2012. június 28., csütörtök

Andy és a Száguldás. 9.Fejezet

Sziasztok! 
Andy Története folytatódik. 
Jó olvasást hozzá. 
Puszii.*


Az első IndyCar-os versenyem. Nos.. Elég jó volt. Az Indy kocsik valamelyest hasonlítanak a Formula autókhoz, ez egy jó pont. Viszont a Nascar kocsikhoz egyáltalán nem! Szoknom kellett, hogy nem lehet olyan „vadul” vezetni, ahogy a csapat mondta. Meg azt is, hogy ezek finomabb autók. És ahogy drága mérnököm mondta „Ez itt az IndyCar nem egy roncs derbi filingű verseny! Nem nyomhatsz neki a falnak ezzel a kocsival senkit!” Hát kösz -válaszoltam. Azt hiszem ennél nagyobb letojást, sem kaptam még. Sam kint volt pár futamomon, az év során, ő élvezte ezt is. Hát jó volt neki. Silver is ki jött és drukkolt. Örültem neki, hogy a nővérem mellettem áll és nekem drukkol!
Még maga Scotter is kint volt pár versenyen, hogy drukkolhasson, majd megvigasztaljon, ha nem a legjobb voltam. Na igen Ő és Én. Egyáltalán van olyan? Akkor most a szeretője vagyok? Egyértelműen. Hiszen Pénelopé háta mögött jár az Én ágyamba is. Azóta is kavarunk, sőt egyre több időt töltünk együtt!
A gyerekkori barátom a szeretőm, hű.. Nem hittem volna, hogy egyszer Scotter meg én. Vagy hogy lesz ilyen! De van, és be kell, valljam jó vele! Bűntudatom sincs Pénelopé miatt. Valószínű nem is lesz, hiszen nem áll hozzám közel a csaj, és soha nem is fog! Scotter viszont egyre közelebb kerül a szívemhez! Ez, pedig nem jó. Egyikünk sérülni fog, nem is tudom kinek, van ehhez nagyobb esélye!
A futamokon hoztam a tőlem megszokottat, jól teljesítettem a csapat meg volt velem elégedve. Minden rendben volt.
 Örültem, hogy minden oké így legalább elkönyvelhettem magamat jónak az Indy-ben és a Nascar-ban is.

Persze voltak kevésbé jó versenyeim is, de olyanja mindenkinek van vagy épp volt. Próbáltam magam túl tenni a bénázásomon, és a régi időkre koncentrálni, a gokartra, és arra, amit a Nagy Példaképem mondott. Igen volt szerencsém találkozni vele! Több Forma 1-es futamon is kint voltam, mikor még volt itt Amerikában. A szponzoraimnak hála, pedig találkozhattam vele, utána, pedig mindig Ő keresett engem. Nem más, mint Michael Schumacher!
Schumi volt a kedvenc, a példakép. Ő mindig megmondta a frankót és segített is, ha kellett. Amikor versenyezni kezdtem mellettem állt, mindig segített vagy adott tanácsot, ha csak telefonon is!  
Szóval ő volt az, amikor visszavonult még talán könnyeztem is. Fájt, hogy az akit a legjobban szeretek már nem lesz a pályán, az tuti, hogy szomorú voltam, de pontosan már nem emlékszem!

