2013. február 7., csütörtök

Love in the Alps 20.


Sebastian Vettel.
 
A karácsonyt a családjainkkal és a barátainkkal töltöttük. Voltaképp Nicole, Evelyn, Kimi és Heikki olyan lett nekünk, mint egy második család. A lányok minket is közelebb hoztak egymáshoz. Ez volt az első olyan Karácsony, ahol Négyszeres Világbajnok, Férj és Apa voltam. Emellett az eddigi legboldogabb is volt. Egyszerűen tökéletes volt.
Karácsony után, pedig mind a hatan, vagyis immáron már heten elutaztunk az Alpokba, hogy együtt lehessünk ott, ahol az egész egy éve elkezdődött.. És lehet, hogy csak egy év telt el, de én elvettem azt, akit szerettem, és már itt volt a kicsi Lisette is.
Kimi is feleségül vette Lyn –t, és Heikki megkérte Nicky –t. Egyesek szerint egész biztosan túl gyorsan haladtunk, de ilyen a mi világunk.. Ilyen a Forma 1.. Gyors!
Nos hát a mi életünk is ilyen lett, de vannak olyan pillanatok, amikor megállunk és lelassítunk, átgondolunk valamit.. Az Alpok épp erre volt jó..
Átgondoltuk mi kezdődött el itt egy éve, mi történt ez alatt az egy év alatt, és mi fog még az életünk során történi.. De egy biztos az Alpok Szerelmet hozott az életünkbe..

Kimi Räikkönen.

Hálás voltam Lyn –nek amiért mindig mellettem volt, és segített nekem egy –egy futam alkalmával, amiért megértett még akkor is, amikor örült módjára viselkedtem, ő volt a tökéletes nő, és ezt nem csak azért mondom, mert a felségem, hanem, mert tényleg így van!

Heikki Houvinen.

Nicole –al nem kapkodtuk el, a féle ráérős típusok vagyunk –legalábbis az esküvővel kapcsolatban-, ez is tükrözi ezt. Szép lassan haladunk, most már..
Örülök, hogy Finnországba költöztünk, hogy Nicky szeret ott lakni, ha nem szeretne természetesen, költöznénk oda, ahová csak akar. A lényeg az, hogy boldog legyen!
Az Ő boldogsága a legfontosabb, semmi más nem olyan fontos..

Ana Cristina Rivera Hill.

Igaz, hogy Lisette minden időmet lekötötte, de mikor az apukája vele volt, ki volt virulva, szerették egymást, és megvolt köztük az, az igazi apa – lánya kapcsolat, amelyet én nem éltem meg az apámmal..
A szüleim tudják, hogy Seb elvett, és a gyerekről is tudnak. De ők fent élnek Északon, mi meg Svájcban. Nem tudunk minden hétvégén ott lenni. Általában egy évben egyszer – kétszer megyünk.. Legalábbis idén így volt, és jövőre sem szeretnék többször menni. Nekem ez így tökéletesen megfelel. Nincs szükségem arra, hogy többet találkozzak velük.
Az unokájukról hetente vagy havonta küldök nekik friss képet. Szeretik a kicsit, ezt akkor is látni mikor ott vagyunk, és babusgatják, de nem szeretném, ha a lányomnak túl szoros kapcsolata legyen a szüleimmel, mert ők képesek az embernek csalódást, és fájdalmat okozni, nem akarom, hogy azt tegyék a lányommal, amit velem is tettek. Nincs szüksége a családomnak erre..

Lyn Hamilton.

Az Alpok örökre arra fog emlékeztetni, hogy itt ismerhettem meg életem szerelmét, és lehet, hogy nem a legjobban indult, de ami lett belőle az már maga a történelem.. Csodálatos! Boldog Happy End.
Szeretem a Boldog Befejezést, jó lenne, ha minden egyes ember a földön megkaphatná a saját maga Boldog Befejezését, de sajnos erre nincs lehetőség.. Pedig, ha lenne..

Nicky Hilton.

Remek ötlet volt ez a minden évben jöjjünk ide vissza az Alpokba dolog, de egy idő után unalmas lesz, nem? És majd akkor is vágjak hozzá jó képet? Nem lehetne, hogy ne csoportostul jöjjünk? Oké.. Tudom! Milyen vagyok már megint! De ez vagyok én, és ilyen vagyok, és mindenki így fogad el.. Még mindig külömebb vagyok, mint Paris, nem?


Sziasztok! 
Köszönöm az előző részekhez a kommenteket.! :D
Ez egy kicsit mindenki fejezete volt.. :) 
Remélem, hogy tetszett. És akkor már csak a Befejezés van hátra.! 
Remélem, hogy az is tetszeni fog, illetve kapok ehhez a részhez kommit meg pipát.
xx. Mercii. 

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez tényleg egy mindenki fejezete lett :)) Nekem tetszett ez az ötlet, hogy visszajöttek az Alpokba, ahonnan minden elindult, ahol kezdődött.
    Ez egy tripla happy end lett, minden szép és jó mint egy mesében :)
    Mi lesz a befejezésben? :D
    Puszi :*

    VálaszTörlés