2012. június 22., péntek

Andy és a Száguldás. 8.Fejezet


Sziasztok!

Meghoztam a legújabb fejezetett, jó olvasgatást mindenkinek.

Puszii.*

















-Fel kelni! -parancsolt rám valaki, miközben én még az igazak álmát aludtam.



-Nem! -nyávogtam.Gondolom senki nem örülne egy hajnali 5órási ébredésnek! 
-De! Ideje felkelned! Hagytalak egész decemberben puhulni, innentől edzés, hogy az év végén amikor megkapod álmaid trófeáját kirobbanó formában tud át venni! -a paplan alól láttam, hogy rám kacsint. 


-Jó... -erőltettem meg magam, és felkeltem. Lezuhanyoztam és parancsára melegítőbe bújtam. 
Két kilométer futással indítottunk onnan pedig az edzőterembe. 
Teljesen kikészít Grace és az örökös edzés hajlama. 
-Grace elég! -szóltam rá mikor már túl voltam a futópadon újabb 5 kilométeren. 
-Na jó megkegyelmezek, de holnap is ez vár rád. -kacsintott újra.
-Kösz.. -szálltam le a padról és azonnal zuhanyozni indultam, ahol felkaptam magamra immáron a rendes ruháimat, hiszen innen egyenesen a gyárba megyek. Vagy fél órán át kellett zuhanyozom, hogy ne érezzem magam totál izzadtnak, mindezért hála Grace-nek, de nem baj megjegyeztem! 
-Kész vagyok! -mentem elé felöltözve.
-Én is. -mosolygót. 
Az edzőteremből egyenesen a gyárba hajtottunk, mikor oda értünk épp akkor szállt ki a kocsijából Scott is. Leparkoltam mellé és mosolyogva szálltam ki. 
-Helló. -öleltem át mosolyogva. A díjátadó óta nem is láttam, mindig csak Pénelopé-val van. Nem értem mit eszik a csajon! 
-Hiányoztál. -ölelt vissza jó szorosan, percekig állhatunk így, jól magamba szívtam az illatát, kitudja mikor lesz rá alkalmam.. 
-Te is, ha nem lennél mindig Pénelopé-val talál több időnk lenne együtt, úgy mint régen. -sóhajtottam fel színpadiasan.
-Tudom, de ha meg nem vagyok vele állandóan hisztizik. 
-Oh szóval egy hisztis liba, feslik róla. Jobbat is választhattál volna! -ember.. Ő  vallja be milyen a csaj, Scotter! Térj észhez. -Na én megyek. Szióka! -intettem és küldtem egy puszit. 


A gyárban egyfolytában folytak a szerelések, a tesztelések mindenki sürgött - forgott. Egy rahedli megbeszélés várt ránk. Kezdtem unni a dolgot! 
Az első versenyen elég jól mentünk, sőt első lettem Scotter pedig második. És van isten, mivel a drága barátnője nem jött ki futamokra. Mert Ő neki túl hangos a Nascar, és nem kíváncsi az ilyenekre! 
A második futamon második lettem, Scotter pedig az első. 
Ez pedig így ment sorra, harmadiknál rosszat helyet sosem értem el, ahogy Scotter sem. Várható volt, hogy a bajnokság kettőnk közt dől el, ez pedig így is volt. 
Alig volt kettőnk között pár pont. 
Az év végén mégis engem avattak világbajnokká! 
Egy gyönyörű estélyit választottam az estére, amelyen boldogabb voltam, mint valaha! Persze, hogy boldog voltam megkaphatom álmaim trófeáját! 
Csodák csodájára Scottert sem kísérte el a barátnője, így Ő volt a kísérőm. Ezenkívűl velem volt  Grace, Sam sőt még Silver is.
Apropó Silver megszerezte a diplomáját és hazajött. Rengeteget beszélgettünk, bár még mindig nem tudom mi a baja! De legalább már jobb a visszonyunk, ami persze anyáméknak nem igen tetszik. Az Ő kicsi lányuk-azaz Silver -kezd jobban lenni a testvéreivel akik olyan, de olyan meggondolatlanok és borzasztóak. Nem de?! Mert szeretnek száguldani.. Mindez Ashton miatt. 
Azt hiszem még mindig nem léptek túl a halálán! Silver egyszerű koktél ruhát választott magának, ami rettentő jól állt neki. Mintha csak rá öntötték volna. 
Scott és én újra együtt mentünk ki, ez már valami féle szokásunká vált, ami nekem nagyon is tetszik. Beszédeket mondtuk, amiben én köszönetett mondtam a csapatnak, Gracenak- mert őt külön ki kell emelni!- Samnek, és még Silvernek is. A szüleimet meg sem említettem. Minek!?


