2012. október 12., péntek

Andy és a Száguldás 32.Fejezet

Sziasztok Kedveskéim! 
A péntekkel együtt itt az ÚJ fejezet is. :) 
Nem mondom, hogy túl izgalmas, de történik egy-két dolog. Örülnék pár hozzászólnak, vagy pipának! ;)
További szép hétvégét nektek! 
HAJRÁ SEBASTIAN!!! 
xx. Mercii.

Reggel enyhe fejfájással keltem, a mellettem fekvő szöszi mg nagyban aludt. Gondoltam meglepem és kotyvasztok valamit reggelire, már amennyire tudok.. Én és a főzés. Na az két külön dolog! Mivel az éjszaka a ruháim teljesen szét dobáltam azokat gyorsan össze szedtem Sebével együtt és bedobtam a mosógépbe kimosni, mivel bűzlődtek az alkoholtól. 
A szekrényből kivettem Seb egyik pólóját amit magamra kaptam és a konyhába siettem. A hűtőben rengeteg kaja volt, én mégis a zöldséget kívántam meg, így gyorsan előszedtem mindet amit csak találtam és el kezdtem szeletelni, hogy egy kis salátát össze dobjak belőlük. 
Mikor ezzel kész lettem, csináltam Sebnek kakaót mivel tudtam, hogy szereti magamnak pedig narancslét, ki vittem mindent a teraszra, ahol szépen megterítettem az asztalt. 
Miután ezzel mind kész voltam fel mentem, felébreszteni Sebastiant, aki még édesen aludt. Nem volt szívem fel kelteni, így a telefonommal a kezemben sétáltam vissza a medence mellé. 
Lábaim bele lógattam a kellemesen meleg vízbe, közben a telefonnal fotózgattam, mikor is egyszer csak a készülék csörögni kezdett a kezemben. "Grace" neve állt a kijelzőn. Megnyomtam  a zöld gombot az érintő képernyőn  és mielőtt még bármit szólhattam volna Grace egyből hadarni kezdett.
-Én úgy röstellem  hogy a nyaralásotokon hívlak. De beszélnünk kell, mert Te benned bízom meg a legjobban, és régóta ismersz, és Te vagy Sam húga. -mondta el egy szuszra.
-Hallgatlak. -mosolyodtam el. 
-Azt hiszem terhes vagyok.. -megdöbbentettek szavai, hogy Ő terhes lenne.. Grace mindig is szerette a gyerekeket, és mindig is akart sajátot  Mikor megtudtam, hogy jó ideje Sammel jár, enyhe sokkot kaptam. Tudtam, hogy a bátyám mindig hosszútávra tervez. Hát most elég hosszúra! 
-Miért csak hiszed?! -kérdeztem rá egyből.
-Nos, mert nem jött még meg.. Folyamatosan eszem, bármit olyan is amit nem szeretek. Aztán rengeteget alszok, és hamar elfáradok. -sorolta fel "tüneteit".
-Tesztet vettél már?! -érdeklődtem.
-Nem még nem.. Félek. -suttogta.
-Mégis mitől!? -érdeklődtem. Hisz véleményem szerint nincs oka félni! 
-Mi van, ha terhes vagyok? Akarok Én gyereket?! -tette fel a kérdéseket.
-Hát persze, hogy akarsz! -mosolyodtam e. -Grace Te oda vagy a gyerekekért mindig is akartál.. És Sammel már régóta együtt vagytok. Javaslom menj el a boltba, vegyél egy tesztet és mond el Samnek a dolgot. Egész biztos örülni fog. -nyugtattam meg. -Ja és hívj fel engem is, hogy van e baba vagy nincs!- mosolyogtam továbbra is.
-Köszönöm Andy, Te vagy a legjobb. Puszi. -tette le a telefont. Egész biztos most izgatott lett, és rohanni fog a boltba meg venni a tesztet, hogy minnél előbb biztos legyen a dolgában! 

