rám a finn.
-Az, hogy a barátaink ráhangolódtak egymásra, mi meg itt ülünk, mint két szerencsétlen! –húzom le a torkomon az újabb whisky –t.
-Tudod ők sokkal nyitottabbak, és a lányok feléjük jobban nyitnak. Persze nem mondom.. Nekem is van egy hírem, de rólam azt hiszik, hogy egy éjszaka és kész.. Nem tagadom, van ilyen, de tudod, ha találnák valakit, akkor hűséges tudnék lenni! –fel nevetek- nevess csak kedves… -nagy csönd következik, vajon mikor esik le neki, hogy be se mutatkoztam? –hogy is hívnak? –kérdez rá.
-Be se mutatkoztam. –nevetek fel.
-Oh.. Nos kedves idegen az én nevem Kimi Räikkönen, kegyed hogy hívják? –nem tudom, hogy csak a pia beszél belőle, vagy a Jégember nem is annyira Jégember, de egy normális srác ül mellettem, ez biztos!
-Hello Kimi –rázok vele kezet –Az én nevem Evelyn Hamilton, de szólíts csak Lyn –nek. –ajánlom fel neki, hiszen az Evelyn –t egyáltalán nem szeretem!
-Örülök Lyni. –mosolyodik el.
-Lyni? –kérdezek rá.
-Jól áll neked a Lyni. –rendel egy újabb kör italt.
-Ahogy neked tetszik, rántom meg a vállamat.

Az egész estét végig beszélgettük. Kimi egy nagyon jó fej srác, és hiába.. Van benne egy kis Jégember, de attól független épp ugyan olyan ember, mint más. Mint megtudtam a Jégember álcát, előszeretettel használja a nyilvánosság előtt, míg a való életben teljesen más- ennek igazán örültem!

-Ana Cristina bocs, csak jó volt valaki olyannak beszélgetni, aki független. –nézzek Kimi -re, az este sok minden szóba került, bármiről lehet vele beszélgetni, és ezt jó volt megtapasztalni, milyen egy ilyen férfi!
-Értem én.. Egy ilyen pasi mellett.. –méri végig Kimi –t.
-Kilegeltetted a szemedet? –rázom meg a fejemet nevetve-, mert akkor akár mehetnénk is. Álmos vagyok! –nyomok el egy ásítást.
-Persze. Gyere, menjünk. –mosolyog rám.
Kimi –vel még az este számot cseréltünk, így tudjuk majd egymást hívni, bár ők is itt lesznek egy héten át. A lányokat ismerve, pedig minden időt ki fognak használni azzal a két sráccal. Szóval én egyedül leszek, és Kimi is, míg nem talál magának egy dögös macát!

Kora este ébredtem fel, amint megjöttünk reggel, én beszunyáltam. A csajoktól vagy tíz üzenet jött, amiben leírják, mit csinálnak, hol vannak. Sebastian és Ana Cristina snowboard- nak. Heikki és Nicole pedig már másztak hegyet, és síeltek is!
Kimi pedig.. Ő is írt alig pár perce. Egyedül van, szívesen beszélgetne. Gondoltam vissza írok neki, hogy ha neki jó, akkor pár perc múlva találkozhatunk. Szinte azonnal jött is a beleegyezés.
Lyni

Gyors zuhany, és felöltözés után tíz perc múlva már a hallban voltam Kimi –vel, és a megbeszéltek alapján egy közös vacsira jutottunk.

-Na és nem tudod, merre van a két jómadár? –kérdez rá.
-Dehogynem. A csajok folyamatosan írnak, együtt vannak!- rázom meg a fejemet- ez az egy hét, nem épp olyan lesz, mint terveztük! –húzom el a számat.
-Mert szerinted nekünk igen? –mosolyog rám.
-Nem!- nevetek fel- Teljesen igazad van, csak lehet nem aludtam eleget.. –ásítok fel.
-Vacsi után gondoskodom rólad.. –nézz rám, és mosolyában valami sejtelmes, csibésség jelenik meg. Várom én az estét! 

Sziasztok! 
Hát ez lett volna a folytatás. :) 
Remélem mindenkinek tetszeni fog, kommit és pipát szívesen fogadok! ;)
A folytatás még nem tudom mikor jön.. De legkésőbb a jövőhéten hétvégén. :$
Ígérem sietni fogok. 
XX. Mercii. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon nem tudok mit mondani,de ez a rész remek lett.Jó volt Kimit ennyire közvetlennek látni,így sokkal szimpatikusabb.A lányok szerintem mind megtalálták a hozzájuk illő párt és remélem meg tudnak maradni egymás mellett.
    Remélem hamarabb tudod hozni a folytatást,mint jövő hétvége,mert kíváncsi vagyok mi lesz itt még.
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó kis rész lett :D Szerintem a legcukibb pár egyértelműen a Seb és Ana Christina páros, de most már kezd kirajzolódni, hogy Lyn és Kimi is jól ki fognak jönni egymással :)
    Mi jöhet még ezután? Már várom!
    Puszi.

    VálaszTörlés