2012. július 7., szombat

Andy és a Száguldás. 11.Fejezet

Sziasztok! 
Andy története folytatódik, immáron a Forma 1-ben! ;)
Sebnek gratulálok a 4.helyhez illetve Kimi-nek a 6.-hoz! :D 
Reméljük holnap még jobb lesz! ;D
Jó olvasást. 
Puszii.*




-Sebastian Ő itt az új csapattársad! –mutatott be a Red Bull világbajnok pilótájának a csapatfőnök Christian Horner.
-Hello Andy Clark. –nyújtottam felé a kezem, Ő még mindig ledermedve állt előttünk, megszólalni sem tudott. Vajon mire számított?!
-Andy? –kérdezte meghökkenve a kezemet, pedig végre elfogadta és megrázta. –Bocs, csak azt hittem, hogy Andy úgy, mint pasi nem, mint csaj.
-Semmi baj. –mosolyogtam rá gúnyosan. Ennyire nem ismer ez a tökfej?! –Andy úgy, mint Andrea.
-Jó tudni. –ült le és nézett maga elé.
-Bocs a viselkedéséért, pasit várt maga mellé, itt mindenki azt hitte, tudja, hogy te ki vagy. Aztán tegnap közölte, hogy nem.. A szerelő srácok csak nevetett és nem akarták le lőni a poént, miszerint te nő vagy. –mesélt el mindent egy szuszra egy szőke, kék szemű srác. Talán finn?! –Amúgy Heikki Houvinen, Sebastian edzője.- mutatkozott be, kezet ráztam, és rá mosolyogtam. Szóval finn.. Még mindig kedvesebb, mint a „nagy” bajnok.
-Semmi baj. Csak nem fél, hogy egy csaj legyűri a pályán? –vigyorodtam el,
-Na akkor én megyek is. Üdv a csapatban és sok sikert.- köszönt el, majd a némethez lépett, aki még mindig letaglózva ült.
-Szeretnék még pár embert bemutatni. –szólalt meg mellőlem Christian.
-Rendben. –egyeztem bele és átsétáltunk az én boxom-ba. Igen ez most már az Én boxom. Mark Webber balesetet szenvedett pontosabban a lábát törte, hosszú elépülésnek néz elébe és az sem biztos, hogy még ebben az évben autóba ülhet, a tesztpilótát, pedig hiába ültették be a kocsiba ritka szar volt, így valakit kellett keresni így jöttem Én a képbe. Mark neve lekerült a box-ból, és az én nevem került ki. Andy Clark. –Ciaron-t már ismered, így őt nem kell bemutatnom, ők itt a szerelők majd bemutatkoznak, Ciaron lesz a legfőbb támaszod, így mindent megbeszélhetsz vele! –mosolygót rám kedvesen majd ott hagyott.
Ciaron-nal átvettünk mindent, ami a hétvégével kapcsolatos volt. Ez a verseny az idén második versenye, amelyet Malajziában rendeznek meg. Már a hely nevétől is rosszul vagyok, persze ismerem, de még nem jártam itt, ez az első utam és mondhatni „nyaralásom” is.. A Forma 1-es autó látványától már magában mosolyra húzódott a szám, a boksz-on kívül még nem voltam, és nem, azért mert félek, csak még nem kellett.
Sebastian Heikki-vel beszélget, pont rájuk látok a boxomból. Én meg itt ülök fent egy tárolón és figyelem a szerelőimet, mondhatni az enyémek, hiszen az Én (Mark) autóját szerelik.
-Hello haver. –hallottam meg egy ismerős hangot Sebastian box-ából. Egy kicsit behajoltam, hogy lássak is valamit, és nem mást fedeztem fel, mint Kimi Räikkönen-t. Kimi-t ismerem, első sorban a forma 1-ből, mikor kijártam a futamokra mindig találkoztam vele, talán még van is tőle autogramom, és a Nascarban is indult versenyen, így meg van a közös pont. Tudom, erről nem igen hallattam, mert nem volt alkalmam mesélni, és mindig lekötött valami. Nem hittem volna, hogy ez még egyszer fontos lehet.