Mivel a láblógatást meguntam a ház pedig el volt dugva a kíváncsi tekintetek elől, levettem magamról a pólót és bele ugrottam a medencébe. Már jó pár hosszt leúszhattam mikor megláttam Sebastiant közeledni. 
-Hm.. Jó reggelt. -mosolygót rám.
-Neked is. -másztam ki a vízből, Seb egy törölközőt terített rám, hálám jeléül megcsókoltam őt.
-Láttam csináltál reggelit. -húzott az asztal felé.
-Igen- válaszoltam mosolyogva. Az asztalnál Seb leült a székbe engem pedig az ölébe húzott. -Vizes leszel. -pillantottam rá.
-Nem baj. -csókolt meg. Reggeli közben megbeszéltük, hogy megnézzük a várost, elmegyünk hajózni, és veszünk pár dolgot is. 
A reggeli végeztével felmentünk zuhanyozni közösen, amit kellemesen töltöttünk el. 
Majd felöltöztünk az időnek megfelelő ruhába, Seb halásznadrágot és pólót vet fel, strandpapuccsal. Míg én egy fekete alapon színes ruhát, amihez egy farmer inget is fel vettem mell alatt megkötve, egy szürke cipővel, kis táskával és napszemüveggel. 

Az eltervezett napi programunkon végig mentünk, vagy három órát töltöttünk a nyílt tengeren, ahol fürödtünk, horgásztunk, vagy csak épp élveztük egymás társaságát. 
Ezután a Város nézés sem maradhatott el, ahol egyfolytában kattogót a fényképezőgépem, mivel minden egyes pillanatra emlékezni akartam, vettünk pár ajándékot is, és magunknak is vásároltunk. Boldogan értünk ezek után a nyaralóba.. 

Már épp a dolgok közepén tartottunk mikor Sebastian telefonja megcsörrent. Nagyon nem akartam fel venni, de a készülék még mindig csörgött  így mondtam neki, hogy vegye csak fel nyugodtan, és úgyis éhes vagyok.. 

Sebastian:

Utálom a telefonomat, mindig akkor csörög mikor nem kéne! A kijelzőn ráadásul Melanie neve álltakivel jó ideje nem beszéltem, mivel rosszallóan nézte azt, hogy Andy-vel vagyok, és egyfolytában ki akart oktatni, amire én nem voltam vevő. 
Nagyot sóhajtva emeltem fülemhez a készüléket, és szóltam bele. 
-Melanie. -szóltam bele unottan.
-Seb.. -hangja el, el csuklót, egyből tudtam, hogy baj van. 
-Mel mi történt!? -érdeklődtem. 
-Seb.. Én akkora hülye vagyok. -suttogta a telefonba. -Hann eljött hozzám, és beszélgettünk.. Aztán megcsókolt.. Seb.. 
-Megcsaltad Heikkit?! -állítottam le a beszédben. Hann, Melanie ex-e akivel ugyan szakítottak, de világ életében oda volt a férfiért. 
-Seb én nem akartam, csak megtörtént. Aztán elmondtam Heikkinek, aki azt mondta, hogy vége, és, hogy csak nyugodjak meg neki is van más.. Meg, hogy menjek vissza Hann-hoz.. Seb. 
-Vissza mentél hozzá?! -tettem fel kérdésemet.
-Igen.. -sóhajtott. -Én.. felhívtam miután Heikki dobott, és át jött.. Seb. Kérlek. Ne haragudj rám. -súgta.
-Mel. Ha neked Hann kell, légy vele, de értsd meg Heikkit is, ha viszont neki is van más, mindketten hibások vagytok. De Melanie őszintén Ti nem illettetek össze.. -vallottam be. 
-Tudom.. Seb lenne itt még valami. 
-Mégis mi lehet itt még!? -tettem fel a következőt.
-Hann megkért. -a hangján szín tisztán lehetett hallani a boldogságot.
-Igent mondtál.. -mondtam ki magát a tényt.
-Sajnálom..
-Ne sajnáld. Légy boldog, de Mel ne szólj bele az életembe és fogadd el Andyt.
-Így lesz ígérem. Köszönöm Seb. Szeretlek.
-Én is Mel. -mosolyodtam el és le tettem a készüléket. 

