2012. július 28., szombat

Andy és a Száguldás. 15. Fejezet

Sziasztok! :) 
Szép Szombat délutánt! 
Lewis Hamilton-é a POLE! ://
Hajrá Sebas HARMADIK HELY!!! ;) Kimi ötödik! HAJRÁ HOLNAP SRÁCOK!!! :D
Lewis meg.. Na nem káromkodok! :D
Jó olvasást. 
Puszii.*




-Andy! -kopogott a szálloda ajtómon valaki, miközben kiabált.
-Mingyjaaaááárt! -próbáltam értelmesen ki szólni, de fog kefével a számban, ami habzott a fogkrémtől nem igazán ment. Gyorsan kiöblítettem a szám és az ajtóhoz siettem, Sonja állt velem szemben egy laza nyári ruhában, törölközővel a kezében.
-Miben segíthetek!? -mosolyogtam rá. 
-Ma én leszek az edződ. Grace nem ér rá, én meg hát.. Rám tukmálta voltaképpen az edzősködésed! A lényeg az, hogy bikinit fel, gyerünk a medencéhez! -kacsintott rám, én kijjebb tártam az ajtót és beengedtem sajtósom. Gyorsan magamra kaptam a bikinimet, rá egy köntöst, törölközőt vettem a kezembe, és máris indultunk a kinti medencéhez. 
Pechemre ott volt Vettel is aki Heikki-vel edzett, ráadásul Kimi is, merthogy a Lotus és a Red Bull egy szállodában szálltak meg! Remek! 
Egy-egy napágyra lecuccoltunk Sonja-val, ő le vette a ruháját, és hát.. Mindenkinek el állt a lélegzete sajtósom bomba testétől, nem mondom, ha pasi lennék már azon lennék, hogy az ágyamba csábítsam, de nem vagyok pasi, se lezbikus! Így elfordultam és le vettem magamról a köntöst, hát.. Szó mi szó.. Nincs olyan jó alakom, mint Sonja-nak.. Rajta a fehér bikini tökéletesen állt, bár egész biztos vagyok benne, hogy a mellei azok implantátumok! 
Rajtam egy kék alapon virágos fürdő ruha volt, a hajam össze fogva napszemüveg rajtam, amit gyorsan le is vettem majd Sonja-ra mosolyogtam, ő már a napágyon heverészett. 
-Na mennyit kell úsznom?! -mosolyogtam.
-Hát.. Azt mondta, hogy nem kell sokat, mert tökéletes az alakod és a jelenlegi formád.. Hm.. Legyen tíz hossz! 
-Csak?! -néztem rá.
-Aha. -rántotta meg a vállát. 
-Imádlak! -mosolyogtam rá, majd egy fejest ugorva a vízben is voltam, gyorsan neki is láttam a hosszaimat, amit pár perc alatt leúsztam, majd én is kifeküdtem Sonja mellé. 
-Helló szép hölgyek. -jelent meg egyszer csak a mellettem lévő napágyon Kimi, aki perverz mosollyal mért végig minket. 
-Még egy perverz mosoly és meghalsz! -dobtam felé egy bájos mosolyt és belekortyoltam a vizembe. 
-Andy Clark még mindig rohadt kemény vagy! -nevetett fel. -De be kell, hogy valljam félek tőled!
-Azt jól teszed! -dőltem hátra, minden rendben volt pár percig mikor meg nem éreztem azt, hogy kér erős kar fonódik körém, mikor kinyitottam szemem a perverz mosolyú Kimit láttam meg, hiába kapálóztam nem tett le, tudtam mi lesz a sorsom, de úgy voltam vele, ha be dob jön ő is, magamhoz húztam és csak úgy szorítottam,erre beugrott velünk, tudta, hogy esélye se lenne ellenem.. 
-Bazd meg Räikkönen! -ütöttem fejbe, persze mosolyogtam.
-Áh.. -fogta meg a fejét. -Tudtam, hogy nem érdemes veled szórakozni, de megérte. -mosolyodott el.
-Örülök, hogy jól el vagy! -úsztam ki a lépcsőhöz, majd ki mentem a medencéből, megtörölköztem és vissza feküdtem. Hangos nevetés csapta meg a fülem, Kimi ott állt Heikki és Vettel mellett, az én nevemet is említették és össze vissza mosolyogtak. 
-Te Sonja ezek rólam beszélnek?! -fordultam immáron mondhatom, hogy barátnőmhöz. 
-Ja... Röhögnek, rajtad! -mosolyodott el. -Mondjuk tudván, hogy Kimi és te.. És milyen jól elvagytok! -kuncogott fel. -Vettel meg.. Nos Sebastian.. Róla nem tudok nyilatkozni, folyamatosan rólad dumál Heikki-vel. Egyszer dicsér és ódákat zeng, máskor meg üvölt, mert legyőzöd a pályán! -ettől nekem szökött mosoly az arcomra. Vettel.. Vettel.. 
-Remek! Na én mentem. Szió.- dobtam neki egy puszit, és vissza mentem a szobámba. Lezuhanyoztam és bezuhantam az ágyba. 