Talán két éve lehetett, mikor indult versenyen. Alapjáraton nem volt rossz, de az úgy nevezett „roncs derbi” nem neki való.. Maradjon csak a Forma 1-nél, mert oké Rally, de Ő a Forma 1-ben az igazi..
Szóval térjünk csak vissza, amikor Kimi a Nascar-ban volt találkoztunk, beszélgettünk, tök jó fej volt, buliztunk együtt, kicsikét le is itatott, de amúgy minden oké, és nem volt köztünk több egy egyéjszakás kalandnál, ami mindenkinél belefér.. (szerintem) na persze főként akkor, ha ez a valaki Kimi Räikkönen akinek, nagy a „Hírneve”..
A beszélgetésüket hallgattam mikor túl hajoltam a tárolón és leestem, de csak majdnem, még időben sikerült az egyensúlyom visszanyernem és lábbal érkeznem a talajra, hogy tettem?! Ne kérdezze senki! Na ezzel a húzásomra a fiúk is felfigyeltek. Kimi-nek sem kellett több észre vett! Ja, hogy azt nem mondtam, hogy másnap otthagytam a szállodában se, szó se beszéd! Hopsz..
-Andy Clark hát te?! –jött át a box-omba. Sebastian értetlen arca miatt, már megérte ez az egész.
-Ő az új pilóta! –vágta oda Sebastian. Kimi elém ért és átölelt.
-Nem tőled kérdeztél seggfej! –szóltam oda újdonsült csapattársamnak. Aki már épp készült vissza vágni, mikor Kimi próbálta csillapítani a kedélyeket.
-Hé srácok nyugi!
-Honnan ismered?! –jött át Sebastian is.
-Ki mondta, hogy bejöhetsz ide?!
-Mark megengedte.
-De most nincs itt Mark, nem, mellesleg amíg fel nem épül, addig ez a hely az enyém, úgy hogy húzhatsz is vissza a saját box-odba! –mutattam az említett hely felé.
-Na elég volt! Mi bajotok egymással?! –mosolygót Kimi. –Olyanok vagytok, mint a húsz éves házasok. –nevette el magát.
-Nem vicces! –szólaltunk fel egyszerre a Némettel.
-Örülök, hogy van, amiben ennyire egyetértetek. –mosolyodott el. –A kérdésedre válaszolva, pedig amikor a Nascarban kipróbáltam magam, ott volt Andy is, nem mellesleg Ő nyerte meg azt a futamot is. –kacsintott rám.
-Pontosan! –húztam ki magam büszkén.
-Mióta versenyzés a roncs derbi?! –tette fel a kérdését Sebastian, már épp mondtam volna a válaszom, mikor folytatta. –Egymásnak mennek, és összetörik a kocsit, és néha még magukat.. Ez nektek verseny?! –szánalmas vagy Sebastian Vettel. –sziszegtem magamban. Majd én megmutatom neked mire képes egy Nő a Forma 1-ben! –mosolyodtam el.
-Min vigyorogsz?! –lökött oldalba Kimi, ez térített vissza a valóságba.
-Hogy mi?! Ja semmin..
-Akkor jó. Egyébként meg Sebi fiú a Nascar remek autós sport, és Andy bajnok lett benne! –vet a védelme alá Kimi. Máskor elutasítanám, de itt nem csak engem védett így nem tettem..
-El tudom képzelni. –morogta tovább, komolyan már ott voltam, hogy fel képelem mikor Rocky a mérnöke elhívta, majd Kimi is leköszönt, mert neki is mennie kellett. Míg engem Ciaron szólított, miszerint ideje átöltöznöm, mert alig fél óra múlva kezdődik az első szabadedzés. Ezzel egyetemben a Forma 1-es karrierem is!