Jó volt, hogy végre megbeszéltem valamennyire a dolgokat Melanie-val. Remélem, hogy most már el fogja fogadni Andy-t, és minden rendben lesz köztük, illetve Mel boldog lesz Hann-al. Már csak az érdekelne, hogy Heikki kit talált magának! 

Andy.

-Na ki hívott?! -kérdeztem rá Sebnél mikor kiért a medencéhez,én a napozó ágyon feküdtem, és gyümölcsöt ettem.
-Melanie. -felelte. -Szakított Heikkivel, mert újra összejött az ex-ével, ja és Hann megkérte a kezét. -Hihetetlen volt számomra a Vettel lány.. Mel egy erős jellem, de ez még tőle is váratlan volt. 
-Azta! Na és Heikki?! -szeretem a finnt, mert remek társaság volt, el lehetett vele beszélgetni, és mindig kedves volt hozzám. 
-Állítólag neki is van valakije.. -Na ez végképp meglepett, nem vesztegette sokáig az idejét. 
-Ez gyorsan ment. -mosolyogtam Németemre.
-Nekem mondod.- rázta meg a fejét és el feküdt a mellettem lévő napozóágyon..

Az egész délutánt végig pihentük, majd kora este indultunk el keresni egy éttermet, ahol nyugodtan megtudunk vacsorázni és nem zavar meg minket senki. Egy barátságos kellemes hangulatú helyre tértünk be, ahol tényleg nem zavart minket senki. Jó ideig ott voltunk, beszélgettünk és csak élveztük egymás társaságát. Ezek után vissza mentünk a házba. 
Késő este még nem voltunk fáradtak, és untuk a banánt ezért hirtelen ötlettől vezérelve felöltöztünk, és el mentünk sétálni.. 

3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Most így mindjárt a közepébe vágok: hát Grace eléggé meglepett..azért még nincsenek olyan régóta együtt Sammel és ez így egy kicsit fura, de kíváncsi leszek hogy Sam mit fog szólni ehhez.
    Melanie még mindig fura nekem...nem hiszem hogy tényleg komolyan gondolta az Andy-s ígéretét..
    de vajon kit talált magának Heikki? :D
    Remélem hamar hozod a folytatást :)

    És HAJRÁ SEB! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia Alexa. :)
    Sam ès Grace kapcsolata már jò pár hònapja tart, csak nem mondták el Andy-nek..
    Melanie ilyen fura lesz,hogy ez fog e változni majd kiderül. :D Hogy az ígèretét komolyan gondolta e? Majd megtudod.!! :)
    Heikki.. Khm.! ;D Annyit mondok,hogy a történetben màr jô pàrszor feltűnt a hölgy! :DD
    Pròbàlom hetente hozni a rêszeket, de ez sajnos nem mindig megy.. ://
    Köszönöm a komidat! :) Hajrà Sebas. Puszii. :)))

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Először nagyon nagy bocsi, hogy csak most írok, de megpróbálok majd mindig gyorsan írni neked!!
    Grace engem is meglepett, de legfőképpen Andy. Kicsit tartottam tőle, hogy ki fog akadni, de hál istennek nem történt és én nagyon örülök a kicsinek!!
    Melanie és Heikki megleptek. Nagyon kíváncsi vagyok ki lesz az a nő akivel összejött a szőke finn és az pedig még inkább izgat, hogy Melanie betartja-e a szavát. Remélem, hogy nem akarja majd szétszedni Sebit és Andyt!! Siess a folytatással!!
    Puszi

    ui: jövő héten szerintem meg kéne kapnod a levelemet!! sajnálom, hogy csak most küldöm, de kicsit elfelejtettem!!

    VálaszTörlés