Az IndyCar-os első évemben a tabella harmadik helyét foglalhattam el. Örültem is neki. Most a sok idióta férfi bekaphatja! Megmutattam nekik, mit tudok, és ez csak az első évem volt. Természetesen volt, akivel jobban voltam, és örültek a harmadik helyemnek, de volt, akit automata utáltam.
Scotter pedig végre Nascar bajnok lett, természetesen ott voltam a Díjátadóján, hiszen a meghívott vendégek között voltam, és még nekem is gratuláltak.
Pénelopé, pedig nem tudott eljönni újból, mert épp Hawaii-n fotózták. Szánalmas egy nő az biztos. Mi az, hogy a szerelme győzelmére rendezett partin nem vesz részt! Hiszen ez a parti Scotter-é is volt! Ő lett az első, mindenki Őt ünnepelte!
Így Én voltam a kísérő újból, bár most nem kísértem el a színpadig. Scotter végre boldog volt, volt is rá oka. Bajnok volt, Ő lett a legjobb!
Egész este buliztunk, ittunk, táncoltunk, talán feltűnőbben is, mint kellett volna, de ez semelyikünket sem érdekelte! Akkor és ott csak a bajnok Scotter és a tavalyi év legjobbja Andy Clark voltunk. Két fél, akik boldogok voltak egymás társaságában. Ennyi volt csupán. Ennyinek indult. Nem ennyi volt!
Scotter és Én együtt töltöttük az estét, az utána való napot, és szinte az egész decembert!
Volt, amikor az Én házamban, volt, amikor az övében.
Elmentünk együtt síelni Európába, nyaralni a Fülöp-szigetekre. Még Karácsonykor is együtt voltunk, Pénelopé soha nem ért rá, vagy a családjával volt, vagy épp a barátaival, agy a munka kötötte le. Scotter nem is akart teperni, jó volt neki velem, azt hiszem, hiszen más különben miért lett volna együtt velem?!

Januárban viszont elszakadtunk, nekem már akkor a gyárba kellett mennem, és Grace-el is edzettem, hisz Ő maradt az edzőm.
Scotter is edzett, vagy a gyárban volt, de az ideje legtöbbjét Pénelopé-val töltötte Los Angelas-ben. Rengeteg képet hoztak le az újságok róluk. Én, pedig akkor értettem csak meg! Mindig én leszek a második, hiszen neki ott van Penike –én csak egy pótlék vagyok, akivel az idejét elüti, ha nincs ott barátnője, és Pénelopé sokszor nincs ott.
Kezdtem sajnálni a lányt! Nem volt fair, amit vele tettem, amit Scotter tett vele. Ha annyi szeretné nem lett, volna velem.
Hiszen Pénelopé építi a karrierjét, amit meg kellene érteni Scotter-nek persze azért Pénelopé-nak is foglalkozni Scotter-rel, de talán neki is jobban kellene hajtania, és nem beletörődni abba, hogy Pénelop nincs vele. Talán össze kéne járni a lány barátaival, hogy megismerje őket, vagy a családjához is elkísérhetné. Ehelyett..
Scotter mindkettőnket át vert, én pedig nem akartam többé naiv kislány lenni. Azonnal leírtam neki SMS-ben, hogy nem akarom látni, mert nem lesz rá időm. Persze valamelyest hárítottam. Nem akartam azért elküldeni a jó büdös francba, már csak a múltunk miatt sem, hiszen jó barátok voltunk, a legjobbak! A szomszédfiú és lány.

Azóta nem láttam. Most pedig Március eleje van.. A versenyeken hoznom kell a jó eredményeket, ha nyerni akarok! És ÉN eldöntöttem! 2011-ben IndyCar bajnok leszek! Ha törik, ha szakad, de megfogom csinálni!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Talán ebben a részben említetted a legtöbbször az F1-et? Már nagyon várom, hogy kikössön ott a csajszi. mikor ér oda? oké, örülök annak, hogy jók az eredményei és minden jó kerékvágásban halad, de már jó lenne az F1-ről olvasni. és én örülök, hogy Scotter repült. nem passzoltak ők és Andy meg nem érdemli, hogy csak második legyen! Siess a folytatással!
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Lehetsèges, nem erre figyeltem! :)
      Pàr fejezet mùlva màr olvashatsz a forma 1ről, hamarabb itt lesz, mint hiszed!
      Scotter furcsa sràc,talàn még elő fog jönni!
      Andy nem az a fajta làny aki szeret szenvedni, nem hülye liba. De azért Ő is tud, ha akar.
      Cèlzok itt a dokikra, ès itt van Scotter is. Egy èvig volt visszonyuk làm Andy hamar tùl lépett. Erős lány, ès nem engedi, hogy a férfiak elnyomjàk. Szereti a veszèlyt,több èrtelemben is, ez talàn a forma 1ben fog megmutatkozni jobban. :)
      De ennyit Andyről! :D
      Örülök hogy tetszik! Hamarosan folytatâs.
      Köszönöm a komid.
      Puszii.

      Törlés