Pontosan fél óra múlva a kocsiban ülve vártam, hogy el kezdődjék az edzés, kipróbálhassam magam a Forma 1-ben, és remélhetőleg lealázzam a színről, ami drága Vettel-ket!
Az edzés kezdetével kiengedtek a box-ból. A kocsi elég jól ment, nem éreztem semmi féle különbséget a Nascar, Indy, vagy Forma 1-es autó között, leszámítva azt, hogy mindegyik más.. Persze azért volt különbség, d életbe vágó nem. Mondjuk a Forma autón több gomb volt, és ez azért finomabb autó de ennyi.
-Hallasz Andrea?! –szólt a rádión Ciaron.
-Teljes mértékben, de kérlek, ne Andreázz, maradj az Andy-nél, ha kérhetem. –kértem.
-Ahogy szeretnéd. –mosolyodott el a hangja. –Minden adatott tudsz, amit kell akkor hajrá kislány.
-Kösz.. –válaszoltam, majd bontottam a „kapcsolatot.”
Próbáltam minél jobb köröket futni, oda figyelni a kocsira, jól teljesíteni. Azt akartam, hogy minden klappoljon! Legalább most.. Nem szerepelhetek le. Akkor mégis mit gondolnának?! Egy nő.. Ráadásul vezetni se tud, mit keres a Forma 1-ben..
-Lassíthatsz –halottam meg Ciaron hangját a rádióban. –Ha így haladsz el fog fogyni a benzined a pálya kellős közepén.- nevetett fel. –Remek vagy, a köreid tökéletesek, nem kell elsőre pálya csúcsot dönteni.
-Pedig ez volt a célom. –nevettem én is. –Viccet félre téve tényleg jó vagyok?! –kérdeztem rá.
-Remek vagy! –halottam meg most Christian hangját.. –Jobb nem is lehetnél, ha egész évben ilyen leszel még a végén valaki szerződést, ajánl. –nevette el magát most Ő.
-Köszönöm. –szóltam még vissza. –Mindkettőtöknek. –majd újra kikapcsoltam a rádiót.
Az edzés alatt több dolgot is kipróbáltunk, amit szeretünk, volna, mindenki meg volt velem elégedve. –ennek kifejezetten örültem.
Az edzés leintését követően megtudtam, hogy a második helyen végeztem Vettel mögött, aki meglepve látta ki van mögötte, ha ez nem lenne elég egy tized volt kettőnk között. Hogy ez melyikünket lepte meg jobban nem tudom, de az biztos, hogy én örültem, ő meg forrt a dühtől!
Mark sajtósa velem tartott az interjúra, amit adnom kellett, mindenki rám volt kíváncsi, hiszen nő vagyok, a második helyen végeztem, és új is!
Andrea ön szerint, hogy fog teljesíteni a futamon?!
Nehéz megmondani, hiszen nem csak tőlem függ, az autótól is, és az időjárástól is. Bármi történhet vasárnapig. Szerintem ne rohanjunk ilyen előre, hiszen addig még van kétnapúnk, előttünk egy időmérővel is, amitől sokk függ.
Milyen volt Forma 1-es autóban ülni?! Milyen a csapat?! Jól ki jön a csapat társával a világbajnok Sebastian Vettelel?!
A csapat remek, ahogy az autó is. Nem érzek nagy különbséget eddig. Sebastian és én még nem nagyon beszélgettünk, mivel kora reggel érkeztem, egy keveset pihentem, majd jönnöm kellett a pályára, ahol mindent elmagyaráztak és már autóba is kellett ülnöm. Egyikünknek sem volt túl sok szabad ideje, de egészen biztos vagyok benne, hogy jól ki fogunk jönni, Ő egy kedve fiú, én, pedig nem vagyok egy házsártos boszorka.
Ma látták önt beszélgetni Kimi Räikkönen-el illetve ott volt az imént említett csapattársa is, nem mellesleg Räikkönen át ölelte önt, ismeri a finn versenyzőt?!
Kimi és én még annak idején, a versenypályán ismerkedtünk meg, majd Ő kipróbálta magát a Nascarban is, ahol én versenyeztem, innen adódik az ismeretségünk. Jó barátok vagyunk ennyi az egész. Kimi egyébként Sebastian-hoz jött aki egyszerűen át jött, rá kérdezni, hogy ismerjük e egymást. Ennyi az egész. –mosolyodtam el, magamban persze mindennek elhordtam a firkászokat!
Esetleg szeretne Mark Webber felépülése után is a Forma 1-ben maradni?! Ön szerint meg van rá az esély?!
Természetes, hogy szívesen maradnék, de ez sok mindentől függ. Persze tőlem is, hogyan teljesítek. Mennyire vagyok jó. Ráadásul akar e egy csapat női pilótát.
Két bajnoki címe is van. (Egy IndyCar és egy NASCAR) már miért ne akarnák önt?!
Ezek a sportágak másabbak, mint a Forma 1. Oké, hogy mindegyikben kocsit kell vezetni, de ezek az autók sokkal finomabbak egy rossz mozdulat és könnyen a falnak repülsz. Az IndyCar autók ennél többet bírnak, míg a Nascar-ban akár neki is mehetsz a vetélytársadnak, leszoríthatod. Nem hiába nevezik soka roncs derbi-nek! A lényeg az, hogy azok a trófeák itt semmit sem érnek, csak azt bizonyítják, hogy tudsz vezetni, és azt jól csinálod, de, hiába ha a technika nincs melletted, és nem érzed a kocsit.
Hogy érzi Ashton (Clark) eljutott volna idáig?! (Forma 1.)
Ashton fantasztikus pilóta volt, amire képes volt az felülmúlhatatlan. Az első évében bajnok lett a Nascarban, talán sikerült volna eljutnia idáig, főként, ha szeretett volna, mert ez tőle is függött volna. De egész biztosan helyt állt volna itt is, talán történelmet is írt volna. De ezt sajnos soha nem tudjuk meg.. –egy könnycsepp folyt végig az arcomon, ha Ashton-ra gondolok, mindig ez van..
Az interjúnak vége lett és mentem a dolgomra, azaz a box-ba, ahol kell még Ciaron-nal beszélnem.
A szerelők épp a kocsit szerelték, de Ciaron-t nem láttam sehol sem.
-Bocs srácok nem láttátok Ciaron-t?! –kérdeztem meg őket, de nem legesen feleltek. Mire megláttam Sebastian boxánál. Így átsétáltam oda, valamit tárgyalt Rocky-val így vártam. Épp ekkor eset be Sebastian egy szőke nő társaságában.
-Szia Britta vagyok-, nyújtotta a kezét. –Seb sajtósa. –pillantott az említettre, aki már az edzőjével beszélgetett.
-Hello Andy. –mosolyogtam rá.
-Hát te?! –nézett rám Sebastian –Mit keresel itt?! Nem adtam engedélyt, hogy ide gyere! –kezdte el a hangom utánozni, de csak szerette volna, mert Ő össze visszanyávogott, míg Én nem szoktam!
-Ciaron-t kerestem, és mivel nálad van, ide jöttem.. –küldtem felé egy gúnyos mosolyt.
-Aha.. Ki az, az Ashton!? –tette fel azt a kérdést, amit nem hittem volna, hogy feltesz.
-A bátyám volt, négy éves lehettem mikor ő tizenkilenc lehetett és meghalt. Nascar-ban versenyzett egy futamon ütközött a kocsi többször felborult, míg végül fejjel lefelé meg állt és kigyulladt. A kórházba szállítás alatt többször újra kellett éleszteni, mire stabilizálni tudták az állapotát, mire két napra rá meghalt. –fejtettem ki válaszomat, nem is értem miért..
-Miért sírsz?! –kérdezte és egy papír zsepivel kezdte letörölni a könnyeim.
-Nem is sírok. –tiltakoztam, és kikaptam a kezéből a zsepit, tényleg nedves volt, az arcomhoz nyúltam, ami nedves volt. Mégis sírtam!
-Bocsássatok meg! –hagytam ott őket, visszamentem a saját boxomba és a pihenőm felé haladtam, ahol végül utat engedtem a könnyeimnek..
Soha nem mutattam magam gyengének, erre Sebastian előtt bőgöm el magam. Érző lény vagyok, bár ezt soha senkinek nem mutattam volna ki..
Soha nem mondtam el senkinek, hogy mennyire fájt az, hogy a szüleim nem támogattak a versenyzésben, hogy éjszakákat bőgtem így át, hogy azért könnyeztem sokszor a versenyek után, mert nem volt mellettem egyik szülöm se.
Soha nem vallottam volna be senkinek mennyire fájt, hogy mit tett velem Scotter. Hogy titkon bele voltam zúgva, mint egy szerelmes kislány, hogy mennyire fájt kimondanom azt, hogy vége.. Mennyire fájt más mellett látni, mennyire fájt a játszadozása..
 Hogy ki voltam, hogy nincs mellettem a nővérem.. Csak Sam volt nekem a családból, de már itt van Silver is, hál’ istenek, és persze Grace aki egész végig mellettem állt, és most is itt lesz, mert vállalta, hogy edzeni fog, persze sokkal szigorúbban, mint eddig.
Elmélkedésemet kopogás zavarta meg, így amilyen gyorsan tudtam, eltüntettem sírásom jeleit, és egy megyek-et is elkiáltottam, miközben a fürdőben arcot mostam, és lealapoztam a ki sírt szemeimet.
Bár az ajtóban állva nem az a látvány fogadott, amire gondoltam…




2 megjegyzés:

  1. Szia! Ugye Sebi jött vissza? Kérlek szépen!!! Nah mindegy is, a lényeg az hogy egyszerűen imádtam. És a Kimis kaland, meglepődtem, de tetszett. Mondjuk azt hittem, hogy Kimi számon kéri rajta a reggeli lelépést, de szerencsére nem tette főleg nem Seb előtt. Már meg sem lepődtem rajta, hogy ellenséges vele, de végül is talán fejlődnek, mert Seb kedves volt a zsepis dolognál. Nagyon siess a folytatással!! Nagyon kíváncsi vagyok!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia.
      köszönöm a komit. Lehet Sebas jött vissza lehet nem.. ;)
      Talán fejlődnek, bár ki ne lenne azért annyira együtt érző, hogy az ember orra alá dugna egy zsepit mikor épp ilyet mond el! :// :S
      Próbálom hamar hozni a folytatást.. Néha megszáll az ihlet és akkor írnom kell néha meg alig akar pár mondatni elő jönni.. :P
      Puszii.*

      Törlés