A karácsonyt az Én házamban töltöttük csak négyen, merthogy Grace is velünk volt, és mi hárman testvérek, persze hiányzott Ashton is, és sajnáltam, hogy nem lehet velünk. De legalább Silver itt volt. Én meg a tizenkilencet is betöltöttem és új kihívásokat kerestem magamnak. 
Így történhetett, hogy még December végén leszerzödtem az Indycarba, és ott hagytam a Nascart, ezálltal Scotter lett az első számú pilóta, nem mellesleg a legjobb, persze csak azért mert Én nem vagyok ott. 
Vele is egyre közelebb kerültünk egymáshoz, sőt nagyon is. A díjátadó ünnepség utáni partin oly annyira egymásra találtunk, hogy reggel egymás mellett ébrendtünk meztelenűl, hát az este tuti, hogy nem sakkoztunk egymással! Ez pedig nem az utolsó ilyen eset volt, decemberben sokszor nem ért rá a kis Pénelopé mindig volt valami dolga, ilyenkor pedig én vigasztaltam Scottert, helyes vagy helytelen amit csinálunk ki mondja meg mi a jó és mi nem?! Akkor és ott sosem érdekelt, utána talán egy kis megbánást éreztem, de azt is csak azért, mert ilyen formán kapom meg a boldogságot, más kárán.. Bár ha ez az ember Pénelopé nem érdekel! Ő nincs együtt Scotter-rel, pedig megtehetné, hogy vele legyen, ehelyett.. Mindegy is, nem rágoldok olyanon, amire nem fogok rájönni soha! 




Daily Verity.
"Friss hírként csap le Amerikára és az autósportra miszerint a Nascar idei bajnoka -Andy Clark-jövőre átigazol az IndyCarba. Vajon ott is remekül fog telejsíteni, ahogy a Nascar-os három szezonja alatt tette?! El nyeri az IndyCar kupát?! Jövőre megtudjuk! 
Sok sikert Ms. Clark-nak."


Federal Times.
"Beindul Andy Clark IndyCar-os karrierje. -Új kihívásokat keresek! - nyilatkozta Ms.Clark. -Az IndyCar új lehetőségeket nyit meg előttem, fiatal vagyok még, úgy hiszem nem baj, ha lépek a céljaim érdekében, akár még lehetek a Forma 1 női versenyzője is. -nyilatkozta nagy mosollyal az arcán az éppen tizenkilenc éves lány. 
Talán elszaladt vele a ló amikor a  Nagyok és Legendák sportágát a Forma 1-et említette, vagy egyszer még onnan fog nekünk vissza köszöni?!"





2 megjegyzés:

  1. Szia! Na, köszönjön már a Forma1-ből. Már annyira várom azokat a részeket is. De persze ez is tetszett, sőt szuper volt, főleg azért mert Andy lett a bajnok. Azt megsúgod nekem, hogy melyik évben járunk és hogy mikor lesz benne az F1-ben? Lehet, hogy már írtad vagy kérdeztem, de hát hosszú haj, rövid ész....
    Siess, nagyon siess a folytatással és csak így tovább!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia. Majd fog! :D
      Nem tudom hogy mondtsm e mâr semmi baj, hogy megkérdezted! :)
      2009ben jàrunk. :D
      Köszi a komidat ès örülök hogy tetszett. :)
      Puszii.*

      Törlés