2013. február 8., péntek

Love in the Alps ~ Befejezés.


20 év múlva..

Sebastian Vettel & Ana Cristina Rivera Hill.

Sebastian –nak és Ana Cristina –nak két gyermek született.
Lisette Vettel, és a két évvel fiatalabb húga Sofia Vettel.

Lisette & Sofia Vettel.

Lisette húsz éves, és az Oxfordi Egyetem szorgos tanulója. Minden álma, hogy egyszer olyan Boldog Befejezést kaphasson, mint az édesanyja. Jelenleg csak a tanulásnak él, karrierista.
Így hát az a bizonyos Boldog Befejezés várat magára..

Sofia Vettel tizennyolc éves, végzős Gimnazista, Svájc egyik legjobb Magániskolájába. Világ életében törtető volt, kicsit olyan, mint az édesanyja régi énje, és nem bánja, hogy olyan lett, amilyen. Míg nővére, aki édesanyjának az álmodozó énjére hasonlít, addig ő a vadócra.

Kimi Räikkönen & Evelyn Hamilton.

Kimi- nek és Lyn –nek három gyermeke született.
Martin Räikkönen aki 2014- ben látta meg a napvilágot, öccse Victor Räikkönen aki 2015-ben született, és a húguk Kätriina Räikkönen aki, 2017- ben született.

 
Kätriina Räikkönen.
Martin Räikkönen.
Victor Räikkönen.

Martin tizenkilenc éves, és a Helsinki Egyetem első éves hallgatója, szeretne egyszer a Forma 1-ben dolgozni, mint mérnök.
Victor tizennyolc éves, és a bátyjával nagy álma közösen dolgozni a Forma 1-ben. Ám Ő már a versenyzői karriere koncentrál jelenleg egy kis csapat tesztpilótája.
Kätriina tizenhat éves tinédzser lány, aki imádja a szüleit, akiktől minden megkap. Tizenhatodik születésnapja egy igazi Sweet Sixteen Party volt, amire mindig is vágyott, és Apuci Kicsi lánya meg is kapta, Sofia –val egy iskolába jár.

Heikki Huovinen & Nicole Hilton.

Nicky és Heikki a mai napig nem házasodtak össze, az a papír számukra egyáltalán nem fontos. Két közös gyermekük született.
 Mikael Houvinen aki 2015- ben született, és Barbara Huovinen aki 2016-ban látott napvilágot.

Barbara Huovinen.
Mikael Huovinen.
 
Mikael és Barbara a Svájci Magániskola tanulói, úgy ahogyan Sofia és Kätriina is.
Mikael utolsó éves, ahogyan Sofia, illetve együtt járnak.
 Kätriina és Barbara legjobb barátnők, az egy év korkülönbség, pedig olyan, mintha nem is létezne köztük.. Ők a suli bálványozott lányai.. 

Sziasztok! 
Jelentem megjöttem! Csodás volt minden, egyszerűen hihetetlen, hogy OTT voltam.! :) 
Mindenkinek ajánlom, hogy egyszer menjen el, bár saját véleményem szerint az a 'Nagy' Karnevál hangulat amit mondanak Nincs meg.. No, de mindegy. :D 
Aludni nem sokat aludtam, de teljesen jól vagyok.! ;)
A részről..
Tehát ez volt a befejezés, remélem, hogy elnyerte a tetszésetek.
Esetleg kapok pipát és kommit. :)
xx. Mercii. 

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez az egyik kedvenc történetem volt tőled és nagyon tetszett.Örülök,hogy végül mindegyikük megtalálta a boldog befejezést és azt a személyt,akivel boldogan tud élni,míg meg nem hal.
    Nagyon várom a folytatást akármelyik történetedhez,vagy akár a következő ötletedet!
    Puszi:*:*

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Tőled megszokhattuk már az ilyesmi befejezést, amikor a gyerekeikről írsz és én ezt kifejezetten szeretem mert így kerek egy történet hogy van vége! :)
    Én is szerettem ezt a történetet, a csajok és a srácok egyaránt szimpik voltak és örülök hogy mindhárom páros happy endet kapott. Nem is történhetett volna másként :)
    Akkor ezek után jöhet Svetlana és Polett :D
    Puszi <3

    VálaszTörlés