2015. március 1., vasárnap

Hey.

Sziasztok.

Akik még néha feljönnek az oldalra, vagy esetleg még olvasók maradtak láthatják, hogy az oldal változáson megy keresztül. Ez azért van, mert már egy ideje újra írok.
Egy Vámpírnaplók/Originals történetbe kezdtem bele. Kicsit átértelmezve a sorozatot. Van pár dolog ami stimmel, de sok az átírás is benne.
A blog új külsőt kapott, illetve a Man's World és a Love is in the Spotlight részei törlésre kerültek.
Akkoriban nem voltam a toppon most mégis újra szenvedélyemmé vált.
A Love is in the Spotlightban még látok fantáziát, a Man's Worldben kevésbé. A Love is in the Spotliht kicsit átalakulva/átírva valószínűleg fel fog kerülni az oldalra.

Nem tudom, hogy lesz e még aki velem tart, vagy lesznek e új olvasók, de a legfontosabb, hogy ÉN magam jól érezzem magam és amikor írok én jól érzem magam! :)

Clarisse Petrova Life oldalán már 10 Fejezet elérhető. Ez azért van, mert a blog eddig be volt zárva az olvasók elől, de most újra meg fogom nyitni. Társ íróként megtalálhatjátok a barátnőmet, ez azért van, mert Ő vele osztottam meg a történetet! :)

Ha van még itt valaki akkor őket ölelem <3 
Mercedesz Deutsch.

6 megjegyzés:

  1. Szia Merci!

    Először is, teljesen egyetértek ezzel a gondolattal: " Nem tudom, hogy lesz e még aki velem tart, vagy lesznek e új olvasók, de a legfontosabb, hogy ÉN magam jól érezzem magam és amikor írok én jól érzem magam! " :)
    Másodszor, mivel imádom a TVD-t nagyon örülök, hogy egy ilyen történetet kezdtél el, mindenképpen bele fogok olvasni, amint engedi időm :) :)

    J.

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Úr isten, mint egyik kedvenc írom nagyon nagy öröm számomra, hogy írtál nekem! Ez most egy hatalmas pozitív feltöltődés számomra! Köszönöm! <3
    Az pedig, hogy egyet értesz velem és hogy te is így gondolod egy megnyugtató hatás. :)
    Köszönöm neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy-egy visszajelzés nagyon sokat tud adni, örülök, hogy most "visszaadhatok" egy kicsit én magam is. :)
      Az embernek élveznie kell azt, amit csinál, főleg egy blog esetében :) Hiszen, ha a történek megalkotója nem élvezi azt, akkor az olvasója sem fogja :)

      Törlés
    2. Teljes mértékben igazad van és még egyszer nagyon köszönöm :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia Merci! :)
    Mi történt a bloggal? :/

    JJ

    VálaszTörlés