2013. június 27., csütörtök

#Award #Information

Sziasztok! 
Hoztam egy  - két infót. 
Már gondolom mind tudjátok, hogy a Google Reader meg fog szűnni  így a Bloglovinon' lesznek elérhetőek a blogok. Már 23! olvasóm van BL-en, de azért közlöm veletek a linket, ami jobb oldalt kint is van. 
Tehát KATT IDE ~Bloglovin'~ itt tudtok majd elérni.! :) 


Most pedig, a másik dolog. 
Kaptam egy díjat amit ezúton is Nagyon Szépen Köszönök Hannanak! :)
 Nagyon örültem a díjnak! 


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2.  Kérdésekre válaszolni!
3.11 kérdést feltenni!
4.11 embernek küldd tovább a díjat!

  1. Tegnap jöttem haza Szlovákiából.
  2. Imádok Shoppingolni.
  3. Július 7.-én indulok 3 hétre Olaszországba.! *.* 
  4. Idén leszek 17. 
  5. A kedvenc könyvem Szalai Vivien ~ Hamis Gyönyör & Drága Kéj. 
  6. Nem hiszek a szerelemben! 
  7. Már nem vagyok olyan nagy Forma 1 fan, mint voltam.
  8. Az egyik kedvencem Armin Van Buuren. 
  9. Egyszer majd szeretnék híres és gazdag lenni, de addig hosszú az út. ;)
  10. Egy kisöcsém van akivel néha gyilkoljuk egymást.. :') Na jó nem is olyan kicsi, kilenc lesz idén :D 
  11. Holnap megyek évzáróra.! :P
Kérdések ~ Válaszok.!: 
1.Van valamilyen mániád?
Shoppingolási mániában szenvedek! :') 
2.Hogyan reagálsz, ha valaki ellent mondd annak, amit te jónak tartasz?
Kiakadok! Leoltom! és próbálom meggyőzni, hogy úgyis nekem van igazam. Ha nem jön össze a dolog szimplán meg mondom neki, hogy 'Te öcsém hülye vagy!' :') 
3.Hogy viseled el a nagy nyári hőséget?
Ide bent egész jól :D Oda kint  meg a parton szintén jó :P
4.Hogyan látod  a jövődet? (gyerekek, munkahely, stb..)
Minden féle képen szeretnék egy jó állást, jó sok pénzt, külföldön lakni, híresnek lenni. A gyerekek és a család pedig várat magára.. Ha 40 leszek mikor szülők akkor 40.. Nem siettem el a dolgot! Rá ér! Előbb a karrier! ;)
5.Meg vagy elégedve önmagaddal?
NEM! :D De próbálok ellene tenni, de van mikor a lustaság győz ~ külsőre értem :) Amúgy meg vagyok magammal belsőleg elégedve! ;) 
6.Mi a véleményed a saját írásaidról?
Van egész jó, Van rossz :P 
7.Milyen stílus jellemző rád?
Mármint? :D 
Szeretem a divatos ruhákat és kiegészítőket! Amiben nem fáj járni, és viselni az NEM jó alapból. :') 
8.Mi az, ami felbosszant?
A sok Idióta ember.. :') 
9.Mi az, ami megnyugtat?
Zene szokott,.. vagy a hülyeség.. Elkezdek valami hülyeségből beszélni magamnak és a végén ott tartok, hogy nevetek a semmin.. :'D 
10.Olvasol jelenleg valamilyen könyvet, ha igen, milyet?
Jelenleg NEM olvasok, de utoljára.. Kb két hete Raine Miller: Meztelenül c. könyvét olvastam :) 
11.Hogy érzed, van valami különlegesség rajtad?
Rajtam? :D Ne viccelj.! :D Még egy olyan, mint ÉN vagyok NEM LÉTEZIK! :D Belőlem csak egy különleges darab van! :DDD ~ és én nem vagyok egoista.. ~ :') 


Mivel akiknek tovább adnám már mind megkapták, nem tudok sajnos kinek adni. De még egyszer köszönet Hannanak, hogy gondolt rám :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése