2012. július 26., csütörtök

Andy és a Száguldás 14 .Fejezet

Sziasztok!
Bocsi, hogy csak Ma.. :$
De megjött a fejezet! Amihez jó olvasást mindenkinek! :) 
Puszii.*




-Áh Andy! -jött oda egyből Penelopé. 
-Szia Pénelopé. -intettem neki erre ő megölelt. 
-Hogy vagy? Olyan rég nem láttalak.. 
Dianna♥ - dianna-agron Fan Art-Igen öhm.. Dolgom volt. 
-Hallotuk. -szólalt meg most először Scotter. -A Forma 1-be kerültél -mosolyodott el.
-Igen, megis nyertem a futamot.
-Hallotuk! -pislógott Pénelopé.- Gratulálunk.
-Köszi. -eröltettem magamra egy mosolyt. -Bocsi de nekünk mennük kell. Majd még össze futunk. Sziasztok- intettem neki, majd Silver-rel az oldalamon tovább sétáltam. 
-Ez meg mi volt?! 
-Ez.. Ez kérlek szépen Scotter és a mindig idegesítő csaja.
-Igen észre vettem. De ti nejm tök joban voltatok Scotter-rel?! -állított meg, és szembe fordított magával.
-Silver! Van amit nem tudsz te sem. Van amit nejm mondtam el. 
-Mégis mi az?!
-Silver én.. -és nem tudtam elmondani, mert épp akkor jött oda hozzánk Sam. 
-Na mizu csajok?! Mehetünk?!- villantott egy mosolyt és elindult, mi pedig követtük őt.
-Erre még vissza térünk. -súgta a fülembe.
-Ahogy akarod! -tártam szét a kezem.


Vissza érve a házba egyből csomagolni kezdtem. Nem volt sem hangulatom sem erőm tovább maradni LA-ben, tudván hogy itt vannak a drága "barátaim."
Találtam egy esti gépet ami Ausztráliába megy onnnan pedig van átszállás Malájziába így még az nap ott hagytam Los Angelest. 
Jobbnak gondoltam ott hagyni ezt az egészat, és így legalább elöbb oda érek Kuala Lumpur-ba.

Másnap reggel érkeztem meg a Szállodába, ahol már jelen voltak páran. Piros hnapszemüvegben, színes ruhában és saruban léptem be a Szállodába, a luxus mindenhol jelen volt benne. 
Elsőre megtetszett a hely. Most élvezni akartam a luxus minden pillanatát. Elégé kiakasztott az, hogy láttam az "álom párt"


A szobámba belépve ledobtam a földre a böröndöm és bezuhanytam az ágyba. Csak feküdtem és bámultam a plafont. Fogalmam sem volt mit tegyek. Pedig ilyen nem nagyon fordul elő Andy Clark- nál. 
Másnap pályabejárás és a szokásos interjúk következtek, amiket utáltam. Egyszerűen nem szerettem és kész! 
-Lehetnél kedvesebb is a riporterekkel. -jegyezte meg Sonja.
-Ja persze.. Majd ha piros hó esik.. -jegyezte meg "enyhe" szarkazmussal. 
-Tiszta Kimi vagy. Véletlenűl nem vagytok rokonok?! -kuncogott sajtósom.
-Nem azok nem.. -mosolyodtam el. 
-Azok akkor mik?! -furta tekintetét az enyémbe, a szemei felcsillantak, csibész mosoly jelent meg a száján.
-Khm.. Mondjuk volt szeretők.. Vagy nem?! -húztam az agyát. -Csak egy este volt! -nyaltam meg a szám szélét.
-Ha.. Andy Clark! Jól nyomod! -nevette el magát.
-Tudom kislány.. Tudom. -pillogtattam a pilláim.
-És az egod is nagy! -veregetett hátba.
-Tudom! De nem nagyobb valakijénél! -és magamban máris forrtam a dühtől.
-Ki az?! -lépett vissza mellém. 
-Scotter Buffalo! 
-Az idióta barom aki sorban másodszor lett Nascar bajnok mióta te nem vagy ott?! 
-Helyben vagy! 
-Szexi srác, de látszik a fajtája.
-Playboy?! -nevettem fel.
-Az, Tuti csalja Ms. Díazt! 
-Ha te tudnád! - adtam az i-re pontott.
-Mit tudsz?!
-Volt pár szeretője, köztük én is. -mondtam már halkabban a mondtaom második  felét.
-Te?!
-Egy évig.. -húztam el a szám. Oké, hogy nem bírom már az ex legjobb barátom, de Ő tényleg a legjobb barátom volt kiskorom óta, ezért is sajnálom valamelyest, hogy megromlót a kapcsolatunk.. Talán, ha nem vele kezdek.. Bár nem lehet panaszom az ágyban nyújtott teljesítményére! 
-Hát.. öhm.. Oké. Ez meglepő tudván, hogy te ismered a barátnőjét és jelentek meg olyan képek amin együtt beszélgettek. 
-Ja igen, és ez csak média szenzáció. Azért mert valakivel beszélsz pár szót máris öri barik vagytok. Hát kurvára nem! Ráadásul ki nem állhatom Pénelopé Díazt! 
-Hu. Tudtam, hogy keményen nyomod dehogy ennyire. -mosolyodott el. -Megcáfolom amit rólad gondoltam. Tuti jobban leszünk! -kacsintott rám, majd távozott hiszen dolgoznia kell. 


Péntekre már sikerült valamennyire megszoknom a sok párát meg a nagy meleget. Napszemüvegben és Red Bullos pólóban mentem ki a pályára, Sonja-val és Grace-el együtt. Egyre jobban megismerem és egyre jobban szeretem. Nagyon jó fej csaj és kedves is, tudja mikor mi a dolga, nem szól bele az életembe, imádom! 
Grace pedig újra velem volt, Ő csak tegnap este tudott jönni, de már akkor együtt voltunk. Elvégre Ő a legjobb barátnőm, jó pár éve mellettem van, mindig tudja, hogy mi a jó nekem, hogy nyugtasson meg, vagy épp húzzon fel! 


A pénteki szabad edzéseken megvoltam elégedve a Red Bullal, minden tőlem telhetőt megtettem, hogy jó helyen végezzek ami elégé ment is, az első szabad edzésen második, míg a másodikon harmadik lettem, az első Seb előzött meg, míg a másodikon szintén Ő és Lewis Hamilton! 
Hamiltont csak a médiából ismerem, mint magán embert nem, és még nem is találkoztam vele, úgy hogy nem ítélkezem! Sebastian.. Na igen.. Sebastian csapattárs Vettel! Ő egyszer imádni való, egyszer meg megtudnám folytani egy kanál vízzel is! Vele kapcsolatban vegyesek az érzelmeim, remélem ez nem lesz így sokáig, mert akkor felakasztom magam, szeretném tudni hányadán állok Vettelel!



2 megjegyzés:

  1. Szia! Hát én is nagyon szeretném már tudni, hogy hányadán állnak Sebbel!!! És őszintén nagyon hálás vagyok neked!! Nem szapultad Lewist, köszönöm!! Szuper rész lett, de te mindig azt hozol. Andy mennyire megnyílt Sonja-nak. Ez meglepett, de nagyon tetszett, remélem, hogy jó barátnők lesznek!! Siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Meghiszem hogy szeretnéd tudni, de ez legyen egyenlőre az én titkom! :P Köszi köszi.. Lewis. Talán kap majd RENDES szerepet.. Talán.. :D
      Andy furcsa csaj, de ezt tuti tapasztaltad, és hát mondhatni zűrös is, nézzük csak a lazaságát, a nem érdekel mások véleménye! A dokik, Scotter.. Na igen! ;D
      Még meglepit is okoztam!!! :)))
      Sietek. Puszii.*

      Törlés