Reggel, Grace dörömböl, felöltözés,reggeli, pályára menés, egyeztetés, szabad edzés, ebéd, időmérő! Vettel hatodik, én a második. Remek.. Fejlődök! Vettel meg.. öhm.. Ront?! 
-Gratula Vettel. -mosolyogtam rá, mikor vissza értem a box-ba a riporterektől.
-Kösz.. -halványan rám mosolygót, és indulni készült.
-Vettel! -szóltam utána, ő pedig rám nézett. -A pontokat csak holnap osztják! -kacsintottam rá. 
-Köszi! -mosolygót rám. Én még maradtam Ciaron-nal egyeztetni. Grace-el mentem vissza egy kis edzés, vacsora egyeztetés a holnapi napról, vissza a szobámba, zuhany, le fekvés alvás.


Vasárnap.. Hogy a népek mennyire.. Idióták?! Mekkora nagy dolgot csinálnak a Forma 1-ből.. 
Már délelőtt a pályán voltam a futamon pedig mindent bele akartam adni, de hát Malajzia az Malajzia, és nekem sem lehet mindig szerencsém.. 
A futamon negyedik lettem, csapatársam csak a tizenegyedik, míg Kimi az ötödik, azaz mögöttem végzett. Az összesített pontversenyben a negyedik helyen álltam, Vettel a hatodik, míg Kimi a hetedik.. 
Mivel a következő futamra csak három hét múlva kerül sor Kínában így elég időm lesz pihenni.
-Na hová mész a három hétben?! -mosolygót rám Ciaron.
-Hát.. haza! Valószínűleg Dallasba a házamba, szerintem Grace is haza megy.
-Jól teszed! Pihenj! Jó voltál. -kacsintott.
-Kösz Ciaron. -öleltem át. 
-Ugyan kislány! -nevetett fel.


Úgy tettem ahogy mondtam haza mentem Dallasba, meglátogattam a szüleimet is, apám rossz bőrben, anyám meg sürög - forog.. Partikra jár.. Hát Ő tudja. Engem nem hat meg a dolog. Időm legtöbb idejét a házamban töltöttem. 
A kertet rendezgettem, virágokat ültettem tavasz révén..

2 megjegyzés:

  1. Szia! Biztos lehet, benne, hogy legszívesebben agyon csaptalak volna, ha káromkodsz Lewis miatt. Én sem káromkodtam tavaly egyszer sem a szőke. Becs szó!! Egyszer csak kibírod, hogy az övé lett a pole és ha holnap esik....én komolyan inkább már ki sem megyek...
    Na de a történetről. Vettel dicséri és ódákat zeng? Váú. Ez akkor már most jelent valamit? Ugye lesz köztök több is, mint hogy csapattársak? Siess a folytatással, szuper rész lett!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bocsi de ez az igazság a futamról meg ne is beszéljünk.. Egy pöpet megint volt hiszti!!! :DDD Hát TE lehet hogy nem káromkodsz de ÉN IGEN! :P
      Talán jelent valamit talán Nem... :D Talán lesz többit is talán nem.. Mindig kitalálok valamit, aztán mégsem azt írom le.. Meg persze azért még van hátra.. Lehet hogy több is lesz mint a tervezett fejezetek száma, ha csak nem jön valami bekattanás! XD :D
      Köszi a komit. Puszii.*

      